Janne Katajalla kaunis ja nuori avovaimo
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Se on todella häkellyttävää kuinka Katajan ja Hedbergin näköiset miehet voivat saada kauniita naisia kumppaneikseen. Naiset ovat aivan käsittämättömiä.
Hedbergin naismenestystä en pysty ymmärtämään mitenkään, mutta Kataja vaikuttaa sangen mukavalta mieheltä vaikka sillä onkin iso miinus se kaveeraaminen hirviniemen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Istuin hänen vieressään lennolla ennen kuin oli superkuuluisa. Hän oli ihan asiallinen. Kovasti touhusi kaikkea.
Superkuuluisa 🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Se on todella häkellyttävää kuinka Katajan ja Hedbergin näköiset miehet voivat saada kauniita naisia kumppaneikseen. Naiset ovat aivan käsittämättömiä.
Ja AINA alapeukutetaan sitä rahan ja kuuluisuuden merkitystä. On se saakeli kumma kuinka jollain kuuluisalla ja varakkaalla peräkylän porsaan näköisellä ukolla on melkein aina joku mallin näköinen puoliso.
Vierailija kirjoitti:
Raha se on mikä vetää, sama Harkimolla. Nämä molemmat ukot ovat rumia, itse en voisi näiden kanssa harrastaa seksiä. Voisin kyllä nauttia heidän rahoistaan.
Harkimo Hjallis siis ei ole kauneimmasta päästä, mutta se on aivan älyttömän kiva mies. Ajattelee, pohtii, kokeilee... On hyvä isä ja nauttii siitä, että pojat lähes päivittäin käy hänen luonaan syömässä. Rupes hetkeksi vegeksikin, kun halus tietää, että mistä puhutaan. Ymmärtääkseni on vieläkin arkivege. Se on aina hyvä piirre miehessä. Hän tekee, eikä vaan mussuta ja dumaa. Koulukusaamisesta on puhunut vuosia ja sen jäljistä ja kamaluudesta.
Mä olen näiden vuosien aikana todellakin tykästynyt Hjallikseen. Hän on todella empaattinen ja hyvä tyyppi. En ihmettele yhtään, että ympärillä pyörii myös kauniita naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Istuin hänen vieressään lennolla ennen kuin oli superkuuluisa. Hän oli ihan asiallinen. Kovasti touhusi kaikkea.
Superkuuluisa 🤣🤣
On hän Suomessa superkuuluisa. Jokainen alle 65-vuotias tunnistaa hänet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Superkuuluisa 🤣🤣
Veikkaan, että sun ympärillä ei pyöri kukaan?
Kyllä julkisuus parantaa naistenkin asemaa lihamarkkinoilla. Sanna Marin hyvä esimerkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parviaisen Jussi sanoi elämäkerrassaan kaataneensa yli tuhat naista, tai tarkasti ottaen oli lopettanut kirjanpidon siihen. Muuan prinssi Andrew oli kehuskellut myös hänen kaatojensa määrän menneen toiselle tuhannelle.
Kuninkaallisilla ja julkkiksilla riittää siis vientiä! Ja petipuuhia! Naisia!
Tiedä tuon rumiluksen panoista, mutta se yksi esitteli vittuaan auliisti äijän blogissa. Kuvat löytyy vieläkin. Akka ei tainnut käydä ihan täysillä.
Tämä vanhempi aikuinen mies julkaisi tämän materiaalin. Oli myös aika sekaisin silloin.
Hauskat ja karismaattiset miehet ovat aina vetäneet naisia puoleensa. Naiset ihastuvat korvilla, miehet silmillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raha se on mikä vetää, sama Harkimolla. Nämä molemmat ukot ovat rumia, itse en voisi näiden kanssa harrastaa seksiä. Voisin kyllä nauttia heidän rahoistaan.
Harkimo Hjallis siis ei ole kauneimmasta päästä, mutta se on aivan älyttömän kiva mies. Ajattelee, pohtii, kokeilee... On hyvä isä ja nauttii siitä, että pojat lähes päivittäin käy hänen luonaan syömässä. Rupes hetkeksi vegeksikin, kun halus tietää, että mistä puhutaan. Ymmärtääkseni on vieläkin arkivege. Se on aina hyvä piirre miehessä. Hän tekee, eikä vaan mussuta ja dumaa. Koulukusaamisesta on puhunut vuosia ja sen jäljistä ja kamaluudesta.
Mä olen näiden vuosien aikana todellakin tykästynyt Hjallikseen. Hän on todella empaattinen ja hyvä tyyppi. En ihmettele yhtään, että ympärillä pyörii myös kauniita naisia.
Ei taida olla uskollinen
Janne Kataja kyllä vaikuttaa miellyttävältä ihmiseltä, joka osaa valita sanansa hyvin ja kohteliaasti. Hänen raha-asioistaan ei ole tietoa enkä jaksa asiaa googlailla, mutta itse en ole pitänyt varakkaana. Hänellä on ainakin lehtien mukaan ollut yhtä ja toista taloudellista ongelmaa. Ulkonäöllisesti on tavis. Painoa toki liikaa, mutta sen hän toki itsekin tiedostaa.
Vierailija kirjoitti:
Aikamoinen mainehaitta ryhtyä läskin ja sössöttävän puutarhatontun patjaksi 😂
Sä et kelpaa edes siihen.
Vierailija kirjoitti:
Hauskat ja karismaattiset miehet ovat aina vetäneet naisia puoleensa. Naiset ihastuvat korvilla, miehet silmillä.
Kaikki naiset, edes kovin monet, eivät unohda pitää silmiään auki. Ihan kirjaimellisesti.
VI TUN BOOMERIT LAITTAKAA LINKKI NIIN IHMISET TIETÄVÄT MISTÄ PUHUTTE
Janne Kataja on supliikkimies vimpan päälle. Verbaliikka pelaa hyvin tilanteessa kuin tilanteessa. Naiset arvostavat tällaisia kykyjä korkealle. Toki julkisuutta ja siihen liittyvää statusta tietysti vieläkin enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja AINA alapeukutetaan sitä rahan ja kuuluisuuden merkitystä. On se saakeli kumma kuinka jollain kuuluisalla ja varakkaalla peräkylän porsaan näköisellä ukolla on melkein aina joku mallin näköinen puoliso.
Kuka on mallin näköinen? Saija Tuupanen? No ei todellakaan ole. Ja aika vanhakin vielä. Ongelma tässä on se, että te yliarvioitte naisten ulkonäköä ja aliarvioitte miesten. Hedberg on lihava, kyllä, mutta muuten tuskin painii eri kastissa kuin Tuupanen. Hedberg on kuitenkin lisäksi julkkis, pitkä ja varmaan ihan hauskaa seuraa.
Olisko linkkiä kuvaan tästä.naisesta?
Vierailija kirjoitti:
Mun 36-vuotias työkaveri kesätöissä kahtena iski nuoria naisia yöelämässä tuosta vain. Oli niin taitava ja hauska puhumaan. Karismaattinen. Hyvä, kun itse pystyin pitämään hädin tuskin näpit irti. Lähellä kävin. Olin 20-v.
Hän oli naimisissa, mutta petti vaimoaan mennen tullen. Esim vaimon työkaverin kanssa, joka kertoi vaimolle. Erosi kyllä myöhemmin.
Sosiaalisilla taidoilla saa naisia. Ja sitä heillä on.