Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa minulle, maksaisitteko tapailumiehen matkat ja ruuat?

Vierailija
10.08.2025 |

Ihan vakavissani kysyn. Asutaan eri kaupungeissa, hän isommassa minä pienemmässä. Ollaan puhuttu, että tavattaisiin ensi viikonloppuna ja nyt hän pyytää minua maksamaan junalippunsa puoliksi. Sekä myöskin asuisi luonani  sen viikonlopun ajan, jolloin tarjoaisin hänelle kaikki ruuat. Minulla on kolmio, joten hän voi nukkua työhuoneessani. On niin huippumies, etten oikein viitsisi kieltäytyä, koska en tule ikinä tapaamaan toista samankaltaista. On komea, koulutettu ja mukavakin. Jos hän on 10, niin minä olen 3. Mitä tekisitte jos olisitte minä? 

Kommentit (189)

Vierailija
21/189 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole provo, ihan vakavissani kysyin. Miksi kaikki keskustelunaiheet tulkitaan täällä palstalla provoiksi? 

Vierailija
22/189 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyväksikäyttäjältä mies.

Hän huomaa että olet ihastunut ja valmis toimimaan hänen toiveidensa mukaan.

Ei kuulosta molemminpuoliselta tunteelta eikä tasa-arvoiselta suhteen alulta.

Kyllä sinä löydät elämääsi sopivan ja oikean, keskity myös miehen luonteeseen ja arvoihin, kokonaisuuteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/189 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavalle kävi näin. Mies oli siis täys kymppi ja korkeassa virassa, tuttava tuskin edes kolmonen. Viestittelivät aikansa ja tuttava näytti hänen kuvansa myös. Välimatkaa parisataa kilsaa (mikä ei välttämättä edes totta vaan välimatkaa saatto olla kymmenentuhatta kilsaa) ja ilmeisesti tuttava jotenkin erehtyi lainaamaan rahaa ja siinäpä se tarina sit. Oli kuulemma kovasti tulossa luokse. Varoittelin kyllä, koska mä olin vähän epäuskonen,mutta eipä menny kuuleviin korviin.

Vierailija
24/189 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Diplomi-insinööri on.

AP.

Tapailetko saitaa, 10 vuotta sitten edesmennyttä isäpuoltani, joka oli DI? :D Harvinaisen itara mies.

Hänen lukemattomilta työmatkoiltaan saimme tuliaisiksi hotellien shampoita.

Vierailija
25/189 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole provo, ihan vakavissani kysyin. Miksi kaikki keskustelunaiheet tulkitaan täällä palstalla provoiksi? 

Sano sille et saa tulla omilla rahoillaan jos on tulossa. Epäilyttää kyllä kovasti et kymppi on kiinnostunut kolmosesta, ehkä vaan rahojen perässä.

Vierailija
26/189 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huippumies, joka tulee lokkeilemaan sun luokse vklopuksi. Oletko nyt ihan tosissasi? Onko naiset nykyään ihan toivottomia kun on kyse jostain miehestä joka muka on olevinaan tasoltaan parempi.

Vierailija
27/189 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu millä asenteella olet liikkeellä. Jos on hyvä "pano" mitä et tietenkään voi tietää niin ehkä kannattaa mutta muuten ihan miten itse haluat. Miehet ovat tehneet aivan samaa aina eli maksaneet panojen vuoksi vaikka mitä joten ei sinulla ole mitään hävettävääkään.

Vierailija
28/189 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kutsun jonkun luokseni, tarjoan tietysti ruoat. Hävettäisi pyytää vieraalta maksua ruoasta.

Matkakuluja en maksaisi.

Vierailija
29/189 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus: ei.

En loisi kenenkään lompakolla,

eikä taatusti kukaan loisi minun.

Mies, jolla paketti kasassa, ei vippejä

naiseltaan pyytele. Ei myöskään äidiltään

siskoltaan eikä mummoltaan. Näin mä

ajattelen suoraselk. laatumiehestä.

(Miehen akuutti vakava sairastuminen,

työtapaturma tai vastaava kriisi saattaa olla 

hetkellisen tukemisen syy, toki.. mutta

silloin kyse ei tapailusta, vaan vakiint.

suhteesta).

Vierailija
30/189 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän ihan oikeasti amerikkalainen todella komea upseeri, joka on Afganistanissa eikä saa sairastunutta lastaan kuljetettua luokseen? Mies on saamassa perinnöksi miljoonan ja pyytää sinua siirtämään hänen tililleen 70 000 euroa?

Tapasin ihan samaa miestä! 

Vastaus kysymykseesi: ET todellakaan maksa saidalle miesnilviäiselle yhtään mitään. 

Vierailija
31/189 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kysynyt tältä huippumieheltä, että miksi hän pyytää sinun kustantamaan matkansa? Jos hänellä ei ole varaa edes junalippuun suomessa, niin taustalla saattaa olla paljon pahempi kassavirta ongelma.

Vierailija
32/189 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Pilkku äidin ja siskon väliin!

Terkkuja treenilaitteen selästä.. 

Vierailija
33/189 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaus: ei.

En loisi kenenkään lompakolla,

eikä taatusti kukaan loisi minun.

Mies, jolla paketti kasassa, ei vippejä

naiseltaan pyytele. Ei myöskään äidiltään

siskoltaan eikä mummoltaan. Näin mä

ajattelen suoraselk. laatumiehestä.

(Miehen akuutti vakava sairastuminen,

työtapaturma tai vastaava kriisi saattaa olla 

hetkellisen tukemisen syy, toki.. mutta

silloin kyse ei tapailusta, vaan vakiint.

suhteesta).

Minulle käynyt nuorena ja tyhmänä niin, että mies valehteli, että sairas ja tarvii rahaa lääkkeisiin ja paljon muitakin valeita, onneksi en mitään tuhansia euroja maksellut ja puheet  rupes oleen tosi sekavia ja ristiriitaisia, ei kestänyt kauaa noi tapailut, mutta ne rahat jäi sille tielle.

Vierailija
34/189 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä molemmat maksaa omat matkansa (matkaillaan 50-50 toistemme luo) ja jos on jotain ruokavaliorajoitteita tai eroavaisuuksia, niin tuo sitten siltä osin korvaavat ruoat itselleen myös mukaan. Mitään maitoja tai sellaisia perusraaka-aineita ei toki tarvi raahata, mutta esim. itse kun en lihaa syö, niin olen tapailumiehen kotiin vienyt joskus kasviproteiineja. 

Vierailija
35/189 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että jos maksat puolet matkasta niin hupsista, miehelle tuleekin joku este eikä pääse ja lupaa maksaa takaisin mutta ei maksa. Sitten joku toinen kerta ehdottaa taas että no niin, nyt voin tulla maksatko matkasta puolet, mutta hupsista taas tulikin joku meni eikä päsäe tulemaan.

Vierailija
36/189 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että jos maksat puolet matkasta niin hupsista, miehelle tuleekin joku este eikä pääse ja lupaa maksaa takaisin mutta ei maksa. Sitten joku toinen kerta ehdottaa taas että no niin, nyt voin tulla maksatko matkasta puolet, mutta hupsista taas tulikin joku meni eikä päsäe tulemaan.

Olet oikeassa.

ohis

PS Kannattaa kuitenkin siirtää hänelle 70 0000 euroa, niin saa lapsensa Amerikkaan. Miljoonaperinnöstä tilillesi tulee myöhemmin vähintään 250 000 euroa. Varma tieto.

Vierailija
37/189 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, varsinaisia viestejä olen saanut, kiitos kuitenkin kaikille vastanneille. Huippumiehellä tarkoitin sitä, että kyseinen mies on komea, erittäin koulutettu( ei kuitenkaan DI, vaikka joku sitä ehdottikin😊). En tiedä miksi hän haluaa tavata minut. Ei ole siis myöskään mikään "amerikkalainen  kenraali" koska ollaan jo kerran tavattu ja ihan oli se joka sanoo olevansa. 

Vierailija
38/189 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisellä tapaamisella koko viikonlopuksi ja omaan kotiin? Ei ei ei. 

Vierailija
39/189 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Diplomi-insinööri on.

AP.

Tulihan se sieltä, HUUTONAURUA :D

Vierailija
40/189 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varokaa tosiaan Facessakin tiuhaan 

vaanivia ammattirikållisia/deittihuijareita,

jotka esiintyvät komeina upseereina,

lääkäreinä, lentäjinä jne naisilta rahaa

pumpaten. Sama toisinpäin n>m. Näitä 

riittää. Red flag heti, jos m/n alkaa puhua

lentolipun sponssaamisesta, sairaasta 

äidistä, koiran eläinlääkäristä, mitä nyt ikinä

vain suoltavat verukkeena mammavippeihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän