Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita, joilla parisuhdetta ei tullutkaan, vaikka siltä näytti?

Vierailija
10.08.2025 |

Mies vaikutti kiinnostuneelta, mutta alkoikin sitten vältellä. Minä ehdin jo lämmetä asialle. Oletin, ettei mies ole parisuhteessa, kun ei ole sormusta ja kun osoitti kiinnostusta minua kohtaan, mutta tiedä sitten onko. Ei olla siis tavattu muuten kuin työn merkeissä.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin se feidaaja oli mies. halusi ehkä kevyempää meininkiä, ja kun alkoi uhkaavasti näyttää, että voisi tulla vakavampaa, niin totesi ettei haluakaan. 

Vierailija
2/42 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kihlohinkin asti pääsin. Nainen petti ja jätti. ja sen jälkeen on ollut hiljaisempaa. 

Vierailija
4/42 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olet tavannut jotain miestä työn merkeissä, ja haaveilet jo jostain parisuhteesta? Onko siitä ollut puhetta edes?

Vierailija
5/42 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis olet tavannut jotain miestä työn merkeissä, ja haaveilet jo jostain parisuhteesta? Onko siitä ollut puhetta edes?

Ei ole ollut, mutta mies on vaikuttanut kiinnostuneelta. Miksi tekisi niin, jos mielessä ei olisi parisuhde? Ap

Vierailija
6/42 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kihlohinkin asti pääsin. Nainen petti ja jätti. ja sen jälkeen on ollut hiljaisempaa. 

Myötätuntoa sinua kohtaan. <3

Ap

Vierailija
7/42 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ollut, mutta mies on vaikuttanut kiinnostuneelta. Miksi tekisi niin, jos mielessä ei olisi parisuhde? Ap

Voisiko joku vastata alapeukuttamisen sijaan? Ap

Vierailija
8/42 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hymyilikö hän sinulle? Oli ystävällinen? Ja tulkitsit sen haluksi muodostaa parisuhde?

Vierailija
9/42 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi näin. 

Ensin viestittelimme, sitten tapailimme ja luulin johtavan seurusteluun.

Toki olisi pitänyt parista merkistä haistaa. Ensinnäkin mies teki oharit ensimmäisellä sovitulla tapaamisella (ryyppyreissu venynyt). Toisekseen ollessamme ajelulla vaikutti kyllästyneeltä. Lopulta sanoi, ettei aio seurustella kenenkään kanssa.

Se sentään riitti meikäläiselle. Alkuinnostuksestani huolimatta sanoin hyvästit ja siirryin eteenpäin. Mies on sen jälkeen yrittänyt lähestyä, viimeksi vielä tänä kesänä, vaikka olen ollut jo yli kolme vuotta uudessa suhteessa. 

Vierailija
10/42 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hymyilikö hän sinulle? Oli ystävällinen? Ja tulkitsit sen haluksi muodostaa parisuhde?

Oli sitä paljon enemmän kuin siinä roolissa yleensä ollaan. Siis yleensä ollaan asiallisia, ystävällisiä jne. Nyt tuli ns. iholle enemmän (ei siis fyysisesti). Ap

Vierailija
11/42 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle kävi näin. 

Toki olisi pitänyt parista merkistä haistaa. Ensinnäkin mies teki oharit ensimmäisellä sovitulla tapaamisella (ryyppyreissu venynyt). Toisekseen ollessamme ajelulla vaikutti kyllästyneeltä. Lopulta sanoi, ettei aio seurustella kenenkään kanssa.

Se sentään riitti meikäläiselle. Alkuinnostuksestani huolimatta sanoin hyvästit ja siirryin eteenpäin. Mies on sen jälkeen yrittänyt lähestyä, viimeksi vielä tänä kesänä, vaikka olen ollut jo yli kolme vuotta uudessa suhteessa. 

Mistä ihmeestä sen tietää, kehen voi luottaa ja kehen ei? Törkeää käytöstä tuollainen mieheltä. Ap

Vierailija
12/42 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä voikaan heti tietää. Aika näyttää. Ja kun merkkejä on, niitä pitää uskoa.

Vierailija
13/42 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa jo mennä usko miehiin. Mikseivät he voi toimia rehellisesti? Miksi pitää esittää kiinnostunutta, kun työ ei sitä mitenkään erityisesti vaadi? Miksei voida kohdella toisiamme kunnioittavan etäisesti, miksi pitää leikkiä jotain flirttiä ja herättää tunteet toisessa jos ei itse ole kuitenkaan tosissaan? Ap

Vierailija
14/42 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä voikaan heti tietää. Aika näyttää. Ja kun merkkejä on, niitä pitää uskoa.

Ei tässä enää tiedä, mihin uskoa. Mitkä merkit ovat totta ja mitkä eivät. Ap

Vierailija
15/42 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle kävi näin. 

Mistä ihmeestä sen tietää, kehen voi luottaa ja kehen ei? Törkeää käytöstä tuollainen mieheltä. Ap

Kun laittaa itsensä alttiiksi ihmissuhteen mahdollisuudelle, niin tulee hyväksyneeksi tuonkin mahdollisuuden. Deittailu ja vastaava saattaa tuoda ihmisissä esiin vähän epäterveitä käytösmalleja vaikka ihmiset itse olisi ihan kunnollisia ja mukavia. Mikä kuuluu ihmisyyteen.

Mullekin kävi vastaavasti, mutta olen oikeastaan kiitollinen, että tyyppi katkaisi jutun eikä käyttänyt tilannetta hyväkseen. Olisin toki toivonut että olisi kyennyt sanomaan sen mulle suoraan ettei halunnut. Mutta joka tapauksessa se oli kohteliasta että pisti poikki ennen kuin mitään enempiä tapahtui. Parempi niin päin kuin että olisi hyödyntänyt rakastumassa???olevan/ihastuneen ihmisen kuumia tunteita. Kestäähän se tietty hetken päästä yli, mutta meressä on paljon kalaa tms. Ja helpompi tosiaan kun mitään ei ehtinyt tapahtua.

Vierailija
16/42 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
17/42 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Piti jossain tilaiisuudessa valita ryhmä: parisuhde/ei parisuhdetta. Mies sanoi: "Minä en tiedä, onko minulla parisuhdetta.

Vierailija
18/42 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla myös viime vuonna vaikutti yksi tapailu lupaavalta, mutta miespäättikin etsiä paremman naisen.

Vierailija
19/42 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tähän mäki halusin vastausta!!

Vierailija
20/42 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastumisia ja naissuhteita oli nuorempana, mutta lieväkin mt-ongelma ja pitkään jatkunut työttömyys johtaa siihen, että itseluottamus ja itsekunnioitus häviää, joten parisuhteesta on turha edes haaveilla.

Ja vaikka välillä itseluottamusta jostain takaisin tulee, niin ei se näillä pelimerkeillä riitä kuin max irtosuhteeseen. Harvoin onneksi tulee enää ihastuttua, koska se tunne menee kohdallani hukkaan.

Se on vain itse kunkin hyväksyttävä, että se mitä haluaa ja mitä pystyy saamaan harvoin kohtaavat. Koskee monia muitakin asioita kuin ihmissuhteita.