Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten edetä silmäpelistä ja flirtistä eteenpäin?

Vierailija
10.08.2025 |

Tuntuu että elämä on ikuista silmäpeliä, mutta miten edetä siitä? Mikä on seuraava steppi?

Kommentit (165)

Vierailija
121/165 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, kiitos. Joo, ei tuo kovin paljoa tulkittavaa jätä. Ottakaapa muutkin naiset tästä mallia

Miehet myös, ottakaas tästä reippaasti mallia. Turha pelkästään pälyillä ja vilkuilla niitä kiinnostavia naisia kun voi vain mennä ja avata suunsa ja selvittää onko kiinnostusta.

Ei missään tapauksessa. Siitä seuraa metoo paskamyrsky. Naisten kuuluu tehdä aloite, muuten syytetään ahdistelusta.

Jos lähestyt naisia ahdistelemalla, niin paskaa saat niskaasi ihan varmasti! MUTTA kun on kohteliaita ja fiksujakin tapoja lähestyä, jos et sitä vielä ole tajunnut.

Taidat olla palstan ainoa ahdistelija

Vierailija
122/165 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, kiitos. Joo, ei tuo kovin paljoa tulkittavaa jätä. Ottakaapa muutkin naiset tästä mallia

Miehet myös, ottakaas tästä reippaasti mallia. Turha pelkästään pälyillä ja vilkuilla niitä kiinnostavia naisia kun voi vain mennä ja avata suunsa ja selvittää onko kiinnostusta.

Ei missään tapauksessa. Siitä seuraa metoo paskamyrsky. Naisten kuuluu tehdä aloite, muuten syytetään ahdistelusta.

Allekirjoitan tämän. Aika äkkiä menee tunnelma ahdistavaksi ja kohta onkin joku järjestyksenvalvoja tulossa.

Käykö sulle useinkin näin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/165 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raiskaat sen työpaikan vessassa!

Vierailija
124/165 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta sitten alkoi työpaikalla silmäpeli erään kivan miehen kanssa ja satunnaisten moikkailujen kautta alettiin juttelemaan niitä näitä, erityisesti yhteisestä harrastuksesta. Juttutuokioissa en voinut olla huomaamatta intensiivistä katsetta, jota ujompana väistelin. Kun asia ei tuntunut etenevän jutustelusta ja vilkuttelusta mihinkään ja pattitilanne tuntui turhauttavalta, otin itse aloitteen ja menin miehen luokse tämän ollessa työajan jälkeen yksin ja pyysin lounasseuraksi. Jännitti ihan hirveästi mennä keksityn asian varjolla miehen luokse ja jännityksen vuoksi jäin istumaan pöydän reunalle. Sitä kautta päästiin kuitenkin käymään lounailla ja joskus töiden jälkeen kahvilla. Muualla kuin työpaikalla tavatessa ilmassa oli sähköä ihan erilailla kuin toisten silmien alla ja siitä jäi ihanan energinen olo. Tiedän olevani ujoudestani huolimatta reipas ja sanavalmis, mutta pelkäsin aivan turhaan saavani pakit ja koko juttu oli kaatua siihen. N28

Vierailija
125/165 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pyytäisin puhelinnumeroa.

Vierailija
126/165 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita kirje ja kerro itsestäsi. Ujokin voi tehdä sen. Toinen ei voi tietää,oletko edes vapaa. Kirje eii velvoita mihinkään,ja kohteesi varmaan vastaa,jos on kiinnostunut.

Vierailija
127/165 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoita kirje ja kerro itsestäsi. Ujokin voi tehdä sen. Toinen ei voi tietää,oletko edes vapaa. Kirje eii velvoita mihinkään,ja kohteesi varmaan vastaa,jos on kiinnostunut.

Kirje olisi aika söpöä

Vierailija
128/165 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy tykkääkö pesäpallosta. 

Onko mailaa tarjolla?

Vierailija
129/165 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies on paljastunut tässä hommassa varsinaiseksi mestariksi. Jäi juuri kiinni toisella paikkakunnalla asuvan naisen tapaamisesta vapaa-ajalla. Jotain pientä silmäpeliäkin on ollut. Eli kai siitä vaan pitää ottaa härkää sarvista ja kokeilla mitä tapahtuu jos pyytää ulos. Uskoisin näin ainakin tuon yhden kusipään toimineen. 

Vierailija
130/165 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaa silmät kiinni ja katsoa muualle. Välttää katsekontaktia. Ja sinun tapauksessasi myöskin psykoottista ajattelua.

Vierailija
131/165 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittaa silmät kiinni ja katsoa muualle. Välttää katsekontaktia

Tämä on oikeastaan yleisohje kaikille tavisjannuille. Ei teitä kukaan katso sillä silmällä. Joten vetäkää happee ja leukaa rintaan ja kohti uusia pettymyksiä. Flirttiä ei ole olemassa jos olet tavallinen mies. 

Vierailija
132/165 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari vuotta sitten alkoi työpaikalla silmäpeli erään kivan miehen kanssa ....

Tuo on joillakin työpaikoilla epätoivottua, ja voi johtaa kyseisen miehen irtisanomiseen, varsinkin jo mies on ollut hienoisessakin esimiesasemassa. Tiedän, työpaikkaromanssit ovat yleisiä, mutta yhtä yleistä on, että jompi kumpi osapuoli hakeutuu muualle töihin, parisuhteen syntyessä, koska pariskunnat ovat hiukan nolo tilanne työtiimissä.

Esimiehenä joutuu tiukasti päättämään, että ei reagoi viipyileviin katseisiin, hajuveden leyhähdyksen sävyttämiin hipaisuihin kopiohuoneessa, tai yllättävän kuumiin halauksiin firman pikkujouluissa. Omalle työuralle neutraalina pysyminen on olennaista. Ja voihan itsellä olla jo romanttinen suhde olemassa.

Vierailija
133/165 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies tehköön aloitteen. Mies tekee aloitteen, jos hän on oikeasti kiinnostunut. Tämän ajatuksen mukaan olen itse elänyt ja se on toiminut. Olen varmaan monien mielestä vanhanaikainen.

Mistä juontaa juurensa tuo, että "mies tekee aloitteen jos hän on oikeasti kiinnostunut? Mitä oikeasti kiinnostunut nainen sitten tekee?

Miksi nainen olisi kiinnostunut siittäjästä? 

En tiedä miksi eikä ne syyt minua kiinnosta. Ainakin siittimestä tuntuvat olevan hyvinkin kiinnostuneita aina sillointällöin.

Vierailija
134/165 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:Ootko ajatellut itse joskus tehdä aloitetta?? 

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menet juttelemaan ja pyydät toista vaikka kahville kanssasi. Jos hän on flirttiisi vastannut, niin silloin kiinnostus on oletettavasti molemminpuolista ja saatat saada treffipyyntöösi myöntävän vastauksen. Jos saat pakit, niin sitten voit todeta että olet arvioinut väärin ja kohdistaa huomiosi johonkin toiseen.

Ei. Ei mitään kahvikutsua heti ensimmäisessä lauseessa vaan jotain neutraalimpaa.

Enhän minä sanonutkaan, että ensinnäisessä lauseessa, tottakai sitä ensin kannattaa jutella muuta. Kokeilla vähän niinkuin kepillä jäätä.. Mutta se on kuitenkin niin, että jos ei aloitetta koskaan tee, niin sitten se ei etene mihinkään. Ikuisesti vaan tuijotellaan ja vilkuillaan.. 

Vierailija
135/165 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari vuotta sitten alkoi työpaikalla silmäpeli erään kivan miehen kanssa ja satunnaisten moikkailujen kautta alettiin juttelemaan niitä näitä, erityisesti yhteisestä harrastuksesta. Juttutuokioissa en voinut olla huomaamatta intensiivistä katsetta, jota ujompana väistelin. Kun asia ei tuntunut etenevän jutustelusta ja vilkuttelusta mihinkään ja pattitilanne tuntui turhauttavalta, otin itse aloitteen ja menin miehen luokse tämän ollessa työajan jälkeen yksin ja pyysin lounasseuraksi. Jännitti ihan hirveästi mennä keksityn asian varjolla miehen luokse ja jännityksen vuoksi jäin istumaan pöydän reunalle. Sitä kautta päästiin kuitenkin käymään lounailla ja joskus töiden jälkeen kahvilla. Muualla kuin työpaikalla tavatessa ilmassa oli sähköä ihan erilailla kuin toisten silmien alla ja siitä jäi ihanan energinen olo. Tiedän olevani ujoudestani huolimatta reipas ja sanavalmis, mutta pelkäsin aivan turhaan saavani pakit ja koko juttu oli kaatua siihen

Mitä pelättävää pakkien saamisessa on? Miehet saa pakkeja jatkuvasti. Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos sekä uutta matoa koukkuun. Ei siinä mitään pelättävää tapahdu.

Vierailija
136/165 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies tehköön aloitteen. Mies tekee aloitteen, jos hän on oikeasti kiinnostunut. Tämän ajatuksen mukaan olen itse elänyt ja se on toiminut. Olen varmaan monien mielestä vanhanaikainen.

Sama homma

Vierailija
137/165 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä juontaa juurensa tuo, että "mies tekee aloitteen jos hän on oikeasti kiinnostunut? Mitä oikeasti kiinnostunut nainen sitten tekee?

Se on miehen tehtävä. Imartelevampaa niinpäin kuin naisen tyrkyttää itseään / nolata itsensä 

Vierailija
138/165 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on miehen tehtävä. Imartelevampaa niinpäin kuin naisen tyrkyttää itseään / nolata itsensä 

Kaksoisstandardit elää vielä täysillä. Naisten turha odotella tasa-arvoa vielä pitkään aikaan.

Vierailija
139/165 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menet juttelemaan ja pyydät toista vaikka kahville kanssasi. Jos hän on flirttiisi vastannut, niin silloin kiinnostus on oletettavasti molemminpuolista ja saatat saada treffipyyntöösi myöntävän vastauksen. Jos saat pakit, niin sitten voit todeta että olet arvioinut väärin ja kohdistaa huomiosi johonkin toiseen.

Ei. Ei mitään kahvikutsua heti ensimmäisessä lauseessa vaan jotain neutraalimpaa.

Kivennäisvesi?

Lähetkö vedelle? Kulman takana ois vesipiste

Vierailija
140/165 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nipistä pyllystä👌

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme