Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, joille normaalipainoinen nainen on "liian lihava"

Vierailija
10.08.2025 |

Minä olen huomannut, että tietyntyyppisille miehille ei riitä edes se, että nainen on normaalipainoinen. Pitäisi olla alipainoinen. Yleensä nämä miehet ovat itse pyöreitä/todella lihavia, jotka vaativat naiselta äärimmäistä hoikkuutta. Kommentoivat myös naisten painoa ja ulkonäköä paljon. Naisen ainoa arvo tuntuu olevan hänen hoikkuutensa ja ulkonäkönsä.

Sen ymmärrän, että kaikilla ei napostele 120 kg kumppani. Mutta sitä on vaikea ymmärtää, miksi ihan normaalipainoinen on osan mielestä "liian lihava".

Kommentit (341)

Vierailija
121/341 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko koskaan miettinyt miksi toiset kuolivat siellä nälkään, toiset eivät, vaikka kaikki saivat saman verran ravintoa? 

Nekin, jotka eivät kuolleet, olivat silti aivan langan laihoja. Jotkut selvii pidemmälle. Näkeehän niitä anorektikkojakin nykyään, joilla kaikki luut paistaa läpi ja silti ovat vielä elossa. Lääketieteellisesti sellaisen pitäisi olla jo kuollut, kenellä on kaikki rasva hävinnyt kehosta.

Erehdyt, katso Areenasta Ruotsin toista maailmansotaa käsittelevää dokumenttia siitä kohdasta kun keskitysleiriltä pelastuneita tuli laivalla Ruotsiin. Siellä on monen mallista ihmistä, etenkin naista. He olivat niitä, joilla perusaineenvaihdunta kulutti minimaalisen määrän energiaa saadessaan minimaalisen määrän energiaa. Sitä kutsutaan nimellä säästöliekki.

Vierailija
122/341 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nuorten kuvasto on malleja lehdissä ja mainoksissa. suomalainen on ruumiinrakenteeltaan erilainen kuin joku itä euroopan 2 metrinen malli. totuus ei pojille ole vielä vielä realismia.ig ja netti mallit on myös kuvamanipuloitu.edes ne ig mallit ei näytä samalta kun kuvassa.hoikentavat ja pidentävät äpit.

suomalainen ja saksalainen vartalo on erilainen kun aasialaisen tai itä euroopan mallin. lyhyt ihminen ei näytä edes anoreksiassa 2 metriseltä mallilta. jalat on lyhyellä pulleat aina, ei samat kuin sääret 2 metrisellä naisella.

Nykyään on jo paljon teköälykuvia, jotka ovat todella epärealistisia. Voi olla esim. sellainen ampiaisvyötärö, jollaista ei ole kenelläkään oikeasti, ei mahtuisi edes sisäelimet. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/341 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Samoin miehistä on lihavia. Sen sijaan, että miehillä olisi lihaksikkaat käsivarret tai isot rintalihakset, niin niillä onkin vyötärönympärys yli metrin."

Tuo mutkut miehet -länkytys ei nyt auta. Aloituksessa on kyse naisista, ei miehistä. Jos sulla menee naisten vyötärölihavuus niin tunteisiin, että joudut alkaa länkyttää ohi aiheen, niin ehkä tämä keskustelu ei ole sinua varten? Käy vaikka ulkona kävelyllä kuluttamassa muutama kalori.

Eri asioita tosiaan. Toki lihavuus ei ole terveellistä kummallekaan sukupuolelle, mutta jos parisuhdemarkkinoista on kyse, niin ulkonäkö ja siihen vaikuttava ylipaino on tietysti naisten kohdalla merkittävämpi tekijä kuin miehillä.

Vierailija
124/341 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painolla ei sinänsä mitään merkitystä, kunhan on litteä vatsa ja erottuvat lihakset.

Vierailija
125/341 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikuisviihteen suurkuluttajia. Sieltä nousee ajatus, että aikuisen naisen pitäisi olla 45 kg teiniä vastaava kropaltaan.

Tuo on ihan aikuisen naisen paino, kuten 155cm on aikuisen naisen pituus.

t. aikuinen nainen

Jotkut naiset ovat lyhyitä ja siroja, se on totta.

Vierailija
126/341 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 175 cm pitkä ja painan 60 kg. Jos painaisin 16 kg enemmän, niin olisin vielä normaalipainoinen, mutta tuon kokoisena olisin aivan valtava. Tässäkin painossa on d-kupin rinnat, lähes 60 cm reidenympärykset ja metrinen lantio. Normaalipainoinen voi oikeasti olla todella tuhti, minä ainakin olisin 76-kiloisena.

Miten ihmeessä voi olla noin isot mitat noilla kiloilla? itse olen 12cm lyhyempi ja ylipainoinen pahasti. Painan 88kg. Ja reisi on paksuimmasta kohdasta 62cm, lantio 103cm. Ja olen aidosti lihavannäköinenkin. Vyötärö on 100. Käsivarsi 36 ja pohje 39.  Vyötärö toki on iso, mutta tuntuu hassulta, jos missinmitoissa olevan reisi ja lantio on noin lähellä omiani. 

Veikkaan, että tuolla 175-senttisellä on voimakkaat reisilihakset. Voi myös olla, että hänellä rasva on kertynyt reisiin eikä esim. vyötärölle.

Vierailija
127/341 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän miestyypin. Olen 166 cm pitkä ja painan 65 kg, ihan siis sopiva paino pituuteen nähden. Eksä tuumasi, että hänestä on ihan kiva ku on vaihteeksi tällanen isokokoisempi nainen ja sanojen saatteeksi taputteli mahaani. Ei kai siinä osannut olla muuta kuin häkeltynyt. Olen aina pitänyt itseäni normaalipainoisena ja yhtäkkiä olinkin lihava. 

Vierailija
128/341 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Samoin miehistä on lihavia. Sen sijaan, että miehillä olisi lihaksikkaat käsivarret tai isot rintalihakset, niin niillä onkin vyötärönympärys yli metrin."

Tuo mutkut miehet -länkytys ei nyt auta. Aloituksessa on kyse naisista, ei miehistä. Jos sulla menee naisten vyötärölihavuus niin tunteisiin, että joudut alkaa länkyttää ohi aiheen, niin ehkä tämä keskustelu ei ole sinua varten? Käy vaikka ulkona kävelyllä kuluttamassa muutama kalori.

Eri asioita tosiaan. Toki lihavuus ei ole terveellistä kummallekaan sukupuolelle, mutta jos parisuhdemarkkinoista on kyse, niin ulkonäkö ja siihen vaikuttava ylipaino on tietysti naisten kohdalla merkittävämpi tekijä kuin miehillä.

Niin, miehillä merkittävin tekijä on se, mitä päästävät suustaan. Jos lähtee heti arvostelemaan naisen ulkonäköä, voi olla, ettei käy flaksi.

Vierailija
129/341 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän miestyypin. Olen 166 cm pitkä ja painan 65 kg, ihan siis sopiva paino pituuteen nähden. Eksä tuumasi, että hänestä on ihan kiva ku on vaihteeksi tällanen isokokoisempi nainen ja sanojen saatteeksi taputteli mahaani. Ei kai siinä osannut olla muuta kuin häkeltynyt. Olen aina pitänyt itseäni normaalipainoisena ja yhtäkkiä olinkin lihava. 

Isokokoisempi?! :D Minkähänkokoisia naisia tuo mies oli sitten aiemmin tapaillut?

Vierailija
130/341 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on aloittajan tarkoittama normaalipaino? Esimerkiksi 162 senttimetriä on täysin normaali pituus miehelle, mutta olen kuullut että on joitakin naisia joille tämäkään ei kelpaa. Eikö ole uskomatonta! Noin vain kuljetaan nenä pystyssä itse päättämässä kenen kanssa halutaan pariutua!

Vierailija
131/341 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä nämä miehet ovat itse pienikokoisia eli joko hinteliä ja/tai lyhyitä tai nuoria.

Vierailija
132/341 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä nämä miehet ovat itse pienikokoisia eli joko hinteliä ja/tai lyhyitä tai nuoria.

Tai sit vanhoja? Tai isoja? Tai vaan jotain törppöjä? Kyllähän makuja saa olla ja hyvä että on erilaisia makuja, mutta ei pidä mennä haukkumaan toisia. 

Minä vähän epäilen, että nuo tuollaiset miehet on ehkä ylipäätään oikein pienikokoisten naisten perään? Kun itse 175 senttisenä olen välttynyt tuollaisilta miehiltä aivan täysin, en ole koskaan törmännyt. Eli ovat jotain sellaisia tyyppejä, joihin en muutenkaan törmää tai joita ei kiinnosta minun olemiseni pätkääkään? 

Vierailija
133/341 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naisen täytyisi olla ehdottomasti laiha?

Vierailija
134/341 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 177 cm, 68 kg mies. Olen hoikka ja lihaksikas. En ottaisi naista, joka painaa yhtä paljon kuin minä ellei ole jotenkin huomattavan pitkä. 

TÄÄLTÄ TULEE SINULLE HOIKKA NAINEN 😈

85 KG, 175 CM 👺

T:👹

Hoikka olit muutama kymmenen kiloa sitten.

-Eri

Vierailija
135/341 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaalipainon haarukka on todella laaja ja kyllä siellä yläpäässä ollaan jo aika tuhteja. Bmi 19-20 viehättää silmää eniten, eikä tuo ole vielä lähelläkään alipainoa.

Onko sillä mitään merkitystä mikä miellyttää sen henkilön oma silmää? Minä olen ollut aina lähes alipainoinen, mallimitoissa. Vanhemmat ihmiset tuputtivat ruokaa, jotkut ikäiseni nuoret naiset kohtelivat tylysti (kadehtivat). Itselleni oma paino on ollut aina se ja sama. Söin tuolloin valtavasti, aineenvaihduntani vain oli sellainen, etten lihonut.

Nykyisin 45+ ikäisenä on tullut 10 kg lisää. Olen yhä normaalipainoinen ja oikein nautin siitä, että kroppa on pyöreä, pehmeä ja naisellinen ensimmäistä kertaa elämässäni. Kasvojen rypyt eivät erotu samalla tavalla kuin jos olisin laiha.

Mutta olen huomannut, että MUITA tämä nykyinen kehoni häiritsee. Siis minun ikioma kehoni. Deittimarkkinoilla saisin varmasti osakseni kommentteja. Kumppani kommentoi välillä lihomistani.

Minusta tämä on naurettavaa, aikuiset ihmiset. Voin kuvitella millaista on olla oikeasti ylipainoinen, jatkuvasti joku tuijottamassa tai kommentoimassa.

Antakaa ihmisten olla rauhassa. Kehorauha tarkoittaa sitä, että jokaisella, myös SINULLA on lupa itse valita minkä painoinen, näköinen tai muotoinen ITSE on.

Vierailija
136/341 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsite normaalipaino viittaa painoindeksiin (BMI): https://www.terveyskirjasto.fi/dlk01001 eli se on terveydellinen määre, 1800 luvulta, sillä ei ole mitään tekemistä kauneuden kanssa. Normaalipainon indeksin alue on välillä 18,525. Kauneuden kannalta BMI=18,5 tarkoittaa kaunispainoista ja BMI=25 tarkoittaa rumapainoista joka on järkyttäväpainon rajalla.

Moni maailman kauneimmista mallimimmeistä sekä Hollywoodin A-luokan kinkuista ovat söpöpainoisia eli heillä BMI on alueella 16-18,5.

Alla on kauneudelliset määreet BMI asteikolta luettuna, Beauty Mass Index, lasketaan samoin kuin terveydellinen BMI:

alle 18 = söpöpainoinen

18 ... 20 = kaunispainoinen

20 ... 22 = siedettäväpainoinen

22 ... 25 = rumapainoinen

25 ... 30 = järkyttäväpainoinen

yli 30 = kammottavapainoinen

https://keskustelu.suomi24.fi/t/17641507/kauneusindeksi

Vierailija
137/341 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaalipainon haarukka on todella laaja ja kyllä siellä yläpäässä ollaan jo aika tuhteja. Bmi 19-20 viehättää silmää eniten, eikä tuo ole vielä lähelläkään alipainoa.

Mikä on sun oma koko?

Vierailija
138/341 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on jo hyvin lähellä alipainoa.

Vierailija
139/341 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä sitten? Se on jokaisen oma asia mitkä fyysiset ominaisuudet kokee viehättävänä. 

Vierailija
140/341 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska Suomessa normaalipainoinen on vaikka Ranskassa ylipainoinen. Juuri palasin Suomeen ja järkyttävää katsella miten ihmiset paisuvat vuosi vuodelta. Kehon kuva on monella todella hukassa, kuvitellaan olevan normaalipainoisia tai hiukan pullukoita kun todellisuus on ihan jotain muuta.

Puolet ranskalaisista on nykyään ylipainoisia tai lihavia. Minä vuonna palasit Ranskasta?

Samaan kiinnitin huomiota, Ranskassa maaseudulla ja huonoissa lähiöissä on yhtä lihavia kuin Suomessakin vastaavissa paikoissa. Koulutetut kaupunkilaiset ovat hoikkia kaikkialla Euroopassa. Voisin sanoa samaa saksalaisista, jos liikun vain Berliinin tai Hampurin keskustassa. Mutta en liiku.

Joskus vuosi sitten sovitin t-paitoja jossain halpakaupassa Pariisissa. Olivat melkoisia telttoja kokonumerossa 38. Suomessa sama kokonumero olisi minulla ollut tiukka. Pienempiä numeroita olisi ehkä ollut lasten osastolla. Taitaa Pariisin köyhempi väki olla suomalaisia lihavampia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi