Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, joille normaalipainoinen nainen on "liian lihava"

Vierailija
10.08.2025 |

Minä olen huomannut, että tietyntyyppisille miehille ei riitä edes se, että nainen on normaalipainoinen. Pitäisi olla alipainoinen. Yleensä nämä miehet ovat itse pyöreitä/todella lihavia, jotka vaativat naiselta äärimmäistä hoikkuutta. Kommentoivat myös naisten painoa ja ulkonäköä paljon. Naisen ainoa arvo tuntuu olevan hänen hoikkuutensa ja ulkonäkönsä.

Sen ymmärrän, että kaikilla ei napostele 120 kg kumppani. Mutta sitä on vaikea ymmärtää, miksi ihan normaalipainoinen on osan mielestä "liian lihava".

Kommentit (341)

Vierailija
141/341 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä sitten? Se on jokaisen oma asia mitkä fyysiset ominaisuudet kokee viehättävänä.

Viehättävä, kaunis ja eksikäs ovat ominaisuuksia joita miehet liittävät naisiin jotka ansaitsevat sellaisen ylistyksen.

Vierailija
142/341 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska Suomessa normaalipainoinen on vaikka Ranskassa ylipainoinen. Juuri palasin Suomeen ja järkyttävää katsella miten ihmiset paisuvat vuosi vuodelta. Kehon kuva on monella todella hukassa, kuvitellaan olevan normaalipainoisia tai hiukan pullukoita kun todellisuus on ihan jotain muuta.

Puolet ranskalaisista on nykyään ylipainoisia tai lihavia. Minä vuonna palasit Ranskasta?

Viime vuonna ja asuin Pariisissa missä hoikkuus yhdistetään älykkyyteen,elikkä jos et edes painoasi pysty kurissa pitämään miten selviät mistään muustakaan.  Jossain maaseudulla voi olla toisin.

Lisäksi nopea googletus kertoo tuon olevan vain riidanhaastaja...

Ranskassa väestöstä noin 16 prosenttia on ylipainoisia. Lukema oli kahdeksan vuotta sitten oli 12 prosenttia. Se on huomattavasti alhaisempi kuin esimerkiksi Yhdysvalloissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/341 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) Jos miehet ovat töykeitä, niin todennäköisesti heillä ei ole aikomustakaan pariutua kanssasi.

2) Naisilla niitä pinnallisia ulkonäkökriteereitä vasta riittääkin. Oletko varma, että sinulla on varaa valittaa niistä olematta kaksinaismoralistinen?

3) Jos törmäät vain töykeisiin miehiin, niin todennäköisesti yrität miehiä joilla on varaa olla töykeitä. Kuten esimerkiksi jotkut kauniit nuoret naiset voivat olla töykeitä rumalle käytöstavattomalle setämiehelle. Lähestyjän ulkonäkö on ristiriidassa lähestyttävän käsitykseen omasta ulkonäöstä ja ristiriita koetaan loukkaavana.

Vierailija
144/341 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla paino on yksi asioista, joiden suhteen ovat yleensä epärehellisiä. Osa toki niin tyhmiä, etteivät ymmärrä mitä normaalipainoinen tarkoittaa. Ylimääräisiä kiloja kerryttäneillä naisilla on harmittavan usein deittimarkkinoilla tapana kokeilla kepillä jäätä, että jospa mies sittenkin lipsuisi periaatteestaan ja huolisi pullukan vierelleen. Sitten suuttuvat kun ei huolikaan.

Vierailija
145/341 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan rapa-alkoholistikin dissailla tuolla helpolla, ja dissaakin. Nyyh sitten vaan.

Vierailija
146/341 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulvahdus: "Naisen ainoa arvo tuntuu olevan hänen hoikkuutensa ja ulkonäkönsä."

Naisen ulkonäkö, jonka yksi osatekijä on riittävä hoikkuus, on näkyvissä eli nopeasti arvioitavissa. Muita naisen arvoja ovat muun muassa riittävä nuoruus, antautuvaisuus, nöyryys sekä tottelevaisuus eli yhdellä sanalla sanottuna feminiiniys.

Vierailija
147/341 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten välität 'tietyn tyyppisten' mielipiteistä, meille muille kelpaat kyllä .... NAM NAM 

Vierailija
148/341 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut. Ja tällä en itse miellä niitä jotka oikeasti liikalihavia edes lievästi. Naisten oletetaan olevana alipainoisia,että luut näkyy se on miesten mielestä "normaalipainoinen".

Vierailija
149/341 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut. Ja tällä en itse miellä niitä jotka oikeasti liikalihavia edes lievästi. Naisten oletetaan olevana alipainoisia,että luut näkyy se on miesten mielestä "normaalipainoinen".

Älä valehtele ja laita sanoja miesten suuhun.

Vierailija
150/341 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki epämääräiset ilmaisut, kuten normaalisti, kohta, kiire, kohtuullinen yms pitäisi pikestaan kieltää. 

Itse olen keski-ikäinen mies 175/83, joka etsii kumppanikseen "nuorekasta ja sopusuhtaista", ikäistään naista. 

Treffeillä olen sitten tavannut niitä BMI30++ naisia, sekä sellaisia, jotka näyttävät mielestäni minua 10-15 vuotta vanhemmilta, vaikka olisivat oikeasti minua nuorempia.

Kun todellisuus ei vastaa vastaa puheita tai profiilikuva, niin tulee heti alkuun niin petetty olo, että ei kiinnosta selvittää, miten kultainen luonne siellä mahdollisesti piileekään ulkoisesti epämiellyttävän habituksen takana. Sanokaa vaan pinnalliseksi, mutta haluan itselleni kumppanin, jota en häpeäisi viedä vaikka linnan juhliin saati sitten esitellä parikymppisille lapsilleni.

Vierailija
151/341 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ihmetyttää se, että kovin monella miehellä ja naisella on mielipide jonkun toisen ihmisen painosta. Itse olen 157 cm ja 53 kg. Mökkibileissä eräät kaverit (mies ja nainen) sanoivat, että minun pitäisi syödä enemmän jotta saisin miehen. En ole aina ollut sujut peilikuvani kanssa, mutta mistään syömishäiriöstä ei todellakaan ole kyse. Syön kuin hevonen ja ihan miten lystään :D Käyn myös salilla ja kroppani on aika atleettinen. Ottajia taas olisi ollut, mutta minulla ei ole riittänyt kiinnostus nykypäivän poikiin, haluaisin miehen (joka käyttäytyy asiallisesti naistaan kohtaan) :/

Vierailija
152/341 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten oletetaan olevana alipainoisia,että luut näkyy se on miesten mielestä "normaalipainoinen".

Emme oleta, vaan edellytämme että naisemme on hoikka, kaunispainoinen tai söpöpainoinen, ja pysyy sellaisena.

Vierailija
153/341 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1) Jos miehet ovat töykeitä, niin todennäköisesti heillä ei ole aikomustakaan pariutua kanssasi.

2) Naisilla niitä pinnallisia ulkonäkökriteereitä vasta riittääkin. Oletko varma, että sinulla on varaa valittaa niistä olematta kaksinaismoralistinen?

3) Jos törmäät vain töykeisiin miehiin, niin todennäköisesti yrität miehiä joilla on varaa olla töykeitä. Kuten esimerkiksi jotkut kauniit nuoret naiset voivat olla töykeitä rumalle käytöstavattomalle setämiehelle. Lähestyjän ulkonäkö on ristiriidassa lähestyttävän käsitykseen omasta ulkonäöstä ja ristiriita koetaan loukkaavana.

"Varaa olla töykeitä"?

Vierailija
154/341 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen saa asettaa omalle kumppaniehdokkaalle kriteerit aivan vapaasti. On vain hyvä muistaa, että mitä tiukemmat omat kriteerit ovat, niin sitä pienemmästä porukasta pitäisi löytää ja kohdata joku, kehen minä itse sitten vetoan. Lisäksi vaikka kumpikin täyttäisi toisen kriteerit ja kohtaisimme, niin mikään ei takaa toisen silti kiinnostavan.

Vierailija
155/341 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen omasta mielestäni liian iso, jos BMI on 24-25. Olen silloin rintava, lyhyt maatalon emäntä. Lyhyeen kroppaan sopii paremmin BMI 19-22. Pointtini on, että en harmistuisi jos joku mies kokisi minut liian isoksi painoindeksin yläpäässä.

Vierailija
156/341 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenaamaton bmi 24,9 on täysin eri maailmasta kuin 18-20. Molemmat kuitenkin normaalipainossa. Itse pidän juuri hoikista naisista, eikä minun sitä tarvitse hävetä tai perustella.

Vierailija
157/341 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavuus ON merkki tyhmyydestä sekä itsekunnioituksen ja itsehillinnän puutteesta, joten ei ihme.

Aika yksinkertainen ja suorastaan tyhmä saa ihminen olla, jos kuvittelee näin pinnallista paskaa.

Lihavuus, eli BMI 30 on aina merkki jostain. Voi olla tyhmyyttä tai vaikka syömishäiriö. Mutta nykypäivänä on vaikka mitä apua terapiasta piikkeihin.

Vierailija
158/341 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep ei ihmiset ole saman mallisia, eri kehonosien mitat vaihtelee saman painoisillakin paljon.

Minäkin olen tuon 175cm ja äsken kävin puntarilla ja mittasin mittanauhalla nuo kohdat, niin tälleen ensimmäisenä kuukautispäivänä viikon ajan joka päivä suklaalevyn ja eilen sipsiä syöneenä 68kg (ällöttää, mutta omaa tyhmyyttä aivan täysin) 

Vyötärö 67cm, lantio metrin samoin rinnat metrin. Reisien levein kohta 57cm ja käsivarren paksuin kohta 30cm. 

Haluan takaisin 3-5kg pienemmäksi asap, ei tässä ole energiaakaan niin paljoa näillä elintavoilla. 

Tasan ei käy onnen lahjat tässä maailmassa... Minulla on oikeasti isot luut ja miesmäinen ruumiinrakenne. 173cm/58kg kokoisena vyötäröni oli 72cm.

Keskityn itseni terveenä pitämiseen mutta olen kyllä kateellinen niille joilla painonpudotus parantaa ulkonäköä huomattavasti.

Vierailija
159/341 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on varmasti joku 165 senttiä pitkä ja 85 kiloa painava nainen ja luulee, että on normaalipainossa.

Vierailija
160/341 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska Suomessa normaalipainoinen on vaikka Ranskassa ylipainoinen. Juuri palasin Suomeen ja järkyttävää katsella miten ihmiset paisuvat vuosi vuodelta. Kehon kuva on monella todella hukassa, kuvitellaan olevan normaalipainoisia tai hiukan pullukoita kun todellisuus on ihan jotain muuta.

Puolet ranskalaisista on nykyään ylipainoisia tai lihavia. Minä vuonna palasit Ranskasta?

Viime vuonna ja asuin Pariisissa missä hoikkuus yhdistetään älykkyyteen,elikkä jos et edes painoasi pysty kurissa pitämään miten selviät mistään muustakaan.  Jossain maaseudulla voi olla toisin.

Lisäksi nopea googletus kertoo tuon olevan vain riidanhaastaja...

Ranskassa väestöstä noin 16 prosenttia on ylipainoisia. Lukema oli kahdeksan vuott

1. Ylipainoisten osuus (BMI 25)

Ranska: noin 40% aikuisista

Suomi: yli 55% aikuisista

2. Lihavien osuus (BMI 30)

Ranska: noin 10%

Suomi: noin 2530%

3. Kehityssuunta

Ranska: painonnousu hitaampaa, tasaisempaa

Suomi: lihavuus lisääntynyt nopeasti viime vuosina

4. Sijoitus Euroopassa

Ranska: alle EU-keskiarvon

Suomi: yksi Euroopan lihavimmista maista