Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet, joille normaalipainoinen nainen on "liian lihava"

Vierailija
10.08.2025 |

Minä olen huomannut, että tietyntyyppisille miehille ei riitä edes se, että nainen on normaalipainoinen. Pitäisi olla alipainoinen. Yleensä nämä miehet ovat itse pyöreitä/todella lihavia, jotka vaativat naiselta äärimmäistä hoikkuutta. Kommentoivat myös naisten painoa ja ulkonäköä paljon. Naisen ainoa arvo tuntuu olevan hänen hoikkuutensa ja ulkonäkönsä.

Sen ymmärrän, että kaikilla ei napostele 120 kg kumppani. Mutta sitä on vaikea ymmärtää, miksi ihan normaalipainoinen on osan mielestä "liian lihava".

Kommentit (341)

Vierailija
41/341 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalipainoinenkin voi olla plösö. Esimerkiksi jos ei ole lainkaan lihasta ja kaikki se normaalikin paino on läskiä, ja vieläpä väärissä paikoissa, ja jos olemus on muutenkin huonoryhtinen ja löysä, niin läskiltä sellainen normaalipainoinenkin nainen voi näyttää.

Vierailija
42/341 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska Suomessa normaalipainoinen on vaikka Ranskassa ylipainoinen. Juuri palasin Suomeen ja järkyttävää katsella miten ihmiset paisuvat vuosi vuodelta. Kehon kuva on monella todella hukassa, kuvitellaan olevan normaalipainoisia tai hiukan pullukoita kun todellisuus on ihan jotain muuta.

Puolet ranskalaisista on nykyään ylipainoisia tai lihavia. Minä vuonna palasit Ranskasta?

Tuskinpa se on siellä edes käynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/341 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaalipainon haarukka on todella laaja ja kyllä siellä yläpäässä ollaan jo aika tuhteja. Bmi 19-20 viehättää silmää eniten, eikä tuo ole vielä lähelläkään alipainoa.

19 on normaalipainon alaraja, että on se aika lähellä alipainoa. Liikunnalliselle ja yhtään lihaksikkaammalle se on vähän. Ei ole myöskään mitään tiettyä bmi 19-20 kehoa, vaan ihmiset samalla bmi:llä voi näyttää hyvin erilaisilta.

18,5 on normaalipainon alaraja. Liikunnalliselle BMI 20 ei ole mitenkään vähän.

Vierailija
44/341 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painosta puhuminen muuten kuin ääritapauksissa on usein harhaanjohtavaa.

Jos "normaalipainoinen" näyttää liian pullukalta, niin silloin sitä rasvaa nyt vain on liikaa, näytti vaaka mitä hyvänsä.

Sillä kehotyypilläkin  on merkitystä. Yksi nainen voi näyttää pelkästään muodokkaalta kuin toinen samassa paino/pituus -luokassa oleva nainen, joka taas näyttää lihavalta. Ensimmäisellä enemmän lihasta.

Hyvin harvalla miehellä on varaa olla niin ronkeli, että oikeasti kelpuuttaa vain treenattuja salikissoja ja muita instapyllyjä. Päinvastoin monet salilla itse treenaavat miehet kelpuuttavat normikroppaisen naisen, jolla saa olla rasvaa siellä ja täällä, kunhan ei ole lihava.

Vierailija
45/341 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska Suomessa normaalipainoinen on vaikka Ranskassa ylipainoinen. Juuri palasin Suomeen ja järkyttävää katsella miten ihmiset paisuvat vuosi vuodelta. Kehon kuva on monella todella hukassa, kuvitellaan olevan normaalipainoisia tai hiukan pullukoita kun todellisuus on ihan jotain muuta.

Puolet ranskalaisista on nykyään ylipainoisia tai lihavia. Minä vuonna palasit Ranskasta?

Viime vuonna ja asuin Pariisissa missä hoikkuus yhdistetään älykkyyteen,elikkä jos et edes painoasi pysty kurissa pitämään miten selviät mistään muustakaan.  Jossain maaseudulla voi olla toisin.

Lihavuus ON merkki tyhmyydestä sekä itsekunnioituksen ja itsehillinnän puutteesta, joten ei ihme.

Aika yksinkertainen ja suorastaan tyhmä saa ihminen olla, jos kuvittelee näin pinnallista paskaa.

Vierailija
46/341 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 177 cm, 68 kg mies. Olen hoikka ja lihaksikas. En ottaisi naista, joka painaa yhtä paljon kuin minä ellei ole jotenkin huomattavan pitkä. 

Vierailija
47/341 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun ap tarvitse kaikkea ymmärtää. Sama kun köyhälle naiselle ei kelpaa köyhä mies vaan pitää olla hyvätuloinen.

Anna niiden haluta mitä haluavat, ei se sun elämään vaikuta mitenkään.

Paitsi... sähän halusit vain haukkua miehiä täällä, vai mitä?

Vierailija
48/341 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 175 cm pitkä ja painan 60 kg. Jos painaisin 16 kg enemmän, niin olisin vielä normaalipainoinen, mutta tuon kokoisena olisin aivan valtava. Tässäkin painossa on d-kupin rinnat, lähes 60 cm reidenympärykset ja metrinen lantio. Normaalipainoinen voi oikeasti olla todella tuhti, minä ainakin olisin 76-kiloisena.

Vierailija
49/341 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viime vuonna ja asuin Pariisissa missä hoikkuus yhdistetään älykkyyteen,elikkä jos et edes painoasi pysty kurissa pitämään miten selviät mistään muustakaan.  Jossain maaseudulla voi olla toisin.

Lihavuus ON merkki tyhmyydestä sekä itsekunnioituksen ja itsehillinnän puutteesta, joten ei ihme.

Mistä lähtien normaalipaino mikä liitetään hyvään terveyteen on ollut pinnallisia.

Vierailija
50/341 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se hankalaa on koska naisen kroppa on suunniteltu varastoimaan rasvaa ja yleensä kun on vielä lyhyt niin näyttää helposti tanakalta, kun siihen parinkymmenen sentin alueelle pakkautuu tavaraa.

No eikä ole. Jos et syö yli kulutuksen, et voi lihota. Kenenkään vartaloa ei ole "suunniteltu" ollenkaan, ellet sitten jotain uskontohömppää tarkoita. Niin miehet kuin naiset varastoivat ylimääräisen energian, mutta toki siinäkin on yksilöllistä vaihtelua.

Vierailija
51/341 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalipaino on pituus miinus 100. Helppo laskukaava 👍

Vierailija
52/341 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kyllä se hankalaa on koska naisen kroppa on suunniteltu varastoimaan rasvaa ja yleensä kun on vielä lyhyt niin näyttää helposti tanakalta, kun siihen parinkymmenen sentin alueelle pakkautuu tavaraa."

Onko nykynaisen kroppa länsimaissa suunniteltu eri tavalla kuin vaikkapa naisen kroppa 100 v sitten?

Vierailija
53/341 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei riitä hoikkuuskaan kaikille miehille. Naisen vatsan pitää olla litteä. Monella naisella, hoikallakin, on luonnostaan hieman kaareva vatsa. Sitä sitten haukutaan. Ja kyllä, haukkujat eivät ole litteä vatsaisia, vaan mallia tynnyri. En ymmärrä.

Haukkujat taitavat jäädä ilman naista. Itse ainakin nostan kytkintä, jos mies puhuu noin kenestäkään naisesta.

Vierailija
54/341 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minua 163 cm/58 kg sinkkuna risoi se, että minua tultiin haukkumaan liian isoksi ja käskettiin laihduttamaan.

Olet lihava 

Vierailija
55/341 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen urheilullinen mies. Urheilen melkein joka päivä ja olen hoikka. Farkuissa käytän vyötärökokoa 33. Jos puolisoni taas olisi sellainen, jota ei urheilu kiinnosta ja syöminenkin on mitä sattuu, niin olisihan se vähän erikoista. Yhteiselo voisi olla aika haastavaa.

Vierailija
56/341 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

naikkonen jolle normaalipainoinen mies on liian "ruikku".

Vierailija
57/341 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaalipaino on pituus miinus 100. Helppo laskukaava 👍

Ehkä ns. normaali, mutta silti jokseenkin lihava. Esimerkiksi 180 cm 80 kg mies ON lihava ellei ole huomattavan lihaksikas. 

Vierailija
58/341 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muodot nimenomaan pitää olla.

Vierailija
59/341 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaa. Itse olen 100kg ja 165cm nainen. Miehet jumaloi mun vartaloa.

Vierailija
60/341 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 175 cm pitkä ja painan 60 kg. Jos painaisin 16 kg enemmän, niin olisin vielä normaalipainoinen, mutta tuon kokoisena olisin aivan valtava. Tässäkin painossa on d-kupin rinnat, lähes 60 cm reidenympärykset ja metrinen lantio. Normaalipainoinen voi oikeasti olla todella tuhti, minä ainakin olisin 76-kiloisena.

Mulla oli yli metrinen lantio myös reilusti alipainoisena. Eli lantion ympärys ei kyllä välttämättä liity rasvan määrään mitenkään.