Miehet, joille normaalipainoinen nainen on "liian lihava"
Minä olen huomannut, että tietyntyyppisille miehille ei riitä edes se, että nainen on normaalipainoinen. Pitäisi olla alipainoinen. Yleensä nämä miehet ovat itse pyöreitä/todella lihavia, jotka vaativat naiselta äärimmäistä hoikkuutta. Kommentoivat myös naisten painoa ja ulkonäköä paljon. Naisen ainoa arvo tuntuu olevan hänen hoikkuutensa ja ulkonäkönsä.
Sen ymmärrän, että kaikilla ei napostele 120 kg kumppani. Mutta sitä on vaikea ymmärtää, miksi ihan normaalipainoinen on osan mielestä "liian lihava".
Kommentit (341)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minua 163 cm/58 kg sinkkuna risoi se, että minua tultiin haukkumaan liian isoksi ja käskettiin laihduttamaan.
Anorektikotko sinua haukkuivat?
Ylipainoiset (+30 kg liikaa) miehet.
Kai nauroit niille päin naamaa?
Vierailija kirjoitti:
Normaalipainon haarukka on todella laaja ja kyllä siellä yläpäässä ollaan jo aika tuhteja. Bmi 19-20 viehättää silmää eniten, eikä tuo ole vielä lähelläkään alipainoa.
19 on normaalipainon alaraja, että on se aika lähellä alipainoa. Liikunnalliselle ja yhtään lihaksikkaammalle se on vähän. Ei ole myöskään mitään tiettyä bmi 19-20 kehoa, vaan ihmiset samalla bmi:llä voi näyttää hyvin erilaisilta.
En allekirjoita. Olin alipainoinen, ei ollut kiinnostusta, huomautuksia, että sun pitäisi syödä enemmän, kyllä kuulin. Nyt normaalipainoisena kiinnostusta paljon enemmän.
Määrittele"normaalipainoinen". Kyllä nainen voi olla tuhti"normaalipainoisenakin".
Ehkä normaalipainon käsite on muuttunut radikaalisti, jos ajatellaan muutama sukupolvi sitten vs. nyt?
Naiset, joilla keskipituinen mies on lyhyt. Mitäs ajatuksia ap:lla heistä?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minua 163 cm/58 kg sinkkuna risoi se, että minua tultiin haukkumaan liian isoksi ja käskettiin laihduttamaan.
Varmaan testanneet, oletko sopivan alistuva luonne.
Ovat kaapissa. Teinipoika mielessä ...
Hyvin pieni osa miehistä pitää anorektisista naisista. Ovat omien havaintojeni mukaan tosiaan joko itse lihavia tai todella pienikokoisia ja laihoja. Itseäni ei hirveästi kiinnosta miesten miesmaku pl. miehet, joista itse kiinnostun.
Vierailija kirjoitti:
Ei riitä hoikkuuskaan kaikille miehille. Naisen vatsan pitää olla litteä. Monella naisella, hoikallakin, on luonnostaan hieman kaareva vatsa. Sitä sitten haukutaan. Ja kyllä, haukkujat eivät ole litteä vatsaisia, vaan mallia tynnyri. En ymmärrä.
Se pyöreä kumpu vatsan alueella syntyy naisilla estrogeenin vaikutuksesta. Se on haluttu piirre vatsatanssijoiden parissa, koska sitä oppii värisyttämään. Mikäli joku ei kestä normaalia aikuista naista, hänen on parempi kadota sinne fantasiamaailmaansa. On aivan turhaa vaatia toisen ihmisen ulkonäöltä joitain tiettyjä piirteitä. Jokainen on oman näköisensä ja elää sen kanssa. Toisten ei tarvi vaivata päätään muiden ulkonäöllä.
Vierailija kirjoitti:
Koska Suomessa normaalipainoinen on vaikka Ranskassa ylipainoinen. Juuri palasin Suomeen ja järkyttävää katsella miten ihmiset paisuvat vuosi vuodelta. Kehon kuva on monella todella hukassa, kuvitellaan olevan normaalipainoisia tai hiukan pullukoita kun todellisuus on ihan jotain muuta.
Puolet ranskalaisista on nykyään ylipainoisia tai lihavia. Minä vuonna palasit Ranskasta?
Vierailija kirjoitti:
Määrittele"normaalipainoinen". Kyllä nainen voi olla tuhti"normaalipainoisenakin".
Jokainen sivistynyt ihminen tietää, että normaalipainoinen on ihan lääketieteellinen termi, jolla viitataan tiettyyn BMI-haitariin. Muistaakseni 19-25 on normaalipainon alue. Sen alle on alipainoinen, ja 25-30 on lievästi ylipainoinen. Sitten BMI 30 ylöspäin on lihava.
Toki vartalon malli vaikuttaa myös siihen kuinka hoikalta näyttää. Erottuva vyötärö tekee yleensä hoikan vaikutelman.
Siis ap on kiinnostunut lihavista miehistä?
Vai mitä en nyt ymmärrä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska Suomessa normaalipainoinen on vaikka Ranskassa ylipainoinen. Juuri palasin Suomeen ja järkyttävää katsella miten ihmiset paisuvat vuosi vuodelta. Kehon kuva on monella todella hukassa, kuvitellaan olevan normaalipainoisia tai hiukan pullukoita kun todellisuus on ihan jotain muuta.
Puolet ranskalaisista on nykyään ylipainoisia tai lihavia. Minä vuonna palasit Ranskasta?
Samaan kiinnitin huomiota, Ranskassa maaseudulla ja huonoissa lähiöissä on yhtä lihavia kuin Suomessakin vastaavissa paikoissa. Koulutetut kaupunkilaiset ovat hoikkia kaikkialla Euroopassa. Voisin sanoa samaa saksalaisista, jos liikun vain Berliinin tai Hampurin keskustassa. Mutta en liiku.
Kyllä teidän läskien "normaalipainoinen" tiedetään. Ap:n viesti on täysin arvoton ilman tarkempai lukuja. Mutta olettaen, että hän käyttää mainitsemaansa 120 kg jonkinlaisena mittarina, oletettavasti hänelle "normaali paino" on 165 cm 80 kg nainen.
LOL
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime vuonna ja asuin Pariisissa missä hoikkuus yhdistetään älykkyyteen,elikkä jos et edes painoasi pysty kurissa pitämään miten selviät mistään muustakaan. Jossain maaseudulla voi olla toisin.
Vierailija kirjoitti:
Kuvitellaan olevan? Kenen kuvitellaan olevan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuisviihteen suurkuluttajia. Sieltä nousee ajatus, että aikuisen naisen pitäisi olla 45 kg teiniä vastaava kropaltaan.
Naispuolinen kuluttaja taas ajattelee että miehen pitää olla miehekäs, sopivan lihaksikas ja komea.
Ei kyllä miehen pitää olla naisellinen, plösähtänyt ja ruma!
Ja naisen kiimainen kulunut plösö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolet ranskalaisista on nykyään ylipainoisia tai lihavia. Minä vuonna palasit Ranskasta?Viime vuonna ja asuin Pariisissa missä hoikkuus yhdistetään älykkyyteen,elikkä jos et edes painoasi pysty kurissa pitämään miten selviät mistään muustakaan. Jossain maaseudulla voi olla toisin.
Lihavuus ON merkki tyhmyydestä sekä itsekunnioituksen ja itsehillinnän puutteesta, joten ei ihme.
Kyllä se hankalaa on koska naisen kroppa on suunniteltu varastoimaan rasvaa ja yleensä kun on vielä lyhyt niin näyttää helposti tanakalta, kun siihen parinkymmenen sentin alueelle pakkautuu tavaraa.