Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, joille normaalipainoinen nainen on "liian lihava"

Vierailija
10.08.2025 |

Minä olen huomannut, että tietyntyyppisille miehille ei riitä edes se, että nainen on normaalipainoinen. Pitäisi olla alipainoinen. Yleensä nämä miehet ovat itse pyöreitä/todella lihavia, jotka vaativat naiselta äärimmäistä hoikkuutta. Kommentoivat myös naisten painoa ja ulkonäköä paljon. Naisen ainoa arvo tuntuu olevan hänen hoikkuutensa ja ulkonäkönsä.

Sen ymmärrän, että kaikilla ei napostele 120 kg kumppani. Mutta sitä on vaikea ymmärtää, miksi ihan normaalipainoinen on osan mielestä "liian lihava".

Kommentit (341)

Vierailija
261/341 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaalipainon haarukka on todella laaja ja kyllä siellä yläpäässä ollaan jo aika tuhteja. Bmi 19-20 viehättää silmää eniten, eikä tuo ole vielä lähelläkään alipainoa.

Alipainon raja on bmi 18.5, joten kyllä tuo on aika lähellä alipainoa.

Tuosta alkaa vasta lievä alipaino, joka on harvoin terveydelle vaarallista. Jos on luonnostaan kapea ja siro, niin moni on ainakin nuorena lievästi alipainoinen. Itseään ei kannata alkaa väkisin lihottamaan, mikäli on terve ja sopusuhtainen. 

Ahaa. No, bmi"stä 25 alkaa lievä ylipaino, joka tutkitusti ei ole kovin vaarallista. Sun logiikan mukaan sekin olisi ok. Mutta silti ihannoit alipainoisia.

Vierailija
262/341 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut, että moni ylipainoinen nainen kuvittelee olevansa normaalipainoinen.

Olen  huomannut, että monella kommentoijalla (esim sinä) on mielestään jotain fiksua sanottavaa vaikkei oikeasti ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/341 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvemmin ylipainoisesta naisesta on lenkkiseuraksi tai viikon vuoristovaellukselle tai hiihtämään moneksi päiväksi tunturiin. Silmällä sen jo näkee kenellä ei jaksaminen riitä.

Ketjun aiheenahan oli normaalipainoiset naiset, joita jotkut pitävät liian lihavina.

Vierailija
264/341 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsite normaalipaino viittaa painoindeksiin (BMI): https://www.terveyskirjasto.fi/dlk01001 eli se on terveydellinen määre, 1800 luvulta, sillä ei ole mitään tekemistä kauneuden kanssa. Normaalipainon indeksin alue on välillä 18,525. Kauneuden kannalta BMI=18,5 tarkoittaa kaunispainoista ja BMI=25 tarkoittaa rumapainoista joka on järkyttäväpainon rajalla.

Moni maailman kauneimmista mallimimmeistä sekä Hollywoodin A-luokan kinkuista ovat söpöpainoisia eli heillä BMI on alueella 16-18,5.

Alla on kauneudelliset määreet BMI asteikolta luettuna, Beauty Mass Index, lasketaan samoin kuin terveydellinen BMI:

alle 18 = söpöpainoinen

18 ... 20 = kaunispainoinen

20 ... 22 = siedettäväpainoinen

22 ... 25 = rumapainoinen

25 ... 30 = järkyttäväpainoinen

yli 30 = kammottav

Mä en kyllä ollut mikään söpö, kun mun painoindeksi oli 16,5. Rimpula ja pitkäraajainen, kasvot eivät olleet söpöä nähneetkään.

Vierailija
265/341 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No laihduta sitten 'alipainoon' jos miehen haluat. Ei luulisi olevan vaikeaa.

Vierailija
266/341 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki epämääräiset ilmaisut, kuten normaalisti, kohta, kiire, kohtuullinen yms pitäisi pikestaan kieltää. 

Itse olen keski-ikäinen mies 175/83, joka etsii kumppanikseen "nuorekasta ja sopusuhtaista", ikäistään naista. 

Treffeillä olen sitten tavannut niitä BMI30++ naisia, sekä sellaisia, jotka näyttävät mielestäni minua 10-15 vuotta vanhemmilta, vaikka olisivat oikeasti minua nuorempia.

Kun todellisuus ei vastaa vastaa puheita tai profiilikuva, niin tulee heti alkuun niin petetty olo, että ei kiinnosta selvittää, miten kultainen luonne siellä mahdollisesti piileekään ulkoisesti epämiellyttävän habituksen takana. Sanokaa vaan pinnalliseksi, mutta haluan itselleni kumppanin, jota en häpeäisi viedä vaikka linnan juhliin saati sitten esitellä parikymppisille lapsilleni.

Olethan itsekin ylipainoinen.

Lisäksi mistä nainen voisi tietää näyttävänsä 15 v ikäistään vanhemmalta? Hän näyttää omasta mielestään ihan ikäiseltään.

Vierailija
267/341 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäinen laihaläskinainen on normaalipainon ylärajalla aivan eri näköinen kuin salilla käyvä nuori nainen. Tädillä ei ole yhtään lihasta mutta paljon rasvaa, ja nuorella mimmillä on lihaksia tuomassa muotoa ja terveellisen matala rasvaprosentti.

Vierailija
268/341 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa ihmisistä on kammottavan lihavia. Itse olen 178 cm mies ja 67-kiloisena juuri sopivan hoikka. Ja on muuten myös aika paljon lihasta. Ilman tuota lihasmassaa olisin varmaan luonnostaan lähempänä 63 kg. Ymmärrän tietenkin, että ihmisillä on erilainen luusto ja kantavat eri määriä vettä jne., joten ns. ihannepainot voivat heitellä parilla kolmella kilolla. Mutta yleisesti ottaen hyvin harva on juuri sopivan painoinen, ja melkein kaikki näistä ovat nimenomaan ylipainoisia. 

Tämä on ihan hauska vitsi. Jos olet tosissasi niin otan osaa. 178/67 kokoisella miehellä ei voi olla aika paljon lihasta.

Kerro minulle olevasi läski kertomatta minulle olevasi läski. 

Vierailija
269/341 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa ihmisistä on kammottavan lihavia. Itse olen 178 cm mies ja 67-kiloisena juuri sopivan hoikka. Ja on muuten myös aika paljon lihasta. Ilman tuota lihasmassaa olisin varmaan luonnostaan lähempänä 63 kg. Ymmärrän tietenkin, että ihmisillä on erilainen luusto ja kantavat eri määriä vettä jne., joten ns. ihannepainot voivat heitellä parilla kolmella kilolla. Mutta yleisesti ottaen hyvin harva on juuri sopivan painoinen, ja melkein kaikki näistä ovat nimenomaan ylipainoisia. 

Tämä on ihan hauska vitsi. Jos olet tosissasi niin otan osaa. 178/67 kokoisella miehellä ei voi olla aika paljon lihasta.

Jaa-a kerro toki mikä on normaali paino luomulle lihaksikkaalle 178 cm miehelle, jonka rasvaprosentti on noin 13. Odotan innolla vastaustasi.

Vierailija
270/341 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tää mielenkiintoinen ilmiö. Itse en kelvannut treffeille semmoisen ihan taviskroppaisen miehen kanssa kun selvisi, että painan yli 60 kg. Olen 175 cm pitkä ja samana vuonna olin juossut maratonin. Näitä on, onneksi harvakseltaan ja nyt olen onnellisessa parisuhteessa.

Vierailija
271/341 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikuisviihteen suurkuluttajia. Sieltä nousee ajatus, että aikuisen naisen pitäisi olla 45 kg teiniä vastaava kropaltaan.

Tämä mullakin tuli mieleen, että tykkäävät naisella vartalosta joka muistuttaa enemmän tytön kuin naisen vartaloa. Joskus ihmetellyt kuinka miehet voivat tykätä thaikkunaisista, kun osa näyttää kropaltaan lähinnä kymmenen vuotiaalta tytöltä. Mutta ehkä siinä se idea onkin. Kuvottavaa.

Te naiset jotka olette kropaltanne enemmän tyttö kuin muodokas, niin pitäisi herätyskellojen soida, jos mies esimerkiksi tykkää, että sheivaatte kaiken pois.

Läpi koko dokumentoidun historian, Egyptin hautojen seinämaalauksissa, antiikin Kreikan ja Rooman patsaissa, klassisissa tauluissa, varhaisessa ja nykyaikaisessa polnossa, naisihanne on ollut nuori hoikka kaunotar jolla

Syy on ollut se, että nuori nainen on hedelmällisempi kuin vanhempi, ja siksi nuoruus vetää miehiä puoleensa enemmän kuin kypsät naiset. Nuori nainen taas ei ennen vanhaan ollut ehtinyt kartuttaa rasvavarastoaan, siksi hoikkuus ja nuoruus ja siten hedelmällisyys niputettiin yhteen.

Vierailija
272/341 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 175 cm pitkä ja painan 60 kg. Jos painaisin 16 kg enemmän, niin olisin vielä normaalipainoinen, mutta tuon kokoisena olisin aivan valtava. Tässäkin painossa on d-kupin rinnat, lähes 60 cm reidenympärykset ja metrinen lantio. Normaalipainoinen voi oikeasti olla todella tuhti, minä ainakin olisin 76-kiloisena.

Sä et todellakaan olisi valtava. Nyt vähän todellisuudentajua kiitos. Mä olen 168cm ja 116kg ja mua voi sanoa melko valtavaksi. Silti muakin paljon isompia ihmisiä on. Kyllä mielummin painaisin 76kg kuin 116kg vaikka silloinkin olisin ylipainoinen.

Vierailija
273/341 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä oikeudella kukaan nainen sanoo minusta että olisin ihan hyvä muuten mutta painoa voisi olla enemmän. Mutta niin ne vaan tekee.

Vierailija
274/341 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 175 cm pitkä ja painan 60 kg. Jos painaisin 16 kg enemmän, niin olisin vielä normaalipainoinen, mutta tuon kokoisena olisin aivan valtava. Tässäkin painossa on d-kupin rinnat, lähes 60 cm reidenympärykset ja metrinen lantio. Normaalipainoinen voi oikeasti olla todella tuhti, minä ainakin olisin 76-kiloisena.

Sä et todellakaan olisi valtava. Nyt vähän todellisuudentajua kiitos. Mä olen 168cm ja 116kg ja mua voi sanoa melko valtavaksi. Silti muakin paljon isompia ihmisiä on. Kyllä mielummin painaisin 76kg kuin 116kg vaikka silloinkin olisin ylipainoinen.

Eiköhän HIEMAN vaikuta onko ne kilot löysää laardia vai lihasta.........

Vierailija
275/341 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 177 cm, 68 kg mies. Olen hoikka ja lihaksikas. En ottaisi naista, joka painaa yhtä paljon kuin minä ellei ole jotenkin huomattavan pitkä. 

Oon ton painoinen nainen ja käytän vaatekokoa S (joka vielä sopii, huom.). Treenaan kovaa. 

Vierailija
276/341 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen, joka on käynyt kylpylässä on nähnyt karun totuuden pariskuntia katsoessaan. Epäsuhta on valtava. Miehet suht normaaleja ja vaimoväki kuin hikisiä valaita. Ei ole ihme, ettei miehelle enää sitten ns. maistu... Vaimo ei laihduttamaan suostu.

Sitten eron jälkeen vaimo lähteekin Turkkiin tai vieläkin köyhempiin maihin (koska Kreikassa ja Espanjassa on menekkiä vain hoikemmille) ja sieltä löytyykin vieläpä nuorempi herra. Joka on halukas menemään heti naimisiin, koska haluaa Suomeen. Saa sittenkin uutta seuraa lihavuudesta huolimatta ja uusi rakas pysyy vierellä niin kauan kunnes saa oleskeluluvan Suomeen.  

Naisilla on luonnostaan enemmän rasvaa kropassaan kuin miehillä. Kuitenkin miehistä suurempi osa on ylipainoisia kuin naisista, ainakin Suomessa tällä hetkellä.

Vierailija
277/341 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen, joka on käynyt kylpylässä on nähnyt karun totuuden pariskuntia katsoessaan. Epäsuhta on valtava. Miehet suht normaaleja ja vaimoväki kuin hikisiä valaita. Ei ole ihme, ettei miehelle enää sitten ns. maistu... Vaimo ei laihduttamaan suostu.

Sitten eron jälkeen vaimo lähteekin Turkkiin tai vieläkin köyhempiin maihin (koska Kreikassa ja Espanjassa on menekkiä vain hoikemmille) ja sieltä löytyykin vieläpä nuorempi herra. Joka on halukas menemään heti naimisiin, koska haluaa Suomeen. Saa sittenkin uutta seuraa lihavuudesta huolimatta ja uusi rakas pysyy vierellä niin kauan kunnes saa oleskeluluvan Suomeen.  

Naisilla on luonnostaan enemmän rasvaa kropassaan kuin miehillä. Kuitenkin miehistä suurempi osa on ylipainoisia kuin naisista, ainakin Suomessa tällä hetkellä.

lihas painaa enemmän kuin rasva miesten kropasta suurempi osa on vettä.

Vierailija
278/341 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 177 cm, 68 kg mies. Olen hoikka ja lihaksikas. En ottaisi naista, joka painaa yhtä paljon kuin minä ellei ole jotenkin huomattavan pitkä. 

Oon ton painoinen nainen ja käytän vaatekokoa S (joka vielä sopii, huom.). Treenaan kovaa. 

Ja täällä on samanpitunen, mutta 2kg painavampi nainen. Tosin synnytin alle vuosi sitten, mutta juoksen melko pitkiä lenkkejä. Vaikea uskoa että minua kevyemmällä miehellä olisi kovin paljon lihasta.

Vierailija
279/341 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalipainoinen alkaa olla aika laaja käsite. Tuttu puhui raskauden aikana joistain kokeista, joihin joutuu jos BMI on tietty, ja puuskahti sen olevan aika matala raja. Itelle kyseinen henkilö on ylipainoinen ja lihava, en yhtään ihmettele, mutta ehkä sitä sokeutuu nykysuomessa kehonkuvalleen. 

Vierailija
280/341 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja täällä on samanpitunen, mutta 2kg painavampi nainen. Tosin synnytin alle vuosi sitten, mutta juoksen melko pitkiä lenkkejä. Vaikea uskoa että minua kevyemmällä miehellä olisi kovin paljon lihasta.

Koska olet nainen ja sinulla on rasvasta enemmän painoa kuin miehellä... Perusjutut haltuun, hei. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä