Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suositelkaa videopelejä uudelle pelaajalle

Vierailija
11.08.2025 |

Ostin PS5:n impulssiostona. Ei mitään kokemusta yhtään minkäänlaisesta pelaamisesta tätä ennen. Suositelkaa joitain kokeilemisen arvoisia pelejä. Erittäin kiva, jos pelkän nimen lisäksi jaksaa kirjoittaa pari riviä siitä miksi suosittelee kyseistä peliä.

Kommentit (107)

Vierailija
101/107 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos löytyy, niin Saints Row 4 lisäosineen. Yliammuttua GTA:ta ja näin joulun alla lisäosa How Saints Saved Christmas luo hartaan tunnelman.

Vierailija
102/107 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä pelasin Witcherin läpi ja oli ihan viihdyttävä, mutta en kyllä ymmärrä hypeä sen ympärillä. Aika heppoinen pläjäys verrattuna Baldurs Gateen.

Witcher 3 ilmestyi 2015 kun taas uusin baldurs gate 2023. Eli ei nuo kilpailleet millään lailla keskenään.

Itse en taas ymmärrä baldurs gate 3:n hypetystä kun siinä vedetään surutta vanhat hahmot mukaan fanien kosiskelun vuoksi, viis logiikasta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/107 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä pelasin Witcherin läpi ja oli ihan viihdyttävä, mutta en kyllä ymmärrä hypeä sen ympärillä. Aika heppoinen pläjäys verrattuna Baldurs Gateen.

Witcher 3 ilmestyi 2015 kun taas uusin baldurs gate 2023. Eli ei nuo kilpailleet millään lailla keskenään.

Itse en taas ymmärrä baldurs gate 3:n hypetystä kun siinä vedetään surutta vanhat hahmot mukaan fanien kosiskelun vuoksi, viis logiikasta. 

Ei tarvitse ottaa noin tosissaan taas, etenkin kun itse vedit tuon Baldurs Gate 3:n, josta minä en puhunut sanaakaan.

Vierailija
104/107 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita sitä rdr1 nyt kun se on tullut ps5:lle. Onhan se kökömpi ja visuaalisesti ei mitenkään vaikuttava, mutta silti viihdyttävä ja paljon samaa tunnelmaa. Enemmän outouksia.

Vierailija
105/107 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläpä on kasuaaleja pelaajia, mutta mitäpä voi pleikkapelaajilta odottaa.

Vierailija
106/107 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hell Let Loose. Toisen maailmansodan räiskintäpeli, siitä hyvä että on helppo hypätä pelaamaan ja oikein matalan kynnyksen peli aloittelijoille.

Vierailija
107/107 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi