Miehet, joille normaalipainoinen nainen on "liian lihava"
Minä olen huomannut, että tietyntyyppisille miehille ei riitä edes se, että nainen on normaalipainoinen. Pitäisi olla alipainoinen. Yleensä nämä miehet ovat itse pyöreitä/todella lihavia, jotka vaativat naiselta äärimmäistä hoikkuutta. Kommentoivat myös naisten painoa ja ulkonäköä paljon. Naisen ainoa arvo tuntuu olevan hänen hoikkuutensa ja ulkonäkönsä.
Sen ymmärrän, että kaikilla ei napostele 120 kg kumppani. Mutta sitä on vaikea ymmärtää, miksi ihan normaalipainoinen on osan mielestä "liian lihava".
Kommentit (341)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaalipainon haarukka on todella laaja ja kyllä siellä yläpäässä ollaan jo aika tuhteja. Bmi 19-20 viehättää silmää eniten, eikä tuo ole vielä lähelläkään alipainoa.
Alipainon raja on bmi 18.5, joten kyllä tuo on aika lähellä alipainoa.
Tuosta alkaa vasta lievä alipaino, joka on harvoin terveydelle vaarallista. Jos on luonnostaan kapea ja siro, niin moni on ainakin nuorena lievästi alipainoinen. Itseään ei kannata alkaa väkisin lihottamaan, mikäli on terve ja sopusuhtainen.
Nämä on niitä, jotka jää yksin ja omasta mielestään syy on yhteiskunnan tms.
Hyvä kun kuolevat sukupuuttoon.
Vierailija kirjoitti:
Mutta, kun pääsen omiin ihannemittoihini takaisin, minua on ihan turha lähestyä jos ihannoi hoikkuutta ja haukkuu itseensä tyytyväisiä naisia lihaviksi. Koska omat standardini on niin kovat, ettei nämä länkyttäjät pääse siihen koskaan. Nimittäin:
- miehekäs mies, joka ei jankuta fanaattisesti naisten kehojen painoista ja muodoista
Naisen painosta jankkavista tulee mieleen epäsiisti hevosmies, joka tarkistaa hevosen hampaiden kunnon ennen ostopäätöstä. Nainen on tällaiselle miehelle vain objekti ja väline tyydytykseen, ei muuta. Kuka sellaista miestä haluu riesoikseen?
Ikävä kyllä kohdallasi painonpudotuskaan ei kohenna miesten kiinnostusta sinua kohtaan.
Harva nainenkaan läskin ja kaljun miehen haluaa. Eli aika samanlaiset ulkonäköihanteet on molemmilla sukupuolilla. Biologia määrää nämä ihanteet. Etsimme vaistomaisesti nuorta ja tervettä lisääntymiskumppania. Hoikka näyttää vanhempanakin nuoremmalta.
Olen huomannut, että moni ylipainoinen nainen kuvittelee olevansa normaalipainoinen.
Minä en edes harkitsisi noin tyhmän miehen kanssa seurustelua. Jos korvien välissä ei ole muuta kuin että naisen pitää olla laiha, niin mitä sellaisella miehellä tekee. Kierrä kaukaa!
Vierailija kirjoitti:
Harva nainenkaan läskin ja kaljun miehen haluaa. Eli aika samanlaiset ulkonäköihanteet on molemmilla sukupuolilla. Biologia määrää nämä ihanteet. Etsimme vaistomaisesti nuorta ja tervettä lisääntymiskumppania. Hoikka näyttää vanhempanakin nuoremmalta.
Jos palstamammat puhuvat totta, niin lähes kaikilla sairaan ylipainoisilla mammoilla on kaikilla pitkät komeat leveäleukaperäiset miehet ja jalkovälissä kuulemma roikkuu varsinainen hevosenkyrpä.
Keskiverto suomalainen nainen on 160cm pitkä ja painoa yli 80kg. Tuo on liian lihava minulle. Olen sporttinen mies joten haluan, että myös puolisoni on sporttinen
Vierailija kirjoitti:
Minä en edes harkitsisi noin tyhmän miehen kanssa seurustelua. Jos korvien välissä ei ole muuta kuin että naisen pitää olla laiha, niin mitä sellaisella miehellä tekee. Kierrä kaukaa!
Tässäpä se taas tuli esiin. Lihava nainen pitää itseään normaalipainoisena, mutta oikeasti normaalipainoista laihana.
Vierailija kirjoitti:
Naisten mielestä tuo normaalipainon määritelmä kasvaa vuosi vuodelta. Se mitä naiset pitävät nykypäivänä normaalipainoisena on todellisuudessa jo ylipainoinen
Mites BMI:n mukainen normaalipainon määritelmä on sinusta kasvanut vuosi vuodelta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun elimistö on nääntymisen takia kovassa rasituksessa, on henkilö silloin lähestulkoon luurangon laiha. Mutta sairaalolliseen nääntymiseen vertailu ei kuitenkaan poista sitä biologisista faktaa, että naisen elimistössä kuuluu olla suhteessa enemmän rasvaa kuin miehellä. Se mikä on miehen kehossa lähellä ylärajaa on lähellä naisen alarajaa.
Joo niin kuuluukin olla enemmän, ihan jo hormonitoiminnankin kannalta. Kenelläkään ei kuitenkaan tarvitse olla sitä rasvaa 50 kg ylimääräistä.
Naisten hormonitoimintaa häiritsee nykyään eniten ylipaino. Estrogeeni varastoituu rasvaan ja munasarjat lakkaavat toimimasta.
Vierailija kirjoitti:
Kontrollista tässä on kyse, ei muusta.
Ihminen, jolla ei pysy oma elämä kontrollissa, pyrkii kohdistamaan sitä muuhun. Nämä jotkut miehet pyrkivät kontrolloimaan suomalaisten naisten painoa ja kehoa. Aikamoinen savotta, 2,5 miljoonaa naista ja kakkien kehot pitäisi arvioida, määritellä ja arkistoida. Tsemppiä.
Ei se noin mene, vaan suomalaisia naisia on aivopesty käyttäytymään kuin uhmaikäiset lapset. Te tahallanne teette itsestänne rumia ja lihavia. Parviäly taas tekee teistä ilkeitä ja vastenmielisiä.
Ei miesten tarvitse kontrolloida teitä kakaroita, vaan kuten itsekin olen aina tehnyt, että valikoinut fiksuja ja mukavia kaunottaria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sorry, mutta japanilaiset naiset ovat siroja. Suomiakat ovat läskejä. M28
Taasko sä inisevä kirjanpitäjä olet täällä itkemässä? Japanilaiset naiset ei syljekään sinun suuntaasi 😆
Tiedoksesi: hentai ei perustu todellisuuteen.
Sulla jää tuolla menolla sauna lämmittämättä ja haiset huomennakin pilaantuneille kalanperkuujätteille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun elimistö on nääntymisen takia kovassa rasituksessa, on henkilö silloin lähestulkoon luurangon laiha. Mutta sairaalolliseen nääntymiseen vertailu ei kuitenkaan poista sitä biologisista faktaa, että naisen elimistössä kuuluu olla suhteessa enemmän rasvaa kuin miehellä. Se mikä on miehen kehossa lähellä ylärajaa on lähellä naisen alarajaa.
Joo niin kuuluukin olla enemmän, ihan jo hormonitoiminnankin kannalta. Kenelläkään ei kuitenkaan tarvitse olla sitä rasvaa 50 kg ylimääräistä.
Entä sitten? Ei kukaan ole väittänytkään, että tarvitsisi.
Jos ihan oikeasti kykenet tulkitsemaan jonkun random tyypin huokaisun "mä en laihdu, vaikken ees syö mitään" tasan niin, että kyseinen henkilö ei absoluuttisessa mielessä ole syönyt yhtään mitään, niin ehkä sun kannattaa harjoitella sellaisen asian ymmärtämistä, että ihmiset eivät aina tarkoita kaikkea sanomaansa 100 % kirjaimellisesti. Sen sijaan, että huolestut siitä, että ihmiset oikeasti uskoisivat, että jotkut ihmiset eivät laihtuisi, vaikka eivät saisi absoluuttisesti ottaen yhtään ruokaa.
Tosiasia on, että joidenkin ihmisten on vaikeampi löytää sellaista ruokavaliota, jolla he saavuttaisivat järkevän ja pysyvän painonpudotuksen kuin toisten. Jotkut esimerkiksi syövät pieniä määriä ja kokevat jatkuvaa nälkää, mutta pienen pudotuksen jälkeen elimistö sopeuttaa kulutuksen kalorimäärään ja paino jää junnaamaan, vaikka sitä nälän sietämistä miten jatkaa. Eikä siihen auta sun ylimieliset luennoinnit ikiliikkujista ja keskitysleireistä millään tavalla.
-eri
Miten se ap sun elämääsi vaikuttaa!
Kyllä minä olin läski normaalipainon ylärajalla. Näki sen peilistä ja huomasi, kun vaatteet eivät mahtuneet enää päälle. Yhtä lailla joku voi olla pelkkää luuta normaalipainon alarajalla. Kehoja kun on kaikenlaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taasko sä inisevä kirjanpitäjä olet täällä itkemässä? Japanilaiset naiset ei syljekään sinun suuntaasi 😆
Tiedoksesi: hentai ei perustu todellisuuteen.
Sulla jää tuolla menolla sauna lämmittämättä ja haiset huomennakin pilaantuneille kalanperkuujätteille.
Sanoo hikikomeroonsa sulkeutunut incel ulilaudalta. Et sinä tiedä miltä naiset tuoksuvat tai haisevat, kun et ole eläessäsi nähnyt yhtään tarpeeksi läheltä. Voi pieni.
Ikävä tuottaa sinulle pettymys koska taitaa olla ainoa keino millä kiihotut, että kuvittelet miehet aivan päinvastaisiksi mitä todellisuudessa ovat.
Tänään menen "hikikomeroon" eli saunaan kauniin vaimoni kanssa. Sinua ei valitettavasti huolisi saunaan edes aito incelmies.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minua 163 cm/58 kg sinkkuna risoi se, että minua tultiin haukkumaan liian isoksi ja käskettiin laihduttamaan.
Mua olisi risonut ihan vaan se että joku kehtaa tulla kertomaan mitä pitäisi tehdä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vertaapa japanilaista miestä suomalaiseen,siinä sitä eroa vasta onkin. Enkä tarkoita sumo painijoita.
Totta. Japanilaiset miehet ovat todella lyhyitä.
Normaalipaino ja normaali kehonkoostumus ei ole sama asia etenkään jojolaihduttajilla.