Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä vaiheessa omillaan asuvan aikuisen lapsen raha/ruoka avustuksen voi lopettaa?

Vierailija
24.07.2024 |

20v poika. Amiksesta tutkinto. Laitan ruuat ja maksan vuokran puoliksi.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko töissä?

Vierailija
2/11 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen asti, kunnes lapsi pärjää omillaan.Olemme eronneet lasteni isän kanssa, mutta ex ostaa yhä lapsille ruokakassit kerran viikossa kaupasta. Arvostan todella. Molemmat lapset käy silti töissä. Vuokrat vaan on nykyään taivaasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lapset on lähteneet jo peruskoulun jälkeen muualle opiskelemaan. Ei niitä juuri ole tarvinnut avustaa. Jouluna ja synttäreillä saa lahjarahaa ja muuten voin lainata. Huom! Lainata, en anna.

Vierailija
4/11 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kun se löytää naisen joka sille kokkaa ja maksaa puolet vuokrasta.

Vierailija
5/11 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöillä ja pojilla tuntuu olevan eri kohtelu. Tytöt jää useammin oman onnensa nojaan aikuisena. Mutta siinä on etunsa, kasvaa itsenäisiä naisia.

Tapasin taannoin keski-ikäisen miehen, jolla oli äitinsä pankkikortti tankkausta varten. Ollut mopoikäisestä asti ja edelleen käytössä, äiti vanhuuseläkkeellä! 

Vierailija
6/11 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on niin kallista, että kannattaisin perheenjäsenen avustamista riippumatta iästä.

Vierailija
7/11 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun poika sai opinnot päätökseen ja siirtyi työelämään, ei tarvetta avustaa ole ollut. Mutta kun hän käy meillä ja olen vaikkapa juuri sämpylöitä leiponut, niin tokihan niitä pussillisen tyrkytän mukaan.

Vierailija
8/11 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tytöillä ja pojilla tuntuu olevan eri kohtelu. Tytöt jää useammin oman onnensa nojaan aikuisena. Mutta siinä on etunsa, kasvaa itsenäisiä naisia.

Tapasin taannoin keski-ikäisen miehen, jolla oli äitinsä pankkikortti tankkausta varten. Ollut mopoikäisestä asti ja edelleen käytössä, äiti vanhuuseläkkeellä! 

Ei pidä nykyaikana välttämättä paikkaansa. Kyllä tytöt tai nuoret naiset osaa pyytää rahaa siinä missä pojatkin.

Vierailija
9/11 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo keskustelu kannata käydä nuoren kanssa.

Vierailija
10/11 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 46 ja saan edelleen vanhemmiltani rahaa. 

Vierailija
11/11 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka 50-vuotiaaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme