Miehet, joille normaalipainoinen nainen on "liian lihava"
Minä olen huomannut, että tietyntyyppisille miehille ei riitä edes se, että nainen on normaalipainoinen. Pitäisi olla alipainoinen. Yleensä nämä miehet ovat itse pyöreitä/todella lihavia, jotka vaativat naiselta äärimmäistä hoikkuutta. Kommentoivat myös naisten painoa ja ulkonäköä paljon. Naisen ainoa arvo tuntuu olevan hänen hoikkuutensa ja ulkonäkönsä.
Sen ymmärrän, että kaikilla ei napostele 120 kg kumppani. Mutta sitä on vaikea ymmärtää, miksi ihan normaalipainoinen on osan mielestä "liian lihava".
Kommentit (341)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minua 163 cm/58 kg sinkkuna risoi se, että minua tultiin haukkumaan liian isoksi ja käskettiin laihduttamaan.
Jos yhtään lohduttaa niin minä olin 168cm/51kg liian lihava...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaalipaino on pituus miinus 100. Helppo laskukaava 👍
Ehkä ns. normaali, mutta silti jokseenkin lihava. Esimerkiksi 180 cm 80 kg mies ON lihava ellei ole huomattavan lihaksikas.
Edes 180 cm 80 kg nainen ei ole lihava, vaan normaalipainon ylärajalla.
Normaalipainossa vaihteluväli on liki 20kg että mahtuuhan siihen kaikenlaisia vartaloita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen 175 cm pitkä ja painan 60 kg. Jos painaisin 16 kg enemmän, niin olisin vielä normaalipainoinen, mutta tuon kokoisena olisin aivan valtava. Tässäkin painossa on d-kupin rinnat, lähes 60 cm reidenympärykset ja metrinen lantio. Normaalipainoinen voi oikeasti olla todella tuhti, minä ainakin olisin 76-kiloisena.
Mulla oli yli metrinen lantio myös reilusti alipainoisena. Eli lantion ympärys ei kyllä välttämättä liity rasvan määrään mitenkään.
Niin? 15 kiloa painavampana mun lantionympärys olisi jo todella iso. Se on tuon kommentin pointti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se hankalaa on koska naisen kroppa on suunniteltu varastoimaan rasvaa ja yleensä kun on vielä lyhyt niin näyttää helposti tanakalta, kun siihen parinkymmenen sentin alueelle pakkautuu tavaraa.
No eikä ole. Jos et syö yli kulutuksen, et voi lihota. Kenenkään vartaloa ei ole "suunniteltu" ollenkaan, ellet sitten jotain uskontohömppää tarkoita. Niin miehet kuin naiset varastoivat ylimääräisen energian, mutta toki siinäkin on yksilöllistä vaihtelua.
Biologia on suunnitellut naisen kehon varastoimaan enemmän rasvaa, koska naisen elimistö tarvitsee sitä enemmän. Naiselle normaali on 21-36% ja miehelle 8-25%
Kyllä, mutta ikiliikkujaa ei ole keksitty. Kun ihmisiltä otetaan ruoka kokonaan pois, niin jokainen laihtuu. Ei tarvitse kuin katsoa kuvia keskitysleireiltä. Siellä ei ollut yhtään lihavaa ihmistä. Mitä yritän tällä sanoa on se, että jokainen ylipainoinen laihtuu, kun syö vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Ap olet läski. Korkealaatuinen mies ei edelleenkään kelpuuta sinua.
Läskeissä inhottaa muutenkin enemmän, ei heidän fyysisen epäviehättävyytensä, kuten läskit saattavat luulla, vaan heidän älyllinen epärehellisyytensä ja vastuuttomuutensa omista teoistaan. Se vasta rumaa onkin.
Milläs tavalla lihavat ovat mielestäsi älyllisesti epärehellisiä? 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se hankalaa on koska naisen kroppa on suunniteltu varastoimaan rasvaa ja yleensä kun on vielä lyhyt niin näyttää helposti tanakalta, kun siihen parinkymmenen sentin alueelle pakkautuu tavaraa.
No eikä ole. Jos et syö yli kulutuksen, et voi lihota. Kenenkään vartaloa ei ole "suunniteltu" ollenkaan, ellet sitten jotain uskontohömppää tarkoita. Niin miehet kuin naiset varastoivat ylimääräisen energian, mutta toki siinäkin on yksilöllistä vaihtelua.
Biologia on suunnitellut naisen kehon varastoimaan enemmän rasvaa, koska naisen elimistö tarvitsee sitä enemmän. Naiselle normaali on 21-36% ja miehelle 8-25%
Kyllä, mutta ikiliikkujaa ei ole keksitty. Kun ihmisiltä otetaan ruoka kokonaan pois, niin jokainen laihtuu. Ei tarvitse kuin
Oletko koskaan miettinyt miksi toiset kuolivat siellä nälkään, toiset eivät, vaikka kaikki saivat saman verran ravintoa?
Olen ollut suurimman osan elämästäni alipainoinen ja nyt vihdoin normaalipainoisena saan enemmän huomiota miehiltä kuin luuviuluna.
Toki laihoilla voi olla myös vientiä ja se on ihan hyvä.
Vierailija kirjoitti:
jaa. Itse olen 100kg ja 165cm nainen. Miehet jumaloi mun vartaloa.
Joidenkin keho kantaa hyvin isommankin painon, aika harvan tosin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen 175 cm pitkä ja painan 60 kg. Jos painaisin 16 kg enemmän, niin olisin vielä normaalipainoinen, mutta tuon kokoisena olisin aivan valtava. Tässäkin painossa on d-kupin rinnat, lähes 60 cm reidenympärykset ja metrinen lantio. Normaalipainoinen voi oikeasti olla todella tuhti, minä ainakin olisin 76-kiloisena.
Mulla oli yli metrinen lantio myös reilusti alipainoisena. Eli lantion ympärys ei kyllä välttämättä liity rasvan määrään mitenkään.
Niin? 15 kiloa painavampana mun lantionympärys olisi jo todella iso. Se on tuon kommentin pointti.
Mun lantio oli 106 cm, kun olin 54-kiloinen. Nyt olen 85-kiloinen ja lantion ympärys samalta kohdalta on 112 cm. Eli lantion ympäryksestä ei voi päätellä muun kropan muotoja.
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan miettinyt miksi toiset kuolivat siellä nälkään, toiset eivät, vaikka kaikki saivat saman verran ravintoa?
Nekin, jotka eivät kuolleet, olivat silti aivan langan laihoja. Jotkut selvii pidemmälle. Näkeehän niitä anorektikkojakin nykyään, joilla kaikki luut paistaa läpi ja silti ovat vielä elossa. Lääketieteellisesti sellaisen pitäisi olla jo kuollut, kenellä on kaikki rasva hävinnyt kehosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, mutta ikiliikkujaa ei ole keksitty. Kun ihmisiltä otetaan ruoka kokonaan pois, niin jokainen laihtuu. Ei tarvitse kuin
Jos ruoka otetaan kokonaan pois, lihakset surkastuvat ja ihminen kuolee aliravitsemukseen. Laihtumisessa taas tavoite on rasvakudoksen sulaminen ja lihasten säilyttäminen.
Eikö miehet sitten saa tykätä tai olla tykkäämättä mistä naisvartalosta huvittaa?
Mistä täällä puhutaan? Missä ihmiset alistuvat toisten määriteltäviksi ulkoisen kelpaavuutensa suhteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisella on normaalipainoisena jo enemmän rasvaa kuin miehellä. Ei nainen tarvitse sen lisäksi ylimääräistä rasvaa eikä naisen elimistö luo sitä rasvaa tyhjästä, jos et syö yli kulutuksen. American Council on Exercise määrittelee treenaamattoman naisen tyypilliseksi rasvaprosentiksi 25-31 (32 on jo "obese"), miehen 18-24. Naisille alle 14 % ja miehille alle 6 % voi olla jo vaarallisen vähän. Keskivertonaisella on todella pitkä matka tuohon 14 %:n rasvoihin (, joten tekosyyt voi jättää länkyttämättä ja käydä sen sijaan vaikka kävelyllä.
Vierailija kirjoitti:
Jos ruoka otetaan kokonaan pois, lihakset surkastuvat ja ihminen kuolee aliravitsemukseen. Laihtumisessa taas tavoite on rasvakudoksen sulaminen ja lihasten säilyttäminen.
Totta tuokin. Pyrin vaan tuolla kommentillani vastaamaan siihen hölynpölyyn mitä nykyään levitetään, että jotkut lihoaa, vaikkeivat söisi mitään. Fysiikan lakien mukaan sellainen on mahdotonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, mutta ikiliikkujaa ei ole keksitty. Kun ihmisiltä otetaan ruoka kokonaan pois, niin jokainen laihtuu. Ei tarvitse kuin katsoa kuvia keskitysleireiltä. Siellä ei ollut yhtään lihavaa ihmistä. Mitä yritän tällä sanoa on se, että jokainen ylipainoinen laihtuu, kun syö vähemmän.
Kun elimistö on nääntymisen takia kovassa rasituksessa, on henkilö silloin lähestulkoon luurangon laiha. Mutta sairaalolliseen nääntymiseen vertailu ei kuitenkaan poista sitä biologisista faktaa, että naisen elimistössä kuuluu olla suhteessa enemmän rasvaa kuin miehellä. Se mikä on miehen kehossa lähellä ylärajaa on lähellä naisen alarajaa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö miehet sitten saa tykätä tai olla tykkäämättä mistä naisvartalosta huvittaa?
Ei tietenkään, koska se on vain naisten oikeus tykätä sopivan lihaksikkaista miehistä ja muutenkin sanella kriteerit. Olet Incel!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaalipaino on pituus miinus 100. Helppo laskukaava 👍
Ehkä ns. normaali, mutta silti jokseenkin lihava. Esimerkiksi 180 cm 80 kg mies ON lihava ellei ole huomattavan lihaksikas.
Edes 180 cm 80 kg nainen ei ole lihava, vaan normaalipainon ylärajalla.
Minä puhuin miehestä... Noilla spekseillä mies ON lihava, nainen myös, joskin hieman vähemmän lihava, koska naisilla on tietenkin luontaisesti suurempi rasvaprosentti.