Miehet, joille normaalipainoinen nainen on "liian lihava"
Minä olen huomannut, että tietyntyyppisille miehille ei riitä edes se, että nainen on normaalipainoinen. Pitäisi olla alipainoinen. Yleensä nämä miehet ovat itse pyöreitä/todella lihavia, jotka vaativat naiselta äärimmäistä hoikkuutta. Kommentoivat myös naisten painoa ja ulkonäköä paljon. Naisen ainoa arvo tuntuu olevan hänen hoikkuutensa ja ulkonäkönsä.
Sen ymmärrän, että kaikilla ei napostele 120 kg kumppani. Mutta sitä on vaikea ymmärtää, miksi ihan normaalipainoinen on osan mielestä "liian lihava".
Kommentit (341)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sorry, mutta japanilaiset naiset ovat siroja. Suomiakat ovat läskejä. M28
Vertaapa japanilaista miestä suomalaiseen,siinä sitä eroa vasta onkin. Enkä tarkoita sumo painijoita.
Totta. Japanilaiset miehet ovat todella lyhyitä.
Japanilaisissa sumopainijoissa ja palstamammoissa ei juurikaan ole eroavaisuuksia. Kuulemma.
Vierailija kirjoitti:
Mitä siinä on ihmettelemistä? Jotkut miehet haluavat laihan naisen ja siinä se.
Miksi ne sitten haluaa isot luomutissit? Harvoin nuo kaksi asiaa kohtaavat.😅
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa ihmisistä on kammottavan lihavia. Itse olen 178 cm mies ja 67-kiloisena juuri sopivan hoikka. Ja on muuten myös aika paljon lihasta. Ilman tuota lihasmassaa olisin varmaan luonnostaan lähempänä 63 kg. Ymmärrän tietenkin, että ihmisillä on erilainen luusto ja kantavat eri määriä vettä jne., joten ns. ihannepainot voivat heitellä parilla kolmella kilolla. Mutta yleisesti ottaen hyvin harva on juuri sopivan painoinen, ja melkein kaikki näistä ovat nimenomaan ylipainoisia.
Ja lihasmassaakin on erilaista. Eräs urheiluhieroja kertoi, että tietää heti hierottavasta, onko lihakset hankittu työllä ja treenaamalla, vai mömmöillä ja treenaamalla. Työperäiset lihakset kuulemma paljon kiinteämmät.
Harvemmin ylipainoisesta naisesta on lenkkiseuraksi tai viikon vuoristovaellukselle tai hiihtämään moneksi päiväksi tunturiin. Silmällä sen jo näkee kenellä ei jaksaminen riitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aasialaisilla naisilla on hoikkaan vartaloon nähden isohkoja rintoja. Ja miksi miesten haluamiset esim. sinua liikuttaa?
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa ihmisistä on kammottavan lihavia. Itse olen 178 cm mies ja 67-kiloisena juuri sopivan hoikka. Ja on muuten myös aika paljon lihasta. Ilman tuota lihasmassaa olisin varmaan luonnostaan lähempänä 63 kg. Ymmärrän tietenkin, että ihmisillä on erilainen luusto ja kantavat eri määriä vettä jne., joten ns. ihannepainot voivat heitellä parilla kolmella kilolla. Mutta yleisesti ottaen hyvin harva on juuri sopivan painoinen, ja melkein kaikki näistä ovat nimenomaan ylipainoisia.
Tämä on ihan hauska vitsi. Jos olet tosissasi niin otan osaa. 178/67 kokoisella miehellä ei voi olla aika paljon lihasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä silläkään on väliä? Ani harva mies on miljardööri, mutta silti monet naiset haluaisivat miljardöörin miehekseen.
Vierailija kirjoitti:
Naiset, joilla keskipituinen mies on lyhyt. Mitäs ajatuksia ap:lla heistä?
kasvata pituutta
Tottakai normaalipainoinen on liian lihava.
"Tosiasia nyt on, että aviossa kauniin vaimon kanssa asustavat miehet ei tänne palstalle eksy. Ihan sama mitä selität. Mene nyt käden kanssa sinne saunaan. Toivottavasti et taloyhtiön (muita asukkaita ajatellen)."
Kaunis vaimoni tekee ruokaa js mä makaan sohvalla. Menemme myöhemmin saunaan. Asumme omakotitalossa. Mitä muuta haluat tietää?
Sinulla ei siis ole miestä, jotan en yhtään ihmettele. Asut kaupungin vuokraluukussa ja käyt salaa saunavuorojen jälkeen taloyhtiön saunassa berliininmakkara seuranasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaalipaino on pituus miinus 100. Helppo laskukaava 👍
Ehkä ns. normaali, mutta silti jokseenkin lihava. Esimerkiksi 180 cm 80 kg mies ON lihava ellei ole huomattavan lihaksikas.
Edes 180 cm 80 kg nainen ei ole lihava, vaan normaalipainon ylärajalla.
Minä puhuin miehestä... Noilla spekseillä mies ON lihava, nainen myös, joskin hieman vähemmän lihava, koska naisilla on tietenkin luontaisesti suurempi rasvaprosentti.
Noilla mitoilla ei ole bmi"n mukaan edes ylipainoinen. Sun omakeksimiä määrityksiä ei lasketa.
Olen huomannut että selkeästi ylipainoiset naiset mieltävät itsentä "normaalipainoisiksi".
Normaalipainon käsite on hämätynyt nykyajan kehopositiivisuudessa.
Olen huomannut että selkeästi ylipainoiset naiset mieltävät itsensä "normaalipainoisiksi".
Olen huomannut että selkeästi ylipainoiset naiset mieltävät itsensä "normaalipainoisiksi".
Vierailija kirjoitti:
Kaikki epämääräiset ilmaisut, kuten normaalisti, kohta, kiire, kohtuullinen yms pitäisi pikestaan kieltää.
Itse olen keski-ikäinen mies 175/83, joka etsii kumppanikseen "nuorekasta ja sopusuhtaista", ikäistään naista.
Treffeillä olen sitten tavannut niitä BMI30++ naisia, sekä sellaisia, jotka näyttävät mielestäni minua 10-15 vuotta vanhemmilta, vaikka olisivat oikeasti minua nuorempia.
Kun todellisuus ei vastaa vastaa puheita tai profiilikuva, niin tulee heti alkuun niin petetty olo, että ei kiinnosta selvittää, miten kultainen luonne siellä mahdollisesti piileekään ulkoisesti epämiellyttävän habituksen takana. Sanokaa vaan pinnalliseksi, mutta haluan itselleni kumppanin, jota en häpeäisi viedä vaikka linnan juhliin saati sitten esitellä parikymppisille lapsilleni.
Sun oma bmi on liki 30, eli onko sittenkään varaa ulista?
Vierailija kirjoitti:
Normaalipainon raja on muuttunut viimeisen kahdenkymmenen vuoden aikana. Se mikä ennen oli pullukka, määritellään nykyään normaalipainoiseksi. Ja onhan nykypäivän katukuva ihan erilainen. Kauniita vyötäröitä aikuisilla naisilla on harvassa.
Ja jos jonkun silmää viehättää hoikkuus, niin mitä sitten. Makuja on monia ja joitakin nyt vaan viehättää enemmän hoikat. Naiset kyllä armottomasti kertovat millainen mies viehättää. Mutta miehen kertoessa oman makunsa, on se heti lähes naisvihaa.
Olen itse keski-ikäinen kymmenen kiloa ylipainoinen. Ja jos jollekin olen liian pullukka, niin asia on ok, sillä tiedän itselläni olevan ylipainoa.
Älä puhu paskaa. Normaalipainon alue oli ennen bmi:n mukaan 20-27. Rajoja on nimenomaan laskettu. Ennen esim bmi:llä 26 oli normaalipainoinen, nykyään ei.
Vierailija kirjoitti:
Ettekö tiedä, että "normaalipainon" ylärajaa nostettiin joitakin vuosia sitten? Ilmeisesti koska suuri osa ihmisistä on nykyään niin lihavia, ettei heille tulisi paha mieli. Ja jotta lihavuus olisi uusi normaali. Ja jotta läskit saisivat "oikeutetummin" haukkua normaalipainoisia alipainoisiksi.
Itse olen painorajoitusten mukaan "alipainoinen" ja koen nimenomaan olevani normaali. Tästäkin olisi mielestäni varaa pudottaa! Kyllä nykyajan "normaalipainoiset" OVAT lihavia, eivät vielä sairaalloisen, mutta ihraisia liikakiloja ON ja se näkyy ja on rumaa. Ja olen siis nainen. Pidän itseni hoikkana miellyttääkseni itseäni, en miehiä. Hoikkuus on myös terveysteko.
Milloin muka? Sitähän on laskettu. 30 vuotta sitten yläraja oli 27, nyt 25.