Miten edetä silmäpelistä ja flirtistä eteenpäin?
Tuntuu että elämä on ikuista silmäpeliä, mutta miten edetä siitä? Mikä on seuraava steppi?
Kommentit (165)
Kevyt kosketus on seuraava mitä pitää odottaa, yleensä nainen hipaisee ohimennen selästä, ei sentään vyötäröä alempaa eikä niskasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menet juttelemaan ja pyydät toista vaikka kahville kanssasi. Jos hän on flirttiisi vastannut, niin silloin kiinnostus on oletettavasti molemminpuolista ja saatat saada treffipyyntöösi myöntävän vastauksen. Jos saat pakit, niin sitten voit todeta että olet arvioinut väärin ja kohdistaa huomiosi johonkin toiseen.
Ei. Ei mitään kahvikutsua heti ensimmäisessä lauseessa vaan jotain neutraalimpaa.
Ihan kuin tarkoitus olisi tehdä kaikki mahdollinen, jotta mitään ei ikinä tapahtuisi. Oletko todella noin saamaton?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menet juttelemaan ja pyydät toista vaikka kahville kanssasi. Jos hän on flirttiisi vastannut, niin silloin kiinnostus on oletettavasti molemminpuolista ja saatat saada treffipyyntöösi myöntävän vastauksen. Jos saat pakit, niin sitten voit todeta että olet arvioinut väärin ja kohdistaa huomiosi johonkin toiseen.
Ei. Ei mitään kahvikutsua heti ensimmäisessä lauseessa vaan jotain neutraalimpaa.
Enhän minä sanonutkaan, että ensinnäisessä lauseessa, tottakai sitä ensin kannattaa jutella muuta. Kokeilla vähän niinkuin kepillä jäätä.. Mutta se on kuitenkin niin, että jos ei aloitetta koskaan tee, niin sitten se ei etene mihinkään. Ikuisesti vaan tuijotellaan ja vilkuillaan..
Juurikin tuo ikuinen tuijottelu ja vi
Jatka vaan tuijottelua sit. Näiden lasten neuvoilla olet yksin loppuelämäsi.
No, vıttu - pistä muna pılluun, ah-ah!
"Itsellä ollut samaa. On todella ärsyttävää kun ei johda mihinkään. "
Et halua sen johtavan mihinkään. Jos haluaisit sen johtavan jonnekin, tekisit asialle jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies tehköön aloitteen. Mies tekee aloitteen, jos hän on oikeasti kiinnostunut. Tämän ajatuksen mukaan olen itse elänyt ja se on toiminut. Olen varmaan monien mielestä vanhanaikainen.
Mistä juontaa juurensa tuo, että "mies tekee aloitteen jos hän on oikeasti kiinnostunut? Mitä oikeasti kiinnostunut nainen sitten tekee?
Odottaa. Sen jälkeen valittaa ja odottaa. Sit vaan valittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi, mikä sun nimesi on, jos saa kysyä?
Seuraava riippuu, mitä toinen vastaa, seuraat tarkasti ilmeitä, äänen sävyä yms.
Rohkeasti vaan eteen päin.
Aika tunkeilevaa kysyä ensimmäiseksi nimeä.
Jep. Tosiaankin haluatte että mitään ei ikinä tapahdu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhukaa jostain yhteisestä mielenkiinnon kohteesta ja sitten vaikka aasinsilta johonkin sitä koskevaan tapahtumaan
Mistä hitosta tiedät jonkun randomin mielenkiinnon kohteen? Ehkä sitten, jos tapaatte jonkin bändin keikalla.
Juuri niin! Parempi ettei ikinä edes yritä tutustua. Silloinhan saattaisi vahingossa oppia tuntemaan toisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Onks tulta?" Sano tuo.
En voi sietää tupakoijia. Red flag.
Ihminen joka käyttää sanaa red flag on red flag...
Pääsääntö on seuraava: Ensin rento lyhyt tutustuminen sitten nipistely.
jos ensin nipistät menemään, ethän sä edes tiedä onko toinen kiinnostunut tai varattu! Pikkuusen jutustelulla tietää jo paljon enemmän!
Odotat vain kiltisti että mies lähestyy. Älä vahingossakaan tee itse aloitetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohjeeni on että mene ja avaa suusi kohteeelle. Vastakaikua olet kuitenkin saanut eli kyllä siellä kiinnostusta on. Toinen(kin) on varmaan ujo.
Ai nyt katse onkin vihreää valoa ja ilmaisee kiinnostusta? Kiva tietää, että 9/10 vastaantulevasta naisesta haluaisi minua.
Kai ymmärrät silmäpelin ja satunnaisen katseen eron?
Ymmärrän että käytätte sitä hyväksi
-sivusta
Vierailija kirjoitti:
Nyt joku katkera mies tuli linjoille. Silmäpeli on tosiasia monien kohdalla, oli se sinulla sitten onnistunut tai ei.
Silmäpeli on lapsellista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt joku katkera mies tuli linjoille. Silmäpeli on tosiasia monien kohdalla, oli se sinulla sitten onnistunut tai ei.
Näin on, silmäpelissä kumpikin osoittaa kiinnostusta toiseen eikä se jatku loputtomiin vaan toinen tulee yleensä tekemään aloitteen jos kiinnosti tarpeeksi ja silloinkin se on yleensä jotain neutraalia alkuun...
Eikä se aloitteen tekijä ole ikinä se nainen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies tehköön aloitteen. Mies tekee aloitteen, jos hän on oikeasti kiinnostunut. Tämän ajatuksen mukaan olen itse elänyt ja se on toiminut. Olen varmaan monien mielestä vanhanaikainen.
Ah kuinka helppoa vapauttaa itsensä vastuusta.
ilmeisesti hän on kuitenkin tyytyväinen toimintatapaansa
Ei tarvitse nähdä lainkaan vaivaa ja kaikki tehdään valmiiksi? Miksi ei olisi tyytyväinen? Tuolla tavalla muuten lapsesta tulee laiska tyhjäntoimittaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silmäpeli on lapsellista
Olennainen osa, ei pidä töksäyttää tunnustelematta, mutta voi olla jos jää silmäniskutasolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävelet luo/menet viereen istumaan, alat jutella ystävällisesti.
Kenenkään viereen ei istuta luvatta.
Ootko ap autisti? Hanki toimintaterapiaa, että opit edes esittämään normaalia.
Asutko Pohjois-Koreassa? Kokeilisit välillä Suomea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ah kuinka helppoa vapauttaa itsensä vastuusta.
ilmeisesti hän on kuitenkin tyytyväinen toimintatapaansa
Näköjään. Olisipa muutkin ongelmat elämässä helppo ratkaista siten, että joku muu aina hoitaa homman.
Ovathan ne. Mitään ei tapahdu jos kukaan ei "aloita" mitään = ongelmaa ei ole. Jos sinun pikku kuupassasi on joku ongelma niin se on ihan vaan sinun ongelmasi.
Omassa kuupassasi niitä ongelmia vasta onkin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanomalla:
- voitko lopettaa tuijotuksen.
- onko asussani jotain outoa vai oletko vaan epäkohtelias?
- toivottavasti et flirttaile kanssani, sillä en ole sinusta kiinnostunut.
Ongelmallisia nämä keissit tosiaan kun toinen saattaa flirtata täysillä kun toinen on hädin tuskin olemassa. Siellä rakentelee omia pikku psykoosejaan jostain seksifantasioista, kun nainen hädin tuskin huomaa toisen olemassaoloa.
Et taida sinäkään ymmärtää silmäpelin/flirtin ja yksipuolisen töllötyksen eroa. Ei kiinnostaisi nyt tällaiset vastaukset vaan vastaukset ihan niiltä jotka taitavat silmäpelin ja ovat onnistuneesti edenneet siitä. Ap
Et kykene ottamaan pienintäkään kritiikkiä vastaan omaan toimintaansa liittyen. Ei sit kannattaisi edes kysyä neuvoa. Pysy vaan kiltisti kotona jatkossakin. Ei maailma siinä mitään menetä.
Olin juuri tulossa sanomaan, että ei mitään tällaista heti ensikättelyssä 🤦🏼 Aloita juttelemalla ja siitä edetään sitten