Mikä on liikaa petikumppaneita naisella?
Petikumppanilla tarkoitan sellaisia joiden kanssa on ollut yhdynnässä asti. Mikä on mielestänne liikaa? Realistisia lukuja sitten eikä mitään lapsellisia 1 tai 2. Ei myöskään toiseen suuntaan trollaten vastata.
Vai onko asialla mitään väliä? Mennyt on mennyttä ja tärkeintä, että nainen on kanssasi ja on uskollinen?
Kommentit (234)
Miehet pettää aina, olkoot ollut paljon tai vähän petikumppaneita aiemmin.
Jonkun 100+ panneen kanssa en parisuhteeseen alkaisi. Ihan vaan siksi että tulisi jossain vaiheessa pettämään äärimmäisen todennäköisesti
Mihin tämä pelko perustuu?
Vierailija kirjoitti:
Mitä enemmän sen parempi. Ujosteleva neitsytseksi ei kiinnosta pätkääkään.
Juuri näin. Menisin mielummin naimisiin entisen seksityöntekijän kuin neitsyen kanssa. Seksityöntekijä on itseasiassa mitä parasta vaimomateriaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öö ei ole väliä kunhan nainen antaa siksi että haluaa ja nauttii eikä esim miellyttääkseen tai edetääkseen uralla tms. Koen sen moraalittomammaksi kuin viattoman nautinnonhalun tai rakkauden. Jostain syystä tuollqisisekin instrumentaalisuus on isompi turn off kuin iloinen antaminen. Samoin ihmettelen että seksikielteiset pyhimykset enempää kiihkoile ensitreffit alttarilla-ohjelmasta, sehän on ihan järkyttävää avioliiton halveksumista.
Minulla oli itsellänikin jonkin verran naissuhteita ja yhdenyönjuttuja ennenkuin se oikea käveli vastaan olimme silloin jo yli 30v. Emme ole juurikaan bodycounteja avannut. Kumpikaan ei halua pahoittaa toisen mieltä.
Jos naiset antaisivat vain nautinnosta tai rakkaudesta koko laji olisi sukupuutossa.
Ei olisi. Vain nämä aloituksen kaltaiset nai
Mä aloituksen tekijä olen nainen ja mulla on ollut useita petikumppaneita. Mulle seksi on nautintoa ja haluan sitä edelleen. Ikää mulla on 46v.
ap
Hyvä sinulle; sekä se, että sinulla on ollut paljon kumppaneita ja se, että yhä haluat seksiä.
Petikumppanien määrällä on merkitystä eri ihmisille. Toiset ovat enemmän tunneihmisiä, jotka tarvitsevat seksiin syvemmän tunneyhteyden, kun taas toisille se on enemmän satunnaista hauskanpitoa. Eri ajatusmaailmoilla varustetut ihmiset harvoin pystyvät parisuhteeseen. Esimerkiksi kuulun miehenä tunneihmisiin ja minulle yli 10 kumppania naisella on liikaa, koska se kertoo minulle siitä, että ajatusmaailmamme eivät kohtaa. Se ei kuitenkaan tarkoita, ettenkö nauti seksistä ja halua sitä paljon ja eri tavoilla, mutta syvempi tunne ratkaisee, jonka vuoksi en voisi esimerkiksi maksullisissa käydä.
Vierailija kirjoitti:
Ylärajaa ei ole, koska mitä enemmän, sitä parempi. Neitsyt ei saa olla ja alarajana voisin pitää 3-4, että edes jotain kokemusta kerennyt hankkimaan. Lisäksi suuremmalla varmuudella nainen on usein kiimainen, jos hänellä on enemmän seksikumppaneita. Neitsyissä on aina vaara, etteivät edes ole seksin perään ja ainakaan neitsyet eivät osaa mitään. Ei minua kiinnosta alkaa opettaa.
Vaimo oli kova panemaan ennen minua ja kerkesi 17 ikävuoteen mennessä useamman kymmenen kanssa olla. Sen kyllä huomaa sängyssä, että on harjoitellut ja rakastaa seksiä. Parempaa seksiä en ole saanut keneltäkään, vaikka itsellänikin on parista kymmenestä kokemusta ennen meidän suhdetta. On ollut myös hauskaa, kun on oman kumppanin kanssa voinut jakaa ja arvottaa menneiden seksikumppaneiden taitoja.
M40
Joo neitsyt tai muutaman kumppanin omannut olisi ihan vihoviimeinen
Vierailija kirjoitti:
Miksi se kuuluisi kenellekään tai olisi edes keskustelun arvoinen asia? Ja miksei kysymyksenasettelu koske yhtä lailla miehiä? Itselläni kumppaneita on ollut neljä, mutta ei kiinnosta tyttöystävän lukema, olkoon mitä on.
Kyllä se kuuluu. Huoranmaineesta ei pääse.
Vierailija kirjoitti:
Petikumppanien määrällä on merkitystä eri ihmisille. Toiset ovat enemmän tunneihmisiä, jotka tarvitsevat seksiin syvemmän tunneyhteyden, kun taas toisille se on enemmän satunnaista hauskanpitoa. Eri ajatusmaailmoilla varustetut ihmiset harvoin pystyvät parisuhteeseen. Esimerkiksi kuulun miehenä tunneihmisiin ja minulle yli 10 kumppania naisella on liikaa, koska se kertoo minulle siitä, että ajatusmaailmamme eivät kohtaa. Se ei kuitenkaan tarkoita, ettenkö nauti seksistä ja halua sitä paljon ja eri tavoilla, mutta syvempi tunne ratkaisee, jonka vuoksi en voisi esimerkiksi maksullisissa käydä.
Tällainen ajattelu on kyllä täysin tervettä ja jopa oikeaa, jos on ollut paljon seksikumppaneita niin totutuista tavoista on vaikea päästä eroon.
Minulla miehenä (50) ollut suhteessa yhden naisen kanssa uskollisesti 27v. Minulla on ollut 12 seksikumppania, joista 4 ennen puolisoa ja loput puolison jälkeen.
Jotenkin tässä viiskymppisenä vaikuttaa olevan kysyntää enempi kuin nuorena
Ennen parisuhdetta ei ole mitään ylärajaa. Parisuhteen aikana ei yli yhtä sivusuhdetta kerrallaan.
Vierailija kirjoitti:
Täällä sama. Todella korkea libido mutta vain yhden ihmisen kanssa. Hän on onneksi samanlainen niin suhde on voinut alusta asti hyvin😊Molemmille seksi on yhteydenhakua ja enemmän rakastelua kun panemista, vaikka muutaman kerran kuussa onkin sitten erikoisempaa menoa.
Vierailija kirjoitti:
Jonkun 100+ panneen kanssa en parisuhteeseen alkaisi. Ihan vaan siksi että tulisi jossain vaiheessa pettämään äärimmäisen todennäköisesti
Mihin tämä pelko perustuu?
Siihen faktaan että kyseinen henkilö on helppo saada sänkyyn