Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on liikaa petikumppaneita naisella?

Vierailija
10.08.2025 |

Petikumppanilla tarkoitan sellaisia joiden kanssa on ollut yhdynnässä asti. Mikä on mielestänne liikaa? Realistisia lukuja sitten eikä mitään lapsellisia 1 tai 2. Ei myöskään toiseen suuntaan trollaten vastata.

Vai onko asialla mitään väliä? Mennyt on mennyttä ja tärkeintä, että nainen on kanssasi ja on uskollinen?

Kommentit (304)

Vierailija
241/304 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jonkun 100+ panneen kanssa en parisuhteeseen alkaisi. Ihan vaan siksi että tulisi jossain vaiheessa pettämään äärimmäisen todennäköisesti

Mihin tämä pelko perustuu?

Siihen faktaan että kyseinen henkilö on helppo saada sänkyyn

Oisko sit parempi sellanen kumppani, jota ei oo helppo saada sunkaan sänkyyn teidän suhteessa?

Vierailija
242/304 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/304 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuolla väliä? Jos on, kertokaa perustelut.

Vierailija
244/304 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jonkun 100+ panneen kanssa en parisuhteeseen alkaisi. Ihan vaan siksi että tulisi jossain vaiheessa pettämään äärimmäisen todennäköisesti

Mihin tämä pelko perustuu?

Siihen faktaan että kyseinen henkilö on helppo saada sänkyyn

Oisko sit parempi sellanen kumppani, jota ei oo helppo saada sunkaan sänkyyn teidän suhteessa?

Yllättävää kyllä tällaiset ihmiset osaa olla suhteessa hyvinkin halukkaita ja kokeilunhaluisia. 

Vaatii vaan sen hyvän parisuhteen taustalle että on turvallista irrotella.

Vierailija
245/304 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
246/304 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea sitä

Vierailija
247/304 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

14 naisen kanssa ja ikää nyt 32v

Vierailija
248/304 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä haluaisi rakentaa yhteistä elämää naisen kanssa joka on juossut pitkin kyliä. Tuttavapiirissäni olen huomannut että jokainen enemmän juoksennellut mies tai nainen on ennenpitkää pettänyt kumppaniaan parisuhteessa. Tällaisilla ihmisillä aivojen palkitsemisjärjestelmän toiminta perustuu puhtaasti uutuudenviehätykseen ja heti kun kumppanista uutuudentunne häviää ni sitten onkin edessä tyttöjen tai poikien ilta vieraassa kaupungissa. Itse en miehenä saa kiksejä siitä uutuudesta, enemmän siitä että monipuolinen ja aktiivinen seksielämä on rakennettu luotettavan ja rakkaan naisen kanssa joka ajattelee asiasta samalla tavoin kun minä.

Jos kumppaneita on 5 tai alle, se ainakin kertoo siitä että ihminen on pyrkinyt elämässään pitkiin suhtisiin holtittoman seksikäyttäytymisen sijaan.

Vierailija
249/304 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet pettää ihan aina , olkoot vaikka mikä.

Vierailija
250/304 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla hyvännäköinen ja mukava nuori mies ;) N 44

Vierailija
251/304 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla hyvännäköinen ja mukava nuori mies ;) N 44

molempia kyllä 😀

Vierailija
252/304 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet pettää ihan aina , olkoot vaikka mikä.

Naisetkin kyllä osaa saman tempun yhtä hyvin

Vierailija
253/304 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä onko 30 vai 200+ Itellä tuo 200 kyllä rikki kevyesti.

Vierailija
254/304 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä onko 30 vai 200+ Itellä tuo 200 kyllä rikki kevyesti.

No yhden illan jutussa ei mitään väliä jos sellaisia harrastaa mutta parisuhteessa selkeä riskitekijä. Mikä saisi ihmisen sitoutumaan jos aiempi käytös ei yhtään viittaa siihen että sitoutuminen kiinnostaisi?

Vierailija
255/304 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

🔥 Ei voitu vastustaa kiusausta.. Kolmistaan miehen ja sen parhaan kaverin kanssa livenä juuri nyt! Ihan älyttömän noloa, mut jumalauta että panettaa kun tietää et jengi tuijottaa. Kato striimi täältä: https://linkok.net/taboo

Vierailija
256/304 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä haluaisi rakentaa yhteistä elämää naisen kanssa joka on juossut pitkin kyliä. Tuttavapiirissäni olen huomannut että jokainen enemmän juoksennellut mies tai nainen on ennenpitkää pettänyt kumppaniaan parisuhteessa. Tällaisilla ihmisillä aivojen palkitsemisjärjestelmän toiminta perustuu puhtaasti uutuudenviehätykseen ja heti kun kumppanista uutuudentunne häviää ni sitten onkin edessä tyttöjen tai poikien ilta vieraassa kaupungissa. Itse en miehenä saa kiksejä siitä uutuudesta, enemmän siitä että monipuolinen ja aktiivinen seksielämä on rakennettu luotettavan ja rakkaan naisen kanssa joka ajattelee asiasta samalla tavoin kun minä.

Jos kumppaneita on 5 tai alle, se ainakin kertoo siitä että ihminen on pyrkinyt elämässään pitkiin suhtisiin holtittoman seksikäyttäytymisen sijaan.

"En mä haluaisi rakentaa yhteistä elämää naisen kanssa joka on juossut pitkin kyliä. Tuttavapiirissäni olen huomannut että jokainen enemmän juoksennellut mies tai nainen on ennenpitkää pettänyt kumppaniaan parisuhteessa. "

Niin ja ne, joilla on ennen vakavaa suhdetta ollut 1-2 kumppania, pettävät sen vuoksi, koska luulevat jääneensä jostain paitsi kun ovat niin kokemattomia. Petollinen ihminen pettää, riippumatta aiempien kumppanien määrästä. 

Itse olen tykännyt sinkkuna kokeilla kaikenlaista ja monen ihmisen kanssa, mutta siitä huolimatta pystyn olemaan uskollinen pitkissä parisuhteissa. (11 v ja 16 v).

Vierailija
257/304 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys on sinänsä irrelevantti, että jokainen nainen ymmärtää vastata kysyttäessä sopivan pienen luvun, jos on päätymässs suhteeseen  huonoitsetuntoisen miehen kanssa.

Vierailija
258/304 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokemus on pelkästään plussaa, myös seksiasioissakin. Joten typerä on koko kysymys.

Kokemus on sitä, että panee parisuhdekumppaniaan tuhansia kertoja, ei sitä, että uikuttaa lukuisten eri ukkojen alla kerran tai pari.

Jos et ole tavannut naista, joka tekee sängyssä muutakin kuin makaa ja uikuttaa, niin olisi ehkä aika kokeilla niitä kokeneempia, jotka osaavat muutakin.

Vierailija
259/304 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys on sinänsä irrelevantti, että jokainen nainen ymmärtää vastata kysyttäessä sopivan pienen luvun, jos on päätymässs suhteeseen  huonoitsetuntoisen miehen kanssa.

Hyvä kumppani alusta alkaen kun pitää heti olla valehtelemassa😄

Vierailija
260/304 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokemus on pelkästään plussaa, myös seksiasioissakin. Joten typerä on koko kysymys.

Kokemus on sitä, että panee parisuhdekumppaniaan tuhansia kertoja, ei sitä, että uikuttaa lukuisten eri ukkojen alla kerran tai pari.

Jos et ole tavannut naista, joka tekee sängyssä muutakin kuin makaa ja uikuttaa, niin olisi ehkä aika kokeilla niitä kokeneempia, jotka osaavat muutakin.

Parisuhteessa oppii paremmaksi seksissä oman kumppanin kanssa, jokainen ihminen on erilainen mieltymyksiltään joten tuskin nämä irtosuhteista saadut opit auttaa samalla tavalla sen yhden kumppanin kanssa kuin parisuhdeseksi 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi