Minkälainen olet yksin kännissä?
Ite laitan telkkarista Youtuben päälle ja laitan sieltä musaa soimaan. Lauleskellen ja tanssien samalla musan tahtiin.
Kommentit (75)
Vaikea sanoa, en ole koskaan ollut yksin kännissä.
n64v
Kuuntelen musiikkia ja kirjoittelen erinäisille keskustelupalstoille sekä viestittelen kavereiden kanssa.
Soitan ilmakitaraa ja rumpuja musan tahdissa. Välillä nousen "laulamaan" ja esiintymään. Spämmään vauvalle tietty - mutta en koskaan mitään ilkeätä.
Mie oon semmone lupsakka savolaimies joka viihtyy hyvi yksinänsä ku juop viinoo. Mie tykkeen itestäin nii paljo et emmie kettää halluu miu kans ryyppeemää. Eikä tarvii kellekkää tarjota, suap juuvva ite kaik viinat ja sitte sammuva vaik sohvale. Ja uamula sama jatkuu.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea sanoa, en ole koskaan ollut yksin kännissä.
n64v
Sittenhän kysymys ei koskenut sinua.
Rento, iloinen. Tutkin asioita netistä, katselen dokkareita, kuuntelen musaa, juttelen kavereiden kanssa.
Soittelen ihmisille, suollan someen potaskaa, ravaan tupakalla.
Vierailija kirjoitti:
Mie oon semmone lupsakka savolaimies joka viihtyy hyvi yksinänsä ku juop viinoo. Mie tykkeen itestäin nii paljo et emmie kettää halluu miu kans ryyppeemää. Eikä tarvii kellekkää tarjota, suap juuvva ite kaik viinat ja sitte sammuva vaik sohvale. Ja uamula sama jatkuu.
Sama. Tykkään olla omassa erinomaisessa seurassani.
Mä oon hiton hauska. Nauran paljon omille jutuilleni. Ihan ässää seuraa. 🥴🤩
Mä kattelin tositelkkarijuttuja ja lipitän viiniä. Keskustelen kisailijoiden kanssa, musaohjelmissa hoilaan mukana.
Eli mun kalsarikännit vaatii muutoin tyhjää kämppää, ettei noiden tarvii hävetä.
Joskus youtubesta musaa tai tiettyjen videoita.
N52
Vierailija kirjoitti:
No etpähän sammu ainakaan hankeen ja taksiin ei kulu rahaa.
Ajatus rientää vauhdilla ja käyn yksinpuhelua milloin mistäkin asiasta.
Tuollainen bilehile myös. Hyvä meininki ja kaikki on ihanaa. Huumori kukkii. Joskus ilman alkoakin
En enää juo mitään alkoholia, en pisaraakaan. Silloin nuorempana kun vielä sille päälle satuin, istuuduin sohvalle ja yleensä myös musiikki soi, lauloin ja muutuin melkoisen sentimentaaliseksi, joten en pitänyt siitä, että lähdein murehtimaan kaikkea mahdollista, se tuntui pahalta. Oikeastaan pikkuhiprakka onkin parasta juuri yksinään, ei laumassa, ei tarvitse riitaantua kenenkään kanssa.
Pikku huppelissa korkeintaan olen, mutta laitan kuulokkeet korville ja hyvää musiikkia ja tanssin ja laulan itseni hikeen.
Paskiainen, kuten myös selvinpäin, siksi parempi juopotella yksin.
En juo enää mutta aiemmin kirjoittelin keskustelupalstoille, kuuntelin YouTubesta musiikkia ja naureskelin omille jutuilleni. Hienoja aikoja. Valitettavasti alkoholi alkoi masentaa ja nykyään joudun tekemään noita asioita selvinpäin
Umppa!