Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla ei ole yhtäkään ystävää

Vierailija
12.08.2025 |

Mistä yli 30v voisi löytää ystäviä, kun en ole tällä hetkellä edes työelämässä?

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan tule sua kotonta hakemaan, pitää olla itse aktiivinen. Lähteä jonnekin.

Höpötihöpöti. Kaikenmaailman kuluneita kliseitä sinäkin jankutat. Jokainen meistä, ellei ihan eristäytynyt tapaus ole, lähtee johonkin päivittäin, roskia viemään, kouluun, kauppaan, lenkille, töihin ynnä muualle - ja sen tavallisen elämänsä kautta useimmat ystävään ja jopa kumppaniin törmäävät, siis ihan arkisen elämänsä piirissä.

Vierailija
62/71 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastuksista, vapaaehtoistyöstä, seurakunnasta... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos on mulkvisti niin sitten ei saa ystäviä. Oma moka. 

Minulla on ystäviä, mutta ihmiset, jotka eivät ole ystäviäni, sanovat usein, ettei minulla ole ystäviä, koska he eivät näe ketään ympärilläni, kun he näkevät minut. Tämä on hyvin outoa ja töykeää. Koska joskus en tarvitse ystäviä ympärilleni.

Usko minua, sellaisilla ihmisillä ei usein ole todellisia ystäviä. Ja kun he ovat niin kutsuttujen ystäviensä kanssa, se ei vähennä heidän sisäistä yksinäisyyttään. He ovat usein niitä, jotka pelkäävät eniten yksinäisyyttä.

Heidän sosiaalinen paineensa tai sosiaalinen ahdistuksensa johtuu siitä, että he pelkäävät mennä ulos yksin ja ovat huolissaan siitä, että joku katsoo heitä oudoilla silmillä.

Vierailija
64/71 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksin oot sinä, ihminen, kaiken keskellä yksin, yksin syntynyt oot, yksin sa lähtevä oot. Askelen, kaksi sa luulet kulkevas rinnalla toisen, mutta jo eelläs hän on . /koskenniemi V A

Kerrassaan erinomainen runo

Vierailija
65/71 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli jossain vaiheessa niin huonoja, että ghostasin ne pikkuhiljaa. Helpotti. Vieläkin joskus ihmettelen miten itsekunnioitukseni meni niin heikoksi enkä tajunnut olleeni hyväksikäytetty. Nyt ei ole ketään. Välillä ankeeta, vaikken olekaan sitä ihmistyyppiä, joka haluaisi tilittää päivän tapahtumat aina jollekin. Mutta välillä olisi kiva jutella jonkun kanssa, jota kiinnostaa edes suunnilleen samat asiat.

Vierailija
66/71 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli muutama ystävä ja tajusin jossain vaiheessa, että minulla on eri arvot. Tuntui hieman karulta pistää poikki kaikki loputkin kaverisuhteet, mutta on helpottunut olo jälkikäteen, tuntuu kuin olisin parantunut masennuksesta. Yksinäisyys ei ole tietenkään tavoiteltavaa, mutta ratkaisu oli 100% oikea. Uskon että tulee olemaan aika savotta löytää edes yksi ihminen, joka aidosti olisi kiinnostunut olemaan ystävä, mutta ei mitenkään mahdoton homma. Tässä vaiheessa minulla ei tosin ole mitään käsitystä mistä ystävän voisi kohdata. Ehkä jonkin sovelluksen kautta löydän ihmisen, joka tykkää samasta musiikista. 

M50 Hki

PS. Sia ja Adam Lambert ovat suosikkilaulajiani

Vierailija
67/71 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta trendaat vauvapalstalla 🔥

Trendaan vaikka missä, mutta naispuolista ystäväö tuntuu olevan mahdoton saada.

Vierailija
68/71 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei yllätä, että vasemmistolaiset naiset ovat yksinäisiä surkimuksia. Aina tätä kuvittelin ja nyt tuli totuus julki. M28

Missä kohtaa täällä on poliittisesta vakaumuksesta puhuttu? 

Tuskin missään. Vauvalla on ärsyttävää kuin kaikessa mahdollisissa ketjuissa joku ilmestyy yhtäkkiä huutamaan suu vaahdossa vasuria, persua, kommaria tai oikeistoa vaikka koko ketjun aihe olisi täysin epäpoliittinen.   

Kokopäiväisille politiikan fanaatikoille voisi luoda oman hiekkalaatikon vähän kuten tuo Seksi -puoli. Mekastakoot siellä keskenään.

Puoluetoimistot suoltaa sitä poliittista jargonia verorahoilla joka ketjuun.

Vierailija
69/71 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos on mulkvisti niin sitten ei saa ystäviä. Oma moka. 

Ei mene ihan noin kyllä. 

Kyllä menee. Kaikilla frendeilläni on useampi ystävä. Itsekin jutellut tänään kahden kaverin kanssa puhelimessa ja viestitellyt kolmen kanssa. Mulkut joutuu olemaan yksin.

Olis kauheeta olla sun ystävä. 

Vierailija
70/71 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole muillakaan. Kavereita useimmilla toki riittää, mutta todelliset ystävät ovat harvinaista herkkua.

Vierailija
71/71 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opiskelemaan esim AMK. Kursseilta ja opiskelijabileistä voi löytää kavereita.

Tää oli hyvä idea, miksi alapeukut? 🤨

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän