Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on liikaa petikumppaneita naisella?

Vierailija
10.08.2025 |

Petikumppanilla tarkoitan sellaisia joiden kanssa on ollut yhdynnässä asti. Mikä on mielestänne liikaa? Realistisia lukuja sitten eikä mitään lapsellisia 1 tai 2. Ei myöskään toiseen suuntaan trollaten vastata.

Vai onko asialla mitään väliä? Mennyt on mennyttä ja tärkeintä, että nainen on kanssasi ja on uskollinen?

Kommentit (304)

Vierailija
281/304 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli 5 seksikumppania per ikävuosi on liikaa, lasku alkaen yläasteelta. Ei siitä mihinkään pääse, että liian vapaamielistä seksielämää viettävistä naisista tulee lutkamainen/hutsumainen vaikutelma. Fiksut naiset tosin pitävät kumppanimäärät omana tietonaan tai valehtelevat alaspäin, jos ihastusmies väkisin sellaisia haluaa tietää.

Hahah tää on niin tsoukki koko juttu. On kyl kiintoisaa, kui heikkoja luusereita monet miehet on ja sit samalla he itse kyl panis jos vaan saisivat!!!

Nuijaa kysellä ja vatvoa, tosin saa kertoa jos haluaa seikkailuistaan. Tosin sitten homma pelaa toisinkin eli miehenä en kyl ikinä kertois maksullisista seikkailuistani ja niitä on paljon....tuntuu olevan monelle naiselle vaikea paikka vissiin samoista syistä kuin heikoille ja epävarmoille miehille naisten lukemat. :(((

Hyvä vaan jos naisella paljon kokemuksia ja sit se haluaa just olla jonkun kaa, tietää kun on hyvä!!!

Vierailija
282/304 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se kuuluisi kenellekään tai olisi edes keskustelun arvoinen asia? Ja miksei kysymyksenasettelu koske yhtä lailla miehiä? Itselläni kumppaneita on ollut neljä, mutta ei kiinnosta tyttöystävän lukema, olkoon mitä on. 

Näin puhuu mies, joka TIETÄÄ että oma tyttöystävä on entinen kyläpyörä 😂

Kyläpyörä? Usein naisetkin nauttii siitä seksistä, niin miksi se sinulle on ongelma? Yleensä pieni kulliset miehet juuri puhuu näin, koska ei kestä ajatusta siitä, että nainen on saattanut nähdä isompiakin ja nauttikin jopa siitä. Olin itse aika aktiivinen nuorempana seksin suhteen, mutta jälkeenpäin ymmärtänyt, että yritin seksilla hakea jotain hyväksyntää.

En ollut tarpeeksi kypsä ajattelemaan ja olin vietävissä. Kadun sitä. Mutta myös eniten harmittaa, että nekin kundit joiden suuntaan en vilkaissutkaan sillä silmällä, onnistuivat juoruilullaan levittämään minusta juttuja, vain koska olin ystävällinen kaikille. 

Olen nykyään parisuhteessa, eikä mies koskaan ole edes kysellyt mun menneisyydestä. Ja hyvä näin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/304 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan naurettavaa mikä on liikaa petikumppaneita. Mä en kertoisi mitään lukuja, mutta miehen matkaan aika helposti tullut lähdettyä. En kertoisi mitään lukua, mutta jokusen kerran ollut sängyssä. Lähinnä miehiä kiinnostaa muotoni. N28

Vierailija
284/304 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietävissä?? Minä nautin kun harrastin seksiä, tosin en pelkkää panoa, vaan pilden nuolentaa ja hyväilyä. En minä hyväksyntää hakenut, vaan nautintoa!

Vierailija
285/304 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan naurettavaa mikä on liikaa petikumppaneita. Mä en kertoisi mitään lukuja, mutta miehen matkaan aika helposti tullut lähdettyä. En kertoisi mitään lukua, mutta jokusen kerran ollut sängyssä. Lähinnä miehiä kiinnostaa muotoni. N28

No kerro nyt se luku vaan :)

Vierailija
286/304 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kaikki luvut ovat oikeita! Ei ole vääriälukuja..

Se on sitten eriasia, jos avioliitossa luku lisääntyy, kuten meillä; miehellä. Kohta lähtee, hoitakoon sitten asiansa miten pystyy, minä en enää viitsi.

Vierailija
287/304 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1 on liikaa, jos vaimoksi ottamassa.

Yksi oikein paskamainen ja huono mies ensimmäisenä on hyvä niin osaa arvostaa sitten seuraavaa.

Omalla puolisolla just tämmönen tausta. On kyllä saanu kokeilla kaikkea mahdollista kun sen exä ei ollu halunnu kokeilla mitään. Jotain 15v olivat yhdessä. 

Vierailija
288/304 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta korkean bodycountin naiset, koska yksikin tällainen korkean lukeman nainen haukkui ja esineellisti miesten peniksiä ja muun muassa  haukkui pienimunaisia miehiä. Olisi ollut minusta kovinkin kiinnostunut, mutta en halunnut koskeakaan koko vastenmieliseen naiseen. Itsesuojeluvaistoni pelasi jo etukäteen sen verran, että en halua vaivaisella 17,5-18 cm lerssilläni tulla haukutuksi ja vertailluksi muihin miehiin. Ahdisti ja Ahdistaa yhä edelleen tuo ihminen, traumatisoi minua osaltaan. 

Sitten nämä nolot tilanteet entisiä hoitoja kohdatessa olisi myös toinen asia, jota en siedä. Lisäksi parisuhteessa monesti mennyt ennakoi tulevaa käytöstä. 

Siinä suhteessa olen tasapuolinen, että en toisaalta arvosta korkean kumppanimäärän miehiäkään miksikään. Painukoot sinne saastaisten jako*as**naisten pakeille nuo miehet, niin ovat tollot siten keskenään. 

Vierailija
289/304 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tuolla panokumppanien määrällä tunnu olevan oikeasti väliä. Muutin pienemmälle paikkakunnalle  ja täällä on melkein jokainen jonkun ex tai exex tai exexex jne. ja lapsia on sen ja ton kanssa ja siitä huolimatta elämä jatkuu...

Vierailija
290/304 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
291/304 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen minun kanssani olemista ei ole mitään rajaa. Samaan aikaan, saati samaan petiin ehdoton 0.

Vierailija
292/304 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1 on liikaa, jos vaimoksi ottamassa.

Yksi oikein paskamainen ja huono mies ensimmäisenä on hyvä niin osaa arvostaa sitten seuraavaa.

Omalla puolisolla just tämmönen tausta. On kyllä saanu kokeilla kaikkea mahdollista kun sen exä ei ollu halunnu kokeilla mitään. Jotain 15v olivat yhdessä. 

Omalla oli väkivaltainen ja dominoiva mies joka ei ihan kauheasti naista arvostanut.

Oli kiva pistää aikanaan se ukko pakettiin neidin silmien edessä😊

Vierailija
293/304 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä oli kunnon kyläpyörä ja tästä tiesinkin heti suhteen alussa. Ja tietenkin selvästi nuorempana koin hieman paineitakin siitä että hän on varmasti saanut kunnon kyytejä. No, selvisi että exä ei kuitenkaan ollut koskaan saanut orgasmia yhdynnässä, ennen minua. Tämä tietenkin ihmettelin kun niin paljon ollut kumppaneita ja miksi alistua moiseen että antaa nautinnon vain miehelle. Itselle on ollut aina selvää että haluan antaa nautintoa naiselle ja nautin siitä että molemmat saavat. Tällaisen itsensä "jakamisen" taustalla on yleensä huono itsetunto ja hyväksymisen hakeminen sekä miehillä että naisilla. Exä oli lopen epävarma ja pidättyväinen seksissä vaikka oli paljon kokeneempi.  Siinä kävikin aika pian niin että oppilaasta tulikin opettaja. Opetin exälle rajut orgasmit peppujutut, suuseksin jne. Toki, olimme pitkään yhdessä ja luottamus on kaiken tärkeintä jotta saa toisen täysin rennoksi ja mukaan nautintoon.

Vierailija
294/304 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitä huonoa itsetuntoa aina vaan jankutetaan; minäkin ollut monen monen miehen ja nuorukaisen kanssa, ja ihan vaan halusta olin! Mutta aina sain pettyä, melkein aina; ensimmäiseni oli ainoa, joka osasi oikeesti tyydyttää, ja sainkin sellaisen orgasmin kanssaan, että sen muistan vieläkin. Oltiin 16 molemmat.

Nyt aviomieheni osaa homman, ja tekee sen niin että silmät menee nurin päässä. Mutta hänpä tekeekin niinkuin nainen sen haluaa, ja nai vasta sitten (tai hyväilen suulla tai kädellä hänet maaliin, rakastaa kovin tuota ja kehuu mun taitojani)

Vierailija
295/304 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen minun kanssani olemista ei ole mitään rajaa. Samaan aikaan, saati samaan petiin ehdoton 0.

Sama. 🙂

N49

Vierailija
296/304 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin jonkun antropologin sanoneen että ihminen (ja sillä ei ole väliä onko nainen vai mies) tutkimusten mukaan pettää paljon todennäköisemmin jos hänellä on ollut paljon petikumppaneita ennestään. En muista mikä oli raja, mutta jo ennen 10:tä todennäköisyys alkaa nousemaan.

Mielestäni sinänsä ihan loogista, koska se kielii siitä että henkilö ei näe seksiä pelkästään parisuhteeseen ja tunteisiin liittyvänä asiana.

Vierailija
297/304 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppu alkaa NYT minun yksityisillä seksijuhlillani...  Uskallatko tulla sisään katsomaan? - https://golike.top/sexygirls

Vierailija
298/304 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma lukuni on alle 30. On kaksi pitkää suhdetta ollut. On ollut selibaatteja, joista viimeisin kesti 6 v. En harrasta parinvaihtoa tai kimppoja. Olen romantikko, mutta vastaparia ei ole löytynyt. 

Vierailija
299/304 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma lukuni on alle 30. On kaksi pitkää suhdetta ollut. On ollut selibaatteja, joista viimeisin kesti 6 v. En harrasta parinvaihtoa tai kimppoja. Olen romantikko, mutta vastaparia ei ole löytynyt. 

Aika paljon sullakin ollut

Vierailija
300/304 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä onkaan, että mies ei naimalla kulu, päinvastoin maine kasvaa. Naiset sensijaan "huononevat", joidenkin mielestä. Eipä ole tasa-arvoa ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä