Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Janne Katajalla kaunis ja nuori avovaimo

Vierailija
11.08.2025 |

Rahalla saa naisia.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauskat ja karismaattiset miehet ovat aina vetäneet naisia puoleensa. Naiset ihastuvat korvilla, miehet silmillä. 

Mun 36-vuotias työkaveri kesätöissä kahtena iski nuoria naisia yöelämässä tuosta vain. Oli niin taitava ja hauska puhumaan. Karismaattinen. Hyvä, kun itse pystyin pitämään hädin tuskin näpit irti. Lähellä kävin. Olin 20-v.

Hän oli naimisissa, mutta petti vaimoaan mennen tullen. Esim vaimon työkaverin kanssa, joka kertoi vaimolle. Erosi kyllä myöhemmin. 

Lisään, että työkaveri ei olleu erityisen komea. Puhrlahjat ne veti. 

Vierailija
42/47 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se naiset kuulkaa ole helppoa olla mies...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauskat ja karismaattiset miehet ovat aina vetäneet naisia puoleensa. Naiset ihastuvat korvilla, miehet silmillä. 

Kaikki naiset, edes kovin monet, eivät unohda pitää silmiään auki. Ihan kirjaimellisesti.

Kyllä. Mutta hauskan ja karismaattisen miehen ei tarvitse olla adonis, että löytää seuraa. Heille Tinder ei ole paras paikka. 

Vierailija
44/47 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on todella häkellyttävää kuinka Katajan ja Hedbergin näköiset miehet voivat saada kauniita naisia kumppaneikseen. Naiset ovat aivan käsittämättömiä.

Juu. Tätä olen itsekin ihmetellyt, ulkonäöllisesti pesen molemmat 100-0, silti ympärillä pyöri näitä ulkonäöllisesti seiskan ja kasin naisia. Ja kasin kanssa menin naimisiin. Ysin naiset olivat aina näiden huippumenestyjien perään, yhteen sellaiseen ihastuin palavasti mutta eipä tullut vastakaikua.

Voisiko syy olla että Kataja ja Hedberg on fiksuja ja ainakin Kataja vaikuttaa vielä todella mukavaltakin. Ei se ulkonäkö kaikki kaikessa ole. Ja tämä näin tavallisen jalat maassa olevan miehen lausumana. 

En tiedä kuinka tyhmä pitää olla jos oikeasti kuvittelee että naiset vaatii kuuta taivaalta. Varmasti joku vaatiikin, mutta ei hän sitten ole vielä valmis parisuhteeseen ja ei sellaisten perässä kannata juosta. 

Tässä maassa on vaikka kuinka paljon kauniita naisia, jotka odottaa vain että joku kohtaisi heidät oikeasti ihmisenä ja sitoutuisi parisuhteeseen.

Vierailija
45/47 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on todella häkellyttävää kuinka Katajan ja Hedbergin näköiset miehet voivat saada kauniita naisia kumppaneikseen. Naiset ovat aivan käsittämättömiä.

Ja AINA alapeukutetaan sitä rahan ja kuuluisuuden merkitystä. On se saakeli kumma kuinka jollain kuuluisalla ja varakkaalla peräkylän porsaan näköisellä ukolla on melkein aina joku mallin näköinen puoliso. 

Kuka on mallin näköinen? Saija Tuupanen? No ei todellakaan ole. Ja aika vanhakin vielä. Ongelma tässä on se, että te yliarvioitte naisten ulkonäköä ja aliarvioitte miesten. Hedberg on lihava, kyllä, mutta muuten tuskin painii eri kastissa kuin Tuupanen. Hedberg on kuitenkin lisäksi julkkis, pitkä ja varmaan ihan hauskaa seuraa.

Saija ei ole vanha, mutta valitettavasti käyttää liikaa täytteitä ja botoxia jotka vanhentavat. Olisi hyvännäköinen nainen vähemmällä määrällä piikkejä (ja painoa).

Vierailija
46/47 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raha se on mikä vetää, sama Harkimolla. Nämä molemmat ukot ovat rumia, itse en voisi näiden kanssa harrastaa seksiä. Voisin kyllä nauttia heidän rahoistaan. 

Harkimo Hjallis siis ei ole kauneimmasta päästä, mutta se on aivan älyttömän kiva mies. Ajattelee, pohtii, kokeilee... On hyvä isä ja nauttii siitä, että pojat lähes päivittäin käy hänen luonaan syömässä. Rupes hetkeksi vegeksikin, kun halus tietää, että mistä puhutaan. Ymmärtääkseni on vieläkin arkivege. Se on aina hyvä piirre miehessä. Hän tekee, eikä vaan mussuta ja dumaa. Koulukusaamisesta on puhunut vuosia ja sen jäljistä ja kamaluudesta.

Mä olen näiden vuosien aikana todellakin tykästynyt Hjallikseen. Hän on todella empaattinen ja hyvä tyyppi. En ihmettele yhtään, että ympärillä pyörii myös kauniita naisia.

Niinpä niin ja diipa daapa. Kun henkilö on varakas ja lisäksi vielä julkkis mutta naama näyttää siltä kuin se olis syttynyt tuleen ja sammutettu lapiolla, niin nainen perustelee itselleen vaikka väkisin miksi kyseinen henkilölle kannattaa antaa persettä.

Vierailija
47/47 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ortodoksikirkossa syntejä tehdään ja aviottomia lapsia .  Aina tehty.  Syntisiä ovat. Ei voi mitenkään ylpeillä.