Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei, voisko joku diagnosoida mun vaivan?

Vierailija
10.08.2025 |

Olen siis käynyt lääkärillä monta kertaa, mutta eivät löydä mitään vikaa. Kyse on mun lihaksista ja nivelistä, kun ne on aina kipeät. Paino on myös noussut varmaan 15 kiloa, vaikka syön niin kuin ennenkin ja välillä vaikka en syö juuri mitään, niin silti turpoan ja on huono olo. Nyt sitten kun tuli yksi uusi vaiva, niin sain lääkäriltä viikon burana-kuurin. Siis sitä vahvaa buranaa. Nyt sitten kun olen melkein viikon syönyt sitä buranaa reilusti, niin paino on yhtäkkiä tippunut varmaan yli viisi kiloa ja lihakset ja nivelet ei ole enää niin kipät ja olen päässyt turvonneesta mahastakin eroon, jonka luulin olevan läskiä. Ihana olo nyt. Reuma minulla ei kuulemma ole kokeitten perusteeella, mutta mikähän on ja miksi Burana yhtäkkiä laihduttaa? Tekisi mieli jatkaa tätä lääkekuuria loputtomiin, mutta ei taida olla hyväksi vatsalle jatkuva buranan syöminen. 

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipaino ja kovat helteet. Ei yhtään ihme jos kroppa kremppaa.

Vierailija
22/24 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikkumattomuus aiheuttaa lihasten ja nivelten jäykistymistä mitä vielä ylipaino pahentaa. Särkylääke vie kipuja pois ja voi toki auttaa vaikka selkärankareumaan. Laihtuminen nopeasti ei ole yleistä vaan yleensä kyse jostain sairaudesta kuten kilpirauhasen ylitoiminnasta, syövästä tms. mutta silloin on yleensä muitakin oireita.

UNohtui vielä sanoa että Burana aiheuttaa vatsaoireita kuurin alussa jos on aiheuttaakseen. Jos ei ole ongelmia niin voi ainakin epäsäännöllistä käyttöä jatkaa ja reumaatikot saattavat käyttää vuosikausia Burana Slow valmistetta. On toki olemassa vatsaystävällisempiä koksibivalmisteita jotka sopivat useimmille. Buranalla ei pitäisi olla laihtumiseen mitään vaikutusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elimistön matala-asteinen tulehdustila. Verikoe h-crp paljastaa. Tosin buranalla se on saattanut poistua. Lopeta tai ainakin vähennä valkojauhoja, sokeria ja maitotuotteita - aiheuttavat tulehdusta kehoon. Voisit myös googlata elimistön happo-emästasapaino ja pyrkiä emäksisöimään kehoa. Googlaa kurkumalatte ja ala juomaan sitä maidottomana. Kurkuma poistaa tulehdusta, erityisesti jos mukana on ripaus mustapippuria.

Vierailija
24/24 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä mitään lääkäreitä olla. Mee lääkäriin siitä valittamaan tai ole menemättä ja pysy hiljaa vaivoistasi ja tunne tuskaa loppu elämä, mutta älä valita tänne, sillä täältä ei diagnoosia tai apua heru. Ennemmin saat vain osaksesi vittuilua ja pahanmielen.