Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla ei ole yhtäkään ystävää

Vierailija
12.08.2025 |

Mistä yli 30v voisi löytää ystäviä, kun en ole tällä hetkellä edes työelämässä?

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ihminen, kenen kanssa juttu luistaa helposti, on ystäväainesta. Kannattaa siis jutustella ihmisille omana itsenään. Jos ei juttusi saa vastakaikua, siirry seuraavaan ihmiseen. Kyllä se oma ystävä sieltä loputa löytyy.

Oman ystävän kanssa nähdään tosi harvoin, voi olla puoli vuottakin väliä, koska hän muutti kauas. Juttu jatkuu aina kuin ei mitään eroa ja aikaa olisi ollutkaan.

Vierailija
22/71 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos on mulkvisti niin sitten ei saa ystäviä. Oma moka. 

Ei mene ihan noin kyllä. 

Kyllä menee. Kaikilla frendeilläni on useampi ystävä. Itsekin jutellut tänään kahden kaverin kanssa puhelimessa ja viestitellyt kolmen kanssa. Mulkut joutuu olemaan yksin.

No ei todellakaan mene. En ole kyllä millään tapaa mulkku. Laajenna näkökulmaasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinussa on vikana kun et ole tähän mennessä saanut ystäviä ja miksi sinä edes ansaitse ystäviä?

Mulla on muutama verisisko, ja muuten he ovat ystäviä, joilla on etuja. Kun teen jotain väärin, he kaikki nauravat mulle salaa.

Vierailija
24/71 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinussa on vikana kun et ole tähän mennessä saanut ystäviä ja miksi sinä edes ansaitse ystäviä?

No minun syytä se ei ole kyllä että olen sosiaalisesti ahdistunut ja minua kiusattiin koulussa joten ei ole ystäviä.

Todellakin on sinun syytä. 

Vierailija
25/71 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole yllätys, että palstan

femcelit

miesvihaajat

jämänaiset

eivät ole saaneet kavereita.

Vierailija
26/71 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävyys tarkoittaa sellaista ettei yritä päästä toisen housuihin. Ihan vaan vinkkinä.

- "Ystävä" hyvinkin

Vierailija
27/71 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma juttu että toisilla on niin paljon kavereita että ei ehdi kaikkia tarpeeksi näkemään ja sitten toisilla ei ole yhtään frendiä. 🙄

Vierailija
28/71 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole yllätys, että palstan

femcelit

miesvihaajat

jämänaiset

eivät ole saaneet kavereita.

En ole mitään noista. Eipä osunut tällä kertaa.

Vierailija
29/71 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos on mulkvisti niin sitten ei saa ystäviä. Oma moka. 

Okei, no miksi kiusaajilla on aina hirveä liuta kavereita?

Vierailija
30/71 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaa mielissänne, että ei ole ystäviä.

Kukaan ei ole puukottamassa selkään tai työntämässä patukkaa takapuoleen.

Helvetti on toiset ihmiset.

100 % omaa aikaa.

Vierailija
31/71 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumma juttu että toisilla on niin paljon kavereita että ei ehdi kaikkia tarpeeksi näkemään ja sitten toisilla ei ole yhtään frendiä. 🙄

Se on kyllä kummalista :/

Vierailija
32/71 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minun syytä se ei ole kyllä että olen sosiaalisesti ahdistunut ja minua kiusattiin koulussa joten ei ole ystäviä.

Todellakin on sinun syytä. 

Ei mulkut sitä myönnä. Vika on aina muissa.

Vierailija
33/71 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kunpa ystäviä voisi tilata netistä. Ei voi.

Todellakin haluaisin auttaa teitä löytämään ystäviä, mutta pelkään, ettei minustakaan olisi kenellekään teistä ystäväksi.

Olen kiitollinen kolmesta ystävästäni, ja ymmärrän rajani. Muutama ystävä toki mahtuisi elämääni, mutta ystävystyminen on niin pitkä prosessi, että en usko enää omalla kohdallani sellaista tapahtuvan.

Vierailija
34/71 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävyys on vaikeaa, jos on ahdistunut tai sosiaalisesti rajoittunut. Koska ystävyys vähän kuin vaatii sen että osaa rentoutua ja olla oma itsensä ja toivottavasti se oma itse on sen verran normaali ettei kaikki juokse karkuun.

Vierailija
35/71 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullakaan. Viimeksi kavereita 18-vuotiaana. Nyt ikää 36 v.

Vierailija
36/71 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti ystävyys ei ala niin että kaksi ihmistä kohtaa ja sopii heti aluksi että aletaan ystäviksi. Vaan kaksi ihmistä kohtaa ja jos käy niin että viihtyy yhdessä niin sitä tuppaa viettämään aikaa enemmän yhdessä ja sit jossain vaiheessa vain havahtuu siihen että toinen on ystävä, vaikka missään vaiheessa sitä ei olla sovittu tai päätetty.

Vierailija
37/71 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
38/71 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee ensin tuttavuutta vaikka naapurin kanssa, ei sen mitään syvää ystävyyttä tarvitse olla, kun tervehtii vaikka lenkille mennessä tai kyläkaupassa, niin ei enää niin yksin tunne olevansa,.Enemmän nuo ystävyydet ovat lasten ja nuorten asioita, koska siellä tavataan paljon toisia koulussa ja tarhoissa ym.

Vierailija
39/71 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vattu, tää palsta ei koskaa yllätä.

Vierailija
40/71 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin oot sinä, ihminen, kaiken keskellä yksin, yksin syntynyt oot, yksin sa lähtevä oot. Askelen, kaksi sa luulet kulkevas rinnalla toisen, mutta jo eelläs hän on . /koskenniemi V A

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä