Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kävin noilla paljon hehkutetulla viinideitillä Vallisaaressa, ja pakko sanoa, että todellisuus oli aika karu varsinkin naisille

Vierailija
10.08.2025 |

Naisia oli selvästi enemmän kuin miehiä, ja iso osa miehistä käytti aikansa kiertämällä vain 2030-vuotiaiden hoikkien kukkamekkotyttöjen luona. Jos ikä tai paino oli väärä, mies nyökkäsi kohteliaasti ja vaihtoi pöytää heti kun kello kilahti.

Näin vierestä, kun nelikymppinen nainen yritti useammalla kaadolla saada juttua aikaiseksi, mutta kaverit vain pyöräyttivät viiniä lasissa ja vilkuilivat ympärilleen etsiäkseen seuraavaa mielenkiintoista kohdetta. Lopulta tämä nainen totesi kaverilleen: Ei tässä enää ole mitään toivoa ja jäi istumaan yksin viinilasi kädessä.

Ruusujen jako illan lopuksi oli oma lukunsa. Moni nainen jäi kokonaan ilman. Yksi kertoi antaneensa ruusun itse itselleen ihan vitsinä, mutta kyllä siitä näki, että oikeasti harmitti. Ja samaan aikaan yksi nuori nainen sai kolme ruusua ja poistui saarelta kahden miehen kanssa, jotka nauroivat ja kantoivat hänen laukkuaan.

On tämä nykydeittailu aika raadollista. Ja kyllä. Miehiä kiinnostaa ulkonäkö, ikä ja kroppa, vaikka täällä kuinka toistellaan, että "persoonallisuus on tärkein". Persoona on tärkeä, mutta vain jos se mahtuu XS-kokoiseen mekkoon.

Kommentit (328)

Vierailija
241/328 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on siitä kummallinen otus joka kuvittelee ikuisesti olevansa 20-30. Kannattaa käydä peilin edessä muistuttamasa itseään mikä on todellisuus. Miksi ihmeessä 20 - 30 v nuoret naiset olisi kiinnostuneita vanhoista ukoista? Joo tietenkin niissä tapauksissa jos miehellä on paksu lompakko ja onhan niitä tietyntyyppisiä hempukoita joita se kiinnostaa. 

Juu keltaiset pitkät hampaat ja roikkuvat allit. Mukavaa olla sedän kanssa.

En tiennytkään hampaiden kasvavan pituutta iän myötä. Eläkkeellä on sitten komeat sapelit, joilla mutustella nisua kiikkustuolissa.

T. Setämies

Monella ikenet vetäytyvät parodondiitin, liian kovalla hammasharjalla pesun ja väärällä tekniikalla hampaidenpesun vuoksi. Koskee molempia sukupuolia.

Vierailija
242/328 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen liian vanha tuollaiseen hömppään. Olisin mielummin yksin kun lähtisin itseäni tyrkyttämään yhtään mihinkään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/328 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä antautua tuollaisiin tilaisuuksiin, jossa tutustumisesta tehdään jonkinlainen kilpailu.

Niin just. Kuulosti tosi nöyryyttävältä ja kauhealta. Varmaan jää loppuelämän traumat ja epävarmuudet tosta.

Ovatko naiset näin heikkoja mieleltään, että pakkien saaminen ja valitsematta jääminen on trauma?!

Jokainen mies joka ei ole ikäluokkansa kuuminta 1% on saanut karaistumisharjoitusta jo yläkoulusta alkaen, kun ekoja kertoja 6- tyttö tuuppaa friend zonelle.

Vierailija
244/328 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin ei kyllä mitään puolisoa löydetä. En menisi. Onneksi oon jo vanha ja puoliso ollut jo 31 vuotta. Tuo kaikki perustuu vaan ulkonäköön.

Vierailija
245/328 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin ihan omakohtaisesta kokemuksesta kertoa, että ei kannata alkaa syyttelemään vastakkaista sukupuolta omasta huonosta deittailumenestyksestä.

Siinä nimittäin helposti katkeroituu, ja katkeruus tekee sinusta vielä entistä vähemmän viehättävän. Eli tuosta syntyy sellainen itseään ruokkiva noidankehä. 

Vierailija
246/328 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet nuori, akateeminen mies Helsingissä, niin mahdollisuudet ovat loputtomat. Tuskin edes tarvitsee osallistua millekään viinideiteille.

Jos mies on ulkomaalainen, niin onko sama? 

Ulkomaalaistainen (kurdi tms) uber kuski kertoi tänään mulle että suomalaiset naiset käyvät käsiksi, vaikka itse haluaisi vaan ajaa ja vaimo ja lapsi odottaa kotona. Vähintään kerran viikossa tapahtuu.

Ja sinä uskoit tuon? Nämä on juuri niitä jotka kertovat tuon myös oikeudessa kun saa syytteen naisen RAI skauksesta. En se minä ollut vaan tuo nainen.

Vierailija
247/328 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä antautua tuollaisiin tilaisuuksiin, jossa tutustumisesta tehdään jonkinlainen kilpailu.

Tuolla pääsee aistimaan toisen feromonit, jos hän ei ole hajustanut itseään kourakaupalla. Älypuhelimen ruudun läpi ei aisti feromoneja. Aikaisemmin ne partneripäätökset tehtiin feromonien perusteella. Silloin tuntee vain kokevansa kemiaa toisen kanssa. 

Ruusujen jako on kyllä mautonta missikisaleikkiä, jonka voisi jättää pois ohjelmistosta. Siitä tulee nolo olo niille, jotka saavat monta ruusua ja niille jotka jäävät kokonaan ilman. Tulee mieleen koulun ystävänpäivän ruusujen jako, jossa suosituin tyttö saa salillisen ruusuja. Kukkia voi ostaa seuraaville deiteille.

hölynpölyä tuollaiset feromonit. Itseäni ei hien haju viehätä.

Ota selvää feromoneista.

Vierailija
248/328 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sellainen voisi toimia, että ei jaettaisi mitään ruusuja valinnan merkiksi, vaan kiinnostukset ilmoitettaisiin sitten vaikka seuraavana päivänä sähköpostiin tai viestillä. Vähemmän noloa, kuin jäädä ruusuitta tai sitten torjua siellä paikan päällä ihmisiä. 

Siis järjestäjän kautta tulisi tiedot. Esim. Deittisi no 1. ja 3. olisivat kiinnostuneita jakamaan yhteystiedot kanssasi ja olit itse heistä kiinnostunut. Haluatko jaksaa sähköpostiosoitteesi 666@hell.fi heidän kanssaan? Tms 

Aika nössöä ja tylsää

Vierailija
249/328 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet nuori, akateeminen mies Helsingissä, niin mahdollisuudet ovat loputtomat. Tuskin edes tarvitsee osallistua millekään viinideiteille.

Jos mies on ulkomaalainen, niin onko sama? 

Ulkomaalaistainen (kurdi tms) uber kuski kertoi tänään mulle että suomalaiset naiset käyvät käsiksi, vaikka itse haluaisi vaan ajaa ja vaimo ja lapsi odottaa kotona. Vähintään kerran viikossa tapahtuu.

Ja sinä uskoit tuon? Nämä on juuri niitä jotka kertovat tuon myös oikeudessa kun saa syytteen naisen RAI skauksesta. En se minä ollut vaan tuo nainen.

Mulle on helsingissä yks arabin näköinen kuski kertonut ton saman asian. Mainitsi siis myös ton että vaimo ja lapsi kotona. 

Hänen sanomanaan uskoin sen kyllä. Mies oli aivan satumaisen komea, 9/10 helposti. Yksi komeimpia lähi-itä miehiä joita olen ikinä nähnyt.

Vierailija
250/328 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin ei kyllä mitään puolisoa löydetä. En menisi. Onneksi oon jo vanha ja puoliso ollut jo 31 vuotta. Tuo kaikki perustuu vaan ulkonäköön.

Aivan samalla tavalla sinunkin puolisosi on arvioinut sinun ulkonäköäsi ja sinä hänen ulkonäköään kun tapasitte ja tutustuitte. Nykyaikana on vain ääripinnallinen meno kaikkien somekuvien ja kuvanmuokkausfilttereiden ansiosta. Puuttuu se arkirealismi sen suhteen, että mukiinmenevän näköinen ei enää kelpaakaan, vaikka olisi luonteeltaan kuinka kiva hyvänsä.

Vierailija
251/328 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nelikymppinen nainen luulee pärjäävänsä 20-30-vuotiaille naisille? 

Vierailija
252/328 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan samalla tavalla sinunkin puolisosi on arvioinut sinun ulkonäköäsi ja sinä hänen ulkonäköään kun tapasitte ja tutustuitte. Nykyaikana on vain ääripinnallinen meno kaikkien somekuvien ja kuvanmuokkausfilttereiden ansiosta. Puuttuu se arkirealismi sen suhteen, että mukiinmenevän näköinen ei enää kelpaakaan, vaikka olisi luonteeltaan kuinka kiva hyvänsä.

Ei mulle ainakaan riitä että kumppani on vain "mukiinmenevän" näköinen. Haluan että hän on OIKEASTI hyvännäköinen: minähän tulisin katselemaan häntä joka päivä seuraavat 30-50 vuotta!

Vierailija
253/328 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä hiton viinideitit? :D

Vierailija
254/328 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa jäin ihmettelemään. Jos mä 43 vuotiaana miehenä menisin tommoseen tapahtumaan, ja näkisin että ne muut miehet on jotain 20-30v komistuksia, niin kyllä mä tietäisin jo ekan sekunnin aikana että tämä oli tässä, ei mitään mahdollisuuksia kilpailla.

Vierailija
255/328 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa jäin ihmettelemään. Jos mä 43 vuotiaana miehenä menisin tommoseen tapahtumaan, ja näkisin että ne muut miehet on jotain 20-30v komistuksia, niin kyllä mä tietäisin jo ekan sekunnin aikana että tämä oli tässä, ei mitään mahdollisuuksia kilpailla.

Kyllä minä 34-vuotiaana naisena haluaisin mieluummin 43-vuotiaan kuin 20-vuotiaan miehen. :) Ellei se parikymppinen olisi jotenkin todella poikkeuksellisen aikuinen 

Vierailija
256/328 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on helsingissä yks arabin näköinen kuski kertonut ton saman asian. Mainitsi siis myös ton että vaimo ja lapsi kotona. 

Hänen sanomanaan uskoin sen kyllä. Mies oli aivan satumaisen komea, 9/10 helposti. Yksi komeimpia lähi-itä miehiä joita olen ikinä nähny

Sitten kertoo tuon kaikille taksikuski kavereilleen, jotka pitävät itseään ihan yhtä komeina vaikka olisivat kuin riihen seinästä revitty piru, eikä taksiraiskauksille tule loppua. Naisten tyhmyydellä ei rajaa. 

Vierailija
257/328 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä 34-vuotiaana naisena haluaisin mieluummin 43-vuotiaan kuin 20-vuotiaan miehen. :) Ellei se parikymppinen olisi jotenkin todella poikkeuksellisen aikuinen 

Uskon sen, mutta etköhän sä mieluummin ottais sen kolmekymppisen miehen, kuin minut.

T. Sama m43

Vierailija
258/328 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mulle ainakaan riitä että kumppani on vain "mukiinmenevän" näköinen. Haluan että hän on OIKEASTI hyvännäköinen: minähän tulisin katselemaan häntä joka päivä seuraavat 30-50 vuotta!

Ulkonäön kanssa on vaikea seurustella. Luonne on se tärkein ja arvot. Korostuu vaan pitkässä liitossa.

Vierailija
259/328 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla. Toisaalta moni nainen aidosti tykkää vanhemmista miehistä, kuten on biologisesti normaalia. Vanhemmista naisista taas hyvin harvoin tykätään. 

Vierailija
260/328 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänen sanomanaan uskoin sen kyllä. Mies oli aivan satumaisen komea, 9/10 helposti. Yksi komeimpia lähi-itä miehiä joita olen ikinä nähny

Sitten kertoo tuon kaikille taksikuski kavereilleen, jotka pitävät itseään ihan yhtä komeina vaikka olisivat kuin riihen seinästä revitty piru, eikä taksiraiskauksille tule loppua. Naisten tyhmyydellä ei rajaa. 

Miesrotta pääsee taas syyttämään naisia. Luuletko ettei valkoiset taksikuskit saa naisilta ehdotuksia?