Mummo jonotti pankkiin muiden vanhusten kanssa ja haastoi riittaa aspalle - nyt itkee yleisönosastolla
Kommentit (820)
Kun maailma menee ohi, eikö kannattaisi luovuttaa tuollainenkin emeritan.
En ymmärtänyt miksi ei nostanut rahaa pankkiautomaatista?
Ihan asiallinen kirjoitus, kysehän on vielä vanhuksista ja vajaakuntoisten🙁
Naispuolinen professori emerita on Ap mielestä siis ihan vain turhasta itkevä mummo?
Kyynel, kun asiakaspalvelija ei erikseen hymyillyt.
On myös kulttuureja, joissa vieraalle ihmiselle hymyilijää pidettäisiin aivan tärähtäneenä, myös asiakaspalvelutilanteissa. Mitenhän siellä pärjätään?
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitti kertoi tarvinneensa rahaa käteisostoa varten. Jos kysymyksessä on muutamaa satasta suurempi summa, niin sen nostaminen automaatista ei ole ihan yksinkertaista. Rajoitusten vuoksi tarvitaan monta nostokertaa useana eri päivänä.
Asiallinen juttuhan tuo oli ja jutun mukaan asiakas käyttäytyi hyvin. Hän teki hyviä huomioita tilanteesta.
Luin sen itsekin.
No, onhan hän sentään ollut professori.
Mutta vaati nähdä esihenkilön... No jaa.
Vierailija kirjoitti:
Kun ei sitä PUHELINTA VOI käyttää. Eikä kortteja kun joku sEuRAa. HUOH!
Kirjoituksesta ei missään ilmennyt, että kirjoittaja ei normaalisti käyttäisi puhelinta ja kortteja.
Vierailija kirjoitti:
Nostappa hiukan isompi summa niin kiva saada ne 20e seteleinä.
Miksei näitä palveluita anneta vaan ajanvarauksella? Ei tarvitsisi jonottaa ja ruikuttaa miten asiat ei ole samalla tavalla kuin vuonna -83
Surullista kun yksittäinen ihminen haastaa valtavaa pankkikonsernia, joka on varmaan tilanteessa on täysin avuton. Auttakaa nyt Nordeaa, tuota asiakkaan parasta ystävää, ettei joku yksittäinen ihminen onnistu löytämään virheitä noin mallikkaasta yrityksestä. Kaikki kritiikki pankkeja kohtaan pitää heti lopettaa ja olla vaan tyytyväinen että huolivat rahanne sinne.
Vierailija kirjoitti:
Kyynel, kun asiakaspalvelija ei erikseen hymyillyt.
On myös kulttuureja, joissa vieraalle ihmiselle hymyilijää pidettäisiin aivan tärähtäneenä, myös asiakaspalvelutilanteissa. Mitenhän siellä pärjätään?
On hyvinkin eriskummallista, jos asiakaspalvelija ei osaa hymyillä. Länsimaisessa palvelukultturissa pitää osata ottaa asiakas huomioon ja siihen kuuluu hymy erittäin tärkeänä osana.
Nouskaa puolustamaan pankkeja asiakkaiden ylivallalta. T kokkareet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitti kertoi tarvinneensa rahaa käteisostoa varten. Jos kysymyksessä on muutamaa satasta suurempi summa, niin sen nostaminen automaatista ei ole ihan yksinkertaista. Rajoitusten vuoksi tarvitaan monta nostokertaa useana eri päivänä.
Voit verkkopankissa määritellä ne rajat ihan itse, vaikka vaan hetkeksi ja sit palauttaa ne vanhat rajoitukset.
Tämä ihminen valitti kuumuutta, janoa ja sitä, ettei päässyt istumaankaan, jos oikein ymmärsin. Ihme sinänsä, että hän vihdoin päästyään tiskille jaksoi urputtaa vielä vaatien esihenkilöä paikalle ja jaksoi haastatellakin jonossa olevia. Mummun kannattaa ottaa ensi kerralla mukaan vesipullo ja eväät, ehkä retkituolikin olisi asiaa.
Rahaa kannattaa nostaa automaatilta ja jos sitä tarvitsee enemmän kuin se nostoraja, voi joko nostaa useampana päivänä tai vaihtoehtoisesti nostaa sitä rajaa nettipankissa.
Vierailija kirjoitti:
Tarvitsi enemmän rahaa johonkin käteisostoon. Pankkiautomaateilla on kertanoston ja päivänoston rajoitukset.
Minä minä minä minun rahat minun kiire. Minä tärkein
Kun ei sitä PUHELINTA VOI käyttää. Eikä kortteja kun joku sEuRAa. HUOH!