Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menisitkö kimppaan kivan 30-vuotiaan miehen kanssa, jolla 2 lasta ex-liitosta?

Vierailija
11.08.2025 |

Kyseessä tosi kiva, puoleensa vetävä ja fiksu mies, hyvä vakituinen duuni ja kaksi tutkintoa. Hänellä on eksänsä kanssa 2 pientä lasta ja yhteishuoltajuus. Minua ei lastenteko kiinnosta mut en myöskään halua elämääni mahdollisesti kahta toisen naisen lasta.

Vähän epäilyttää sekin että miten paljon maksaa eksälleen, kun kaikille uusperheessä eläville tutuille on ennemmin tai myöhemmin tullut hirmu riitaa rahasta.

Mies vaikuttaa hyvin luotettavalta eikä mulle ole tullut aihetta epäillä etteikö olisi sellainen, päinvastoin. Hänellä tuntuu myös olevan kiva lähipiiri ja vanhemmat, joita en tosin ole tavannut mut mies puhuu heistä. Silti kaihertaa, miksi hän erosi jos on luotettava, onko takana sittenkin jotain mistä en tiedä enkä saakaan tietää? En ole aikeissa mennä eksältä kyselemään onko mies mahdollisesti sittenkin kusipää.

Joku tässä nyt hiertää ja samalla houkuttaa. Mitä tekisitte? Koska en ala rupea mihinkään mistä ei mahdollisesti seuraa mitään vaikken lapsia haluakaan mutta voihan sekin hetki tulla että haluan ja missähän asemassa olen sitten miehen elämässä lapsineni? Hän ei ollut avioliitossa eksänsä kanssa, mikä sekin vähän epäilyttää.

Kommentit (81)

Vierailija
81/81 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Tuon ikäisenä varoin lapsia tehneitä miehiä, koska en halunnut pikkulapsia elämääni millään tavalla.

Myöhemmin tulin huomaamaan, että aikuisetkin lapset pystyvät sotkemaan isänsä elämää niin, etten ainakaan minä haluaisi katsella. Ja exät. Ei se entinen elämä minnekään katoa, koska vähintään mieleen se on jäänyt pysyvästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi