Mikä on liikaa petikumppaneita naisella?
Petikumppanilla tarkoitan sellaisia joiden kanssa on ollut yhdynnässä asti. Mikä on mielestänne liikaa? Realistisia lukuja sitten eikä mitään lapsellisia 1 tai 2. Ei myöskään toiseen suuntaan trollaten vastata.
Vai onko asialla mitään väliä? Mennyt on mennyttä ja tärkeintä, että nainen on kanssasi ja on uskollinen?
Kommentit (304)
Nykyinen vaimoni on sitä oikeaa etsiessään saanut koeajaa +60 eri munaa ja paljaalla +20 lasit sisään sekä parit abortit.
Tavattiin vanhemmalla iällä, koeajossa totesin että tiukka soiva peli eikä tauteja ollut niin otin omakseni.
1 on liikaa, jos vaimoksi ottamassa.
Vierailija kirjoitti:
1 on liikaa, jos vaimoksi ottamassa.
Yksi oikein paskamainen ja huono mies ensimmäisenä on hyvä niin osaa arvostaa sitten seuraavaa.
Kyllä naisella pitää olla paljon kokemusta eri miehistä että osaa tyydyttää nykyisen kumppanin täydellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä naisella pitää olla paljon kokemusta eri miehistä että osaa tyydyttää nykyisen kumppanin täydellisesti.
Oon kuullut et sen oppii nopeasti joten en stressaa 0 body countiani. Itseasiassa oon huomannut että miehet saattaa stressata sitä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon kuullut et sen oppii nopeasti joten en stressaa 0 body countiani. Itseasiassa oon huomannut että miehet saattaa stressata sitä enemmän.
Tarvitset äkkiä 1 ja 0 tuohon lukusi eteen ;)
Olisi kiva kuullu mikä on naisten mielipide asiaan. Onko joku luku iso ja ehkä vähän häpeää tai peittelee sitä. Vai onko kaikkeen aina tyytyväinen mitä on tehnyt. Itse ajattelen, että noin 10 on siinä rajoilla. Sinne pitäisi mahtua vähän kokeiluja ja useampi parisuhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jonkun 100+ panneen kanssa en parisuhteeseen alkaisi. Ihan vaan siksi että tulisi jossain vaiheessa pettämään äärimmäisen todennäköisesti
Mihin tämä pelko perustuu?
Siihen faktaan että kyseinen henkilö on helppo saada sänkyyn
Oisko sit parempi sellanen kumppani, jota ei oo helppo saada sunkaan sänkyyn teidän suhteessa?
No eihän sellaista suhdetta edes syntyisi
Eniten tässä ratkaisee samanparisuus.
Jos mietin omalle kohdalle niin varmaan aika vähissä olisi potentiaaliset kumppanit jos mulle tulis jostain syystä ero, uskollisuus ja sitoutuminen kun ei ole nykyajan muotisanoja. Oon toisaalta kiitollinen siitä että pariuduin nuorena niin löysin itselleni samanlaisen arvomaailman omaavan naisen.
Alle kymmenen on hyvä luku.
Ei sitä vaan oikeasti ota enää mitään vakavasti kun on tarpeeksi=liikaa kokemuksia alla.
Sitä vaan ajattelee että tämäkin päättyy aikanaan.
Oman kokemuksen mukaan pahimpia ovat sarjaseurustelijat ja lennosta vaihtajat. Itsekkäitä oman egon kiillottajia.
Kannattaako ottaa sellaista naista joka on harrastanut kimppoja sekä lesboiluja?
Kyllä kokemusta pitää olla pohjilla, muuten on liian polosta hommaa. Meillä vaimo ei osaa runkata eikä imeä kullia. Ratsastuskin on aika heikkoa. Selvästi kokemus puuttuu ja se näkyy.
Yli 5 seksikumppania per ikävuosi on liikaa, lasku alkaen yläasteelta. Ei siitä mihinkään pääse, että liian vapaamielistä seksielämää viettävistä naisista tulee lutkamainen/hutsumainen vaikutelma. Fiksut naiset tosin pitävät kumppanimäärät omana tietonaan tai valehtelevat alaspäin, jos ihastusmies väkisin sellaisia haluaa tietää.
Vierailija kirjoitti:
Yli 5 seksikumppania per ikävuosi on liikaa, lasku alkaen yläasteelta. Ei siitä mihinkään pääse, että liian vapaamielistä seksielämää viettävistä naisista tulee lutkamainen/hutsumainen vaikutelma. Fiksut naiset tosin pitävät kumppanimäärät omana tietonaan tai valehtelevat alaspäin, jos ihastusmies väkisin sellaisia haluaa tietää.
Minulle sanoi kumppani aluksi että on toista sataa miestä ollut ja sit myöhemmin ei ollutkaan enään kuin joitakin kymmeniä.
Aloimme seurustelemaa parikymppisinä ja molemmilla oli muutamia seksikokemuksia taustalla. (näin siis puhuimme silloin) Olemme olleet yhdessä yli 35v. Pikkuhiljaa on tullut esille, ettei vaimo ihan niin kokematon ole ollutkaan, kuin aikoinaan väitti. Päin vastoin :) ja viimeksi viikonloppuna tuli taas ohimennen esille yksi uusi vaimon nuoruuden seksisuhde.
Toisaalta eipä tuo ole meidän suhteeseen vaikuttanut.
Sehän riippuu halusta. Jos haluaa joka päivä niin silloin pitää olla riittävän laaja valikoima mistä valita. Ei voi sanoa kappalemäärää.
Mikä siinä ison bodycountin naisessa pelottaa? Että tulee noloja tilanteita kun kohdataan entisiä hoitoja?
Että mitä muut ajattelee?
Että se tunnistaa ettet olekaan yhtä taitava kuin herra x?
Että isompiakin kikkeleitä on?
Että hän ei sitoudu tai pysty asettumaan aloilleen?
Että joku muu mies tietää millainen hän on sängyssä?
🔥 Ei voitu vastustaa kiusausta.. Kolmistaan miehen ja sen parhaan kaverin kanssa livenä juuri nyt! Ihan älyttömän noloa, mut jumalauta että panettaa kun tietää et jengi tuijottaa. Kato striimi täältä: https://linkok.net/taboo