Miehet, joille normaalipainoinen nainen on "liian lihava"
Minä olen huomannut, että tietyntyyppisille miehille ei riitä edes se, että nainen on normaalipainoinen. Pitäisi olla alipainoinen. Yleensä nämä miehet ovat itse pyöreitä/todella lihavia, jotka vaativat naiselta äärimmäistä hoikkuutta. Kommentoivat myös naisten painoa ja ulkonäköä paljon. Naisen ainoa arvo tuntuu olevan hänen hoikkuutensa ja ulkonäkönsä.
Sen ymmärrän, että kaikilla ei napostele 120 kg kumppani. Mutta sitä on vaikea ymmärtää, miksi ihan normaalipainoinen on osan mielestä "liian lihava".
Kommentit (341)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun elimistö on nääntymisen takia kovassa rasituksessa, on henkilö silloin lähestulkoon luurangon laiha. Mutta sairaalolliseen nääntymiseen vertailu ei kuitenkaan poista sitä biologisista faktaa, että naisen elimistössä kuuluu olla suhteessa enemmän rasvaa kuin miehellä. Se mikä on miehen kehossa lähellä ylärajaa on lähellä naisen alarajaa.
Joo niin kuuluukin olla enemmän, ihan jo hormonitoiminnankin kannalta. Kenelläkään ei kuitenkaan tarvitse olla sitä rasvaa 50 kg ylimääräistä.
Normaalipainoisella ei ole 50 kg ylimääräistä rasvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen 175 cm pitkä ja painan 60 kg. Jos painaisin 16 kg enemmän, niin olisin vielä normaalipainoinen, mutta tuon kokoisena olisin aivan valtava. Tässäkin painossa on d-kupin rinnat, lähes 60 cm reidenympärykset ja metrinen lantio. Normaalipainoinen voi oikeasti olla todella tuhti, minä ainakin olisin 76-kiloisena.
Miten ihmeessä voi olla noin isot mitat noilla kiloilla? itse olen 12cm lyhyempi ja ylipainoinen pahasti. Painan 88kg. Ja reisi on paksuimmasta kohdasta 62cm, lantio 103cm. Ja olen aidosti lihavannäköinenkin. Vyötärö on 100. Käsivarsi 36 ja pohje 39. Vyötärö toki on iso, mutta tuntuu hassulta, jos missinmitoissa olevan reisi ja lantio on noin lähellä omiani.
Vaikea sanoa. Mun vyötärö on 70 cm ja käsivarsi 30 cm. Sun jalat ja takapuoli on pääosin rasvaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se hankalaa on koska naisen kroppa on suunniteltu varastoimaan rasvaa ja yleensä kun on vielä lyhyt niin näyttää helposti tanakalta, kun siihen parinkymmenen sentin alueelle pakkautuu tavaraa.
No eikä ole. Jos et syö yli kulutuksen, et voi lihota. Kenenkään vartaloa ei ole "suunniteltu" ollenkaan, ellet sitten jotain uskontohömppää tarkoita. Niin miehet kuin naiset varastoivat ylimääräisen energian, mutta toki siinäkin on yksilöllistä vaihtelua.
Nainen tarvitsee enemmän rasvaa kuin mies hormonitoiminnan takia. Luulisi miesten tykkäävän niistä "naisellisista muodoista", koska viestittävät naisen olevan hedelmällinen. Toki on myös ihan ok tykätä miehistä.
Ite tykkään naisellisista muodoista, mutta en tykkää siitä, jos naisella on 100 kg ylipainoa.
Itse en ole tavannut normaalipainoista naista, jolla olisi 100 kg ylipainoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen 175 cm pitkä ja painan 60 kg. Jos painaisin 16 kg enemmän, niin olisin vielä normaalipainoinen, mutta tuon kokoisena olisin aivan valtava. Tässäkin painossa on d-kupin rinnat, lähes 60 cm reidenympärykset ja metrinen lantio. Normaalipainoinen voi oikeasti olla todella tuhti, minä ainakin olisin 76-kiloisena.
Miten ihmeessä voi olla noin isot mitat noilla kiloilla? itse olen 12cm lyhyempi ja ylipainoinen pahasti. Painan 88kg. Ja reisi on paksuimmasta kohdasta 62cm, lantio 103cm. Ja olen aidosti lihavannäköinenkin. Vyötärö on 100. Käsivarsi 36 ja pohje 39. Vyötärö toki on iso, mutta tuntuu hassulta, jos missinmitoissa olevan reisi ja lantio on noin lähellä omiani.
Vastaus on luusto. -eri
Jep ei ihmiset ole saman mallisia, eri kehonosien mitat vaihtelee saman painoisillakin paljon.
Minäkin olen tuon 175cm ja äsken kävin puntarilla ja mittasin mittanauhalla nuo kohdat, niin tälleen ensimmäisenä kuukautispäivänä viikon ajan joka päivä suklaalevyn ja eilen sipsiä syöneenä 68kg (ällöttää, mutta omaa tyhmyyttä aivan täysin)
Vyötärö 67cm, lantio metrin samoin rinnat metrin. Reisien levein kohta 57cm ja käsivarren paksuin kohta 30cm.
Haluan takaisin 3-5kg pienemmäksi asap, ei tässä ole energiaakaan niin paljoa näillä elintavoilla.
Vierailija kirjoitti:
Jep ei ihmiset ole saman mallisia, eri kehonosien mitat vaihtelee saman painoisillakin paljon.
Minäkin olen tuon 175cm ja äsken kävin puntarilla ja mittasin mittanauhalla nuo kohdat, niin tälleen ensimmäisenä kuukautispäivänä viikon ajan joka päivä suklaalevyn ja eilen sipsiä syöneenä 68kg (ällöttää, mutta omaa tyhmyyttä aivan täysin)Vyötärö 67cm, lantio metrin samoin rinnat metrin. Reisien levein kohta 57cm ja käsivarren paksuin kohta 30cm.
Haluan takaisin 3-5kg pienemmäksi asap, ei tässä ole energiaakaan niin paljoa näillä elintavoilla.
Minä tuossa mittojani kirjoitin. Täytyy sanoa, että ruumiinrakenteet on kyllä kovin erilaisia. Minulla ei ole koskaan ollut alle 75 vyötärö, vaikka olin ihan reippaasti normaalipainoinen aikanaan. Painoindeksi oli silloin joku 23. Alimpien kylkiluiden ja ylimpien lonkkaluiden väli on lyhyt ja eihän se siitä voi kovin kapeaksi mennä koskaan. Toki nyt on reippaat makkarat siinä päällä.... Samoin rintaliivien ympärys oli 75 jo teininä (vaikka olin keskenkasvuinen ja hoikka) ja parikymppisenä jo 80-85, vaikka ylipainoa ei todellakaan ollut. Kaipa mulla on iso rintakehä ja olen harteikas.
Muuten tietysti mitat liittyy tällä hetkellä ylipainoon.
Joo ja ruumiinrakenteet vaihtelee. Jos on sellainen kapha-vartalo niin tuo bmi 23 voi olla hoikin kunto mihin tavallaan pystyy ja voi hyvin.
Mulla on nyt bmi 22 ja tämä on mulle liikaa, olen painanut teininä myös tämän verran ja silloinkin oli mässäilyä kun äiti ei enää voinut vahtia ja pystyi itse ostelemaan herkkuja.
Mulla on nimenomaan tuo herkuttelu sellainen, että jos on rutiinit epätasapainossa ja huono kausi menossa, niin mässäilen. Perus ruokavalio ollut aina aika hyvä, en ole einesten tai tuollaisten ystävä. Pastaa teen kyllä säännöllisesti, mutta se ei pelkästään vie ketään turmioon, vaan kyllä se on se päivittäinen karkki/suklaa/sipsit ym. mikä ei tee hyvää. Varsinkin kun harvemmin se missään kohtuullisessa annoksessa pysyy.
Sosiaalisuus vaikuttaa myös mulla, eli jos olen liikaa yksin niin mässäilen enemmän.
"Samoin miehistä on lihavia. Sen sijaan, että miehillä olisi lihaksikkaat käsivarret tai isot rintalihakset, niin niillä onkin vyötärönympärys yli metrin."
Tuo mutkut miehet -länkytys ei nyt auta. Aloituksessa on kyse naisista, ei miehistä. Jos sulla menee naisten vyötärölihavuus niin tunteisiin, että joudut alkaa länkyttää ohi aiheen, niin ehkä tämä keskustelu ei ole sinua varten? Käy vaikka ulkona kävelyllä kuluttamassa muutama kalori.
Lihava mies ei pysty seksiin enää kuin selällään maaten. Siihen tarvitaan hoikka nainen päälle ratsastamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaus on luusto. -eri
Tai juusto, kerma-.
nuorten kuvasto on malleja lehdissä ja mainoksissa. suomalainen on ruumiinrakenteeltaan erilainen kuin joku itä euroopan 2 metrinen malli. totuus ei pojille ole vielä vielä realismia.ig ja netti mallit on myös kuvamanipuloitu.edes ne ig mallit ei näytä samalta kun kuvassa.hoikentavat ja pidentävät äpit.
suomalainen ja saksalainen vartalo on erilainen kun aasialaisen tai itä euroopan mallin. lyhyt ihminen ei näytä edes anoreksiassa 2 metriseltä mallilta. jalat on lyhyellä pulleat aina, ei samat kuin sääret 2 metrisellä naisella.
Höpsis ylipainoisena naisena vientiä on kovasti ;) toki olen urheilullinen, lihaksikas ja vatsa litteä mutta BMI28 eli iso olen
Juustoa ja kermaa voi käyttää tosiaan vaikka olisi 58-60kg 175 senttinen. Minulle kasvoi aikoinaan hoikemmassa kunnossa ollessani peppu kun aloin syömään juustoa ja juomaan viiniä.
Paino ei liikkunut mihinkään enkä tehnyt mitään, yhtäkkiä oli vaan tullut peppu. Ei mikään iso, mutta ei ollut enää niin olematon kuin aiemmin. Sitten myös kun oli säännöllinen hyvä seksielämä, niin peppu pöyristyi vaikka en tehnyt mitään.
Sit joskus tosi masentuneena läheiset ystävät sanoi, että peppukin on lommolla ja näyttää tosi pahalta. Vaikka en ollut kuin ehkä kilon tai pari kevyempi kuin normaalisti. Mut ehkä masentunut kuihtuu, ja toisaalta motivaation puutteinen masentunut voi myös lässähtää ja mässäillä.
Vierailija kirjoitti:
Unohda tuollaiset miehet. Turhaa käyttää omaa energiaa heihin.
Joo, ne on kiusaajia, haluavat pahoittaa nätin naisen mielen koska niillä itsellään on koko ajan paha mieli omista ominaisuuksistaan. Harmi että noilla on yhtään valtaa naisten mieleen.
Vierailija kirjoitti:
nuorten kuvasto on malleja lehdissä ja mainoksissa. suomalainen on ruumiinrakenteeltaan erilainen kuin joku itä euroopan 2 metrinen malli. totuus ei pojille ole vielä vielä realismia.ig ja netti mallit on myös kuvamanipuloitu.edes ne ig mallit ei näytä samalta kun kuvassa.hoikentavat ja pidentävät äpit.
suomalainen ja saksalainen vartalo on erilainen kun aasialaisen tai itä euroopan mallin. lyhyt ihminen ei näytä edes anoreksiassa 2 metriseltä mallilta. jalat on lyhyellä pulleat aina, ei samat kuin sääret 2 metrisellä naisella.
Kyllä suomalainenkin voi olla 172-182cm ja paino jotain 50-60kg väliltä. Ei siinä kovin eriltä silloin livenä näytä kuin ne idempää tulevatkaan. Eikä nekään ole aina niin hoikkia, varsinkaan jos on rintava.
Nimenomaan livenä harvemmin näkee mitään kovin ihmeellistä, somekuvat erikseen. Samat ihmiset voi olla livenä vähän sellainen kokemus, että alat miettimään miksi toi mimmi näyttää jotenkin tutulta, kunnes tajuat et se on se somesta tuttu. Livenä kuin muutkin, somessa panostettu kuvakulmiin ja valaistuksiin, ilmeisiin ym.
Monet liikuntaa harrastamattomat laihaläskit naiset ovat lihavan näköisiä normaalipainon sisälläkin, joten sinänsä ymmärrän kyllä miehiä, jotka eivät heistä viehäty.
Vierailija kirjoitti:
Olen 177 cm, 68 kg mies. Olen hoikka ja lihaksikas. En ottaisi naista, joka painaa yhtä paljon kuin minä ellei ole jotenkin huomattavan pitkä.
TÄÄLTÄ TULEE SINULLE HOIKKA NAINEN 😈
85 KG, 175 CM 👺
T:👹