Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kävin noilla paljon hehkutetulla viinideitillä Vallisaaressa, ja pakko sanoa, että todellisuus oli aika karu varsinkin naisille

Vierailija
10.08.2025 |

Naisia oli selvästi enemmän kuin miehiä, ja iso osa miehistä käytti aikansa kiertämällä vain 2030-vuotiaiden hoikkien kukkamekkotyttöjen luona. Jos ikä tai paino oli väärä, mies nyökkäsi kohteliaasti ja vaihtoi pöytää heti kun kello kilahti.

Näin vierestä, kun nelikymppinen nainen yritti useammalla kaadolla saada juttua aikaiseksi, mutta kaverit vain pyöräyttivät viiniä lasissa ja vilkuilivat ympärilleen etsiäkseen seuraavaa mielenkiintoista kohdetta. Lopulta tämä nainen totesi kaverilleen: Ei tässä enää ole mitään toivoa ja jäi istumaan yksin viinilasi kädessä.

Ruusujen jako illan lopuksi oli oma lukunsa. Moni nainen jäi kokonaan ilman. Yksi kertoi antaneensa ruusun itse itselleen ihan vitsinä, mutta kyllä siitä näki, että oikeasti harmitti. Ja samaan aikaan yksi nuori nainen sai kolme ruusua ja poistui saarelta kahden miehen kanssa, jotka nauroivat ja kantoivat hänen laukkuaan.

On tämä nykydeittailu aika raadollista. Ja kyllä. Miehiä kiinnostaa ulkonäkö, ikä ja kroppa, vaikka täällä kuinka toistellaan, että "persoonallisuus on tärkein". Persoona on tärkeä, mutta vain jos se mahtuu XS-kokoiseen mekkoon.

Kommentit (328)

Vierailija
281/328 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jollain perusteellahan se ensimmäinen raakkaus on tehtävä ja tuollaisessa tapahtumassa on itsestään selvää, että ulkonäkö on vahva kriteeri. Ihan jokainen voi kysyä itseltään, menisinkö minä jonkun sellaisen pöytään, joka ei ulkonäkönsä puolesta viehätä, jos vaihtoehtoja on? Ne, jotka ovat rehellisiä itselleen ja muille, myöntävät, etteivät tietenkään menisi, vaan kokeilisivat onneaan ensin niiden kanssa, jotka kokevat viehättävimmiksi. Pätee sekä miehiin että naisiin.

Meidän naisten on aivan turha väittää, ettei ulkonäöllä ole meille mitään merkitystä. Totta hitossa on! Se toki pitää paikkansa, että naiset ehkä harvemmin hakeutuvat itseään huomattavasti nuorempien miesten seuraan, jos oman ikäisiä on tarjolla, mutta kyllä heistäkin katsotaan ne eniten omaa silmää miellyttävät ja ne vähemmän viehättävät ohitetaan kohteliaalla nyökkäyksellä. 

Itse olen nelikymppinen nainen ja aivan valmis myö

Ja jos miehet katsovat enemmän nuoruutta, te naiset katsotte enemmän rahaa ja statusta.

Vierailija
282/328 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi nelikymppinen nainen luulee pärjäävänsä 20-30-vuotiaille naisille? 

Ei nelikymppinen nainen mieti tuollaisia, koska nelikymppinen nainen ja 20-30-vuotiaat naiset eivät ole samoilla apajilla. Eivät ole toistensa kilpailijoita siis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/328 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jollain perusteellahan se ensimmäinen raakkaus on tehtävä ja tuollaisessa tapahtumassa on itsestään selvää, että ulkonäkö on vahva kriteeri. Ihan jokainen voi kysyä itseltään, menisinkö minä jonkun sellaisen pöytään, joka ei ulkonäkönsä puolesta viehätä, jos vaihtoehtoja on? Ne, jotka ovat rehellisiä itselleen ja muille, myöntävät, etteivät tietenkään menisi, vaan kokeilisivat onneaan ensin niiden kanssa, jotka kokevat viehättävimmiksi. Pätee sekä miehiin että naisiin.

Meidän naisten on aivan turha väittää, ettei ulkonäöllä ole meille mitään merkitystä. Totta hitossa on! Se toki pitää paikkansa, että naiset ehkä harvemmin hakeutuvat itseään huomattavasti nuorempien miesten seuraan, jos oman ikäisiä on tarjolla, mutta kyllä heistäkin katsotaan ne eniten omaa silmää miellyttävät ja ne vähemmän viehättävät ohitetaan kohteliaalla nyökkäyksellä. 

Itse olen nelikymppinen nainen ja aivan valmis myö

Miehissä ja naisissa on muutama olennainen ero, ja nämä ovat tutkittuja asioita.

Miehille ikä on tärkeämpi, naisille sosioekonominen status.

Naiset ovat kovempia vertaamaan. Jos minulla olisi valittava perusnätti nainen ja 13 supermallia, se perusnätti nainen ei olisi vähemmän kiinnostava. Mutta jos joukossa on todella tasokas mies, se vie käytönnössä mahdollisuudet muilta, koska nainen ei halua valita porukan heikkotasoisinta miestä. Kaikkien naisten rintamasuunta kääntyy sen "mielenkiintoisimman miehen" suuntaan.

ap:n tapauksessa kyse on siitä, ettei hän ole riittävän kiinnostava. Suosittelen aloittamaan siitä mekkokoosta. Jos XS ei onnistu, niin S sentään.

Vierailija
284/328 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nelikymppisellä naisella on lapset tehty, niin mihin hittoon sitä parisuhdetta tarvitaan? Unohtakaa miehet ja alkakaa elää!

Mä haluan elämänkumppanin ja rakastetun.

Lapsia en edes halua.

No sitten ei kai auta muu kuin jatkaa ärsyyntymistä siitä, että oman ikäiset ja vanhemmatkin haaveilee parikymppisestä.🤷

Vierailija
285/328 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kullö tuntuu siltä että pitää olla laiha barbi että kelpaa.

Vierailija
286/328 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se tosiaan on, että yksikään S-kokoa isompi nainen ei koskaan ole herättänyt yhdenkään miehen mielenkiintoa. Hohhoijaa.

Käytännössä vähänkin keskipituista pitemmän kohdalla S-koko saattaa tarkoittaa jo alipainoa - tiedän, koska olen itse aikuisiällä ollut pitkään S-kokoinen, ja silloin olin painoindeksin mukaan alipainoinen. Eri asia toki, jos henkilö on kovin lyhyt. Mutta jos nainen on 175-senttinen ja S-kokoa, niin käytännössä se saattaa tarkoittaa joissain tapauksissa jopa syömishäiriötä. Tai sitten toki voi olla laihaläski, kuten itsekin olin. Jos pitkä ihminen treenaa, hän ei kyllä oikein taida voida olla S-kokoa, veikkaisin.

Vierailija
287/328 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nelikymppinen nainen mieti tuollaisia, koska nelikymppinen nainen ja 20-30-vuotiaat naiset eivät ole samoilla apajilla. Eivät ole toistensa kilpailijoita siis.

Tämä koko ketjuhan pohjautuu siihen, kun aloittaja ihmettelee miksi ISO OSA miehistä tuolla tapahtumassa kiersivät "vain 2030-vuotiaiden hoikkien kukkamekkotyttöjen luona. Jos ikä tai paino oli väärä, mies nyökkäsi kohteliaasti ja vaihtoi pöytää heti kun kello kilahti.", eli taitaa kuitenkin miettiä. 

Vierailija
288/328 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkakohan moni mies saa tuota samaa käsittelyä tuolla tapahtumassa, mutta sehän ei tietenkään ole ongelma ja "deal with it!" 

Vierailija
289/328 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiintiöt tuonne. Yhtä paljon naisia ja miehiä! Ja lisäksi samaa ikähaarukkaan kuuluvia esim 30-40v, 40-50v jne ikähaarukat. En tiennyt että tälläisiä treffitapaamisia on.

Vierailija
290/328 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, se perusnätti olisi näkymätön mallien rinnalla. Yksikään mies ei valitse perusnättiä jos voi saada mallin. 

Vierailija
291/328 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiintiöt tuonne. Yhtä paljon naisia ja miehiä! Ja lisäksi samaa ikähaarukkaan kuuluvia esim 30-40v, 40-50v jne ikähaarukat. En tiennyt että tälläisiä treffitapaamisia on.

Et taida tietää bisneksestä mitään.

Jos naisia sattuu olemaan enemmän ja osa jää ilman paria niin se on voi voi.

Vierailija
292/328 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, se perusnätti olisi näkymätön mallien rinnalla. Yksikään mies ei valitse perusnättiä jos voi saada mallin. 

Tulee taas yllätyksenä että jos tarjolla on keskiverto, lievästi ylipainen, aknenaamainen suomi-Jamppa hupparissa ja hyvin pukeutunut, tummapiirteinen atleetti, 95% naisista tulee menemään jälkimmäisen seuraan? Niin se vaan menee, ulkonäkö on iso osa kiinnostusta valtaosalle. 

Vierailija
293/328 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän naisten on aivan turha väittää, ettei ulkonäöllä ole meille mitään merkitystä. Totta hitossa on! Se toki pitää paikkansa, että naiset ehkä harvemmin hakeutuvat itseään huomattavasti nuorempien miesten seuraan, jos oman ikäisiä on tarjolla, mutta kyllä heistäkin katsotaan ne eniten omaa silmää miellyttävät ja ne vähemmän viehättävät ohit

Tuossa syntyy sekin tilanne, että useampi mies tavoittelee mallia, joka voi valita yhden. Muut miehet katkeroituvat siitä.

Vierailija
294/328 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä koko ketjuhan pohjautuu siihen, kun aloittaja ihmettelee miksi ISO OSA miehistä tuolla tapahtumassa kiersivät "vain 2030-vuotiaiden hoikkien kukkamekkotyttöjen luona. Jos ikä tai paino oli väärä, mies nyökkäsi kohteliaasti ja vaihtoi pöytää heti kun kello kilahti.", eli taitaa kuitenkin miettiä. 

No todellisuudessa nuo miehet ei tule noita nuoria naisia saamaan, tyttöjä oman isän ikäinen ukkeli vain ällöttää. Mutta mies toki haluaa kuvitella edes olevansa "kilpailussa mukana".

Vierailija
295/328 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee taas yllätyksenä että jos tarjolla on keskiverto, lievästi ylipainen, aknenaamainen suomi-Jamppa hupparissa ja hyvin pukeutunut, tummapiirteinen atleetti, 95% naisista tulee menemään jälkimmäisen seuraan? Niin se vaan menee, ulkonäkö on iso osa kiinnostusta valtaosalle. 

Mulla on naisena käsitys siitä tasosta, joka mulla on. Katselen myös miehiä sen mukaan. Mutta ulkonäkö ei ole tärkeintä edes siinä skaalassa niin, että etsin komeimman mahdollisen. 

Entisissä miesystävissä en mieti heidän ulkonäköään (komeita on mahtunut mukaan, entiset tyttöystävät muutamalla tyrmääviä, se ehkä toimii yhtenä mittarina), vaan sitä miten oli hauskaa kun mies tajusi jonkun vitsin tai vitsaili vastaan itse terävästi ja hauskasti. Miehet on varmasti erilaisia, kun se veijari ohjaa elämää 

Vierailija
296/328 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan voisi olla kiva jos olisi paljon bi-naisia liikenteessä 

Vierailija
297/328 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP: Sun tarvitsee vain olla osallistumatta, niin voit välttää sen.

Lisäksi, mistä löytyy linkki VALLISAAREN tapahtumiin? Miksi valituksissasi tuntuu olevan selkeä alueellinen sävy?

Jos Vallisaaren sijasta asuu vaikka Hakunilassa niin mihin silloin mennään deittailemaan?

En jaksa lukea koko ketjua, jos tulikin jo, mutta Vallisaari on ei-asutettu saari Helsingin edustalla, jossa on maisemareittejä, kahvila, ym.. Aloituksen kirjoituksesta tuli mieleen, että AP ehkä hieman oletti lukijoiden kuulleen paikasta. 

Vierailija
298/328 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaisessa tapahtumassa koskaan se huomio jakaannu tasan.

Kauniit naiset ja komeat miehet saavat paljon ruusuja, ja muut sitten saavat ehkä jotain "murusia pöydältä", jos hyvä tuuri käy. 

Jos tommoseen tapahtumaan päätät mennä, niin suosittelen olemaan joko kaunis nainen tai komea mies. Näin pääset todennäköisesti hyvään lopputulokseen eikä tarvitse seuraavana päivänä tulla harmittelemaan vauva.fiihin.

Vierailija
299/328 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tuontyyppiseen tapahtumaan ei nyt osunut sitä oikeaa, tai kenties edes sinunlaistasi ihmistyyppiä? 

Älkää nyt lannistuko. Elämässä pitää hieman taikoja tehdä ja luottaa. Olkaa itsellenne paras "rikoskumppani" ja ystävä. Minäkin olen runsaanmuotoinen ja olin jo saanut lapsen ja isänsä osoittautui vääräksi elämänkumppanuuteen, mutta löysin hottiksen miehen, eikä ollut edes omaa ikäluokkaa, vaan hieman nuorempi. Tarpeeksi omituinen tyyppi jotta boostaamme toistemme luottamusta, huumoria, ideoita. 

Omasta tai yleisestä mielipiteestä "ruma" tai/ja lä$ki tai/ja outo voi todellakin sen oikean tyypin löytää, kun pikkasen enemmän eka rakastaa itseään. Ei mitään "onhan toi ihan ok" jos vähänkin tuntuu että ei natsaa. Ihan turha kelpaamattomuuden pelosta vaan alkaa/jatkaa deittailua. 

Vierailija
300/328 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sen verran lisättävää, että jos tarjolla olisi vain epäviehättävä mies ja toisaalta selvästi minulle liian "tasokas" (eli suhde olisi utopiaa), pidättäytyisin kunniasta molemmissa tapauksissa. Eli passaisin tilanteen ohi.