Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

all inclusive vai puolihoito Kanarialla, ja miksi?

Vierailija
21.09.2008 |

kertokaa kokemuksia, kannattaako ottaa ja jos ei niin miksi.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
22.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä puhuin ykkösTALVIkohteista....

luin siis itse alunperin hieman hätäiseen... talvi onkin haasteellinen järkevien/mielekkäiden pakettimatkakohteiden kannalta, riippuen tietty budjetista.

Mutta en silti suosittele Kanariaa.

7,11,

Vierailija
22/23 |
22.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä käynyt muuallakin (noin 40 eri maassa), mutta silti en halveksi Kanariaa lomakohteena. Kanaria on helppo (lyhyehkö matka) ja turvallinen lomapaikka (saariahan on seitsemän eli ei Kanaria todellakaan ole sama kuin Playa del Ingles tai Playa de las Americas). Tasokkaita hotellejakin löytyy ....

Itse en ole rannalla tai altaalla löhöajä vaan katselen mieluummin nähtävyyksiä tai nautin Suomea paremmasta ilmastosta tehden kävelylenkkejä rantakadulla tai patikoiden.

Kasvihuoneilmiötä voi edistää myös ramppaamalla talvella kodin ja lämmitetyn loma-asunnon väliä ihan täällä kotimaassakin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
22.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikuisten kesken vaikka barcelonaan kulttuuri ja nautiskeluretkelle. EI kaikkien matkojen tarvitse olla samanlaisia. Matkoja tehdään eri tarpeista, pienten lasten kanssa on aika stressaavaa kiitää kohteesta toiseen ja etsiä nälkäisille naperoille sopivia ruokapaikkoja, itsekin menen kanarialla tms. relaamaan ja silloin all inclusive on ihanaa äidille, joka hoitaa ruokahuollon kotona. Siis ap, iloisin mielin vain Kanarialle ja all inclusive -vaihtoehdolla, ei tarvitse kaivaa kuvetta joka jätskiä ja kivennäisvettä varten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi