Kertokaa minulle, maksaisitteko tapailumiehen matkat ja ruuat?
Ihan vakavissani kysyn. Asutaan eri kaupungeissa, hän isommassa minä pienemmässä. Ollaan puhuttu, että tavattaisiin ensi viikonloppuna ja nyt hän pyytää minua maksamaan junalippunsa puoliksi. Sekä myöskin asuisi luonani sen viikonlopun ajan, jolloin tarjoaisin hänelle kaikki ruuat. Minulla on kolmio, joten hän voi nukkua työhuoneessani. On niin huippumies, etten oikein viitsisi kieltäytyä, koska en tule ikinä tapaamaan toista samankaltaista. On komea, koulutettu ja mukavakin. Jos hän on 10, niin minä olen 3. Mitä tekisitte jos olisitte minä?
Kommentit (189)
Vierailija kirjoitti:
'Samoin kysyisin jos on noin huippumies, että miksi pitää maksaa hänen matkaansa edes puoliksi.
Samoin luulen, että jos laittaisit tuon rahan tililleen ei tapaamista onnistuta saamaan aikaiseksi. On joku huijari, sen verran ovela että pyytää ensin pieniä summia ja vetoaa matkakuluihin lupailemalla tapaamista. Mutta luultavasti samaan aikaan useammalta eri naiselta, kertyyhän siitäkin jotain. Myös jos nyt maksat jotain, niin pyynnöt lisääntyvät ja ehkä summatkin. Saattaa tulla "kallis sairaalareissu" tms. Tapaamisen kanssa en olisi niin varma.'
Tässä järkipuhetta. Deitti voi
alkaa lypsää pikkusummaa,
kybää-20 euroa silloin tällöin,
mutta hups, näistähän koostuu
pian 200 e velka..
Eli älä Ap maksa mtn.
Kiitos, mä poistun nyt
ketjusta.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole huippumies. Tuollaisen kanssa ei muuta tule kuin ongelmia.
Normaalisti mies maksaisi liput ja sinä ruuat omassa kodissasi. Jos käytte viikonlopun aikana ravintolassa tms, laskun voi maksaa se, kumman vuoro on tai kumpi on paremmin varoissaan taikka sitten ottaa erilliset laskut.
Miksi pitäisi olla huippumies? T. tapailumies
Eiköhän kuka vaan mies menisi mielellään puolikkaalla lipun hinnalla täys hoitoon naisen luokse viikonlopuksi. Vaatteetkin saa varmasti pestä. Sit kun toisinpäin nainen kyselee maksaako mies puolet matkalipusta hänen luokseen,eikö se tullu selväksi että ei hänellä rahaa ole lippuun. Nainen maksakoot itse oman lippunsa. Tunnen kaksi ihmistä jotka tapasivat toisensa, asuvat tosi kaukana toisistaan. Heti toinen osapuoli sanoi, että hän ei yksin matkustele vaan sen toisen luokse ja kehotti tätä toista käymään vähemmän baareissa,jotta saa rahaa kasaan käydäkseen sitten sen toisen luona jos haluaa nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Jos kutsun jonkun luokseni, tarjoan tietysti ruoat. Hävettäisi pyytää vieraalta maksua ruoasta.
Matkakuluja en maksaisi.
Mä taas ajattelisin et käydään yhdessä kaupassa ja yhdessä mietitään mitä kokataan ja maksetaan puoliksi. Koska jos minä tarjoan, sitten syö mitä teen. Ja voi käydä niin että hän haluaakin kallista pihviä,no en mä ajatellut sitä kuiten maksaa ja tarjota.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole provo, ihan vakavissani kysyin. Miksi kaikki keskustelunaiheet tulkitaan täällä palstalla provoiksi?
Totean aloittajalle seuraavaa: kukaan ei ole niin tomppeli kuin rakastunut nainen, hän jopa maksaa, että saa miehen. No, ihminen oppii vain ja ainoastaan kantapään kautta.
Vierailija kirjoitti:
*Komea ja koulutettu huippumies*, joka ei edes omaa matkalippuaan halua kokonaisuudessaan maksaa mahd. muusta puhumattakaan. Minua ei vastaavanlaiset miehet kiinnosta!
"Komea ja koulutettu huippumies" ei yleensä ole vapailla markkinoilla, jos on... hän tapailee mieluusti tasoistaan naista, eikä todellakaan pistä tätä maksamaan omia matkakulujaan.
Ruuat maksaisin koska se menee siinä kun itse kokkaan jotain itselleni, teen aina isot satsin niin riittää moneksi päiväksi, matkaa on alkaisi maksamaan puoliksi.
Vierailija kirjoitti:
Ruuat maksaisin koska se menee siinä kun itse kokkaan jotain itselleni, teen aina isot satsin niin riittää moneksi päiväksi, matkaa on alkaisi maksamaan puoliksi.
siis en alkaisi maksamaan matkaa puoliksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
*Komea ja koulutettu huippumies*, joka ei edes omaa matkalippuaan halua kokonaisuudessaan maksaa mahd. muusta puhumattakaan. Minua ei vastaavanlaiset miehet kiinnosta!
"Komea ja koulutettu huippumies" ei yleensä ole vapailla markkinoilla, jos on... hän tapailee mieluusti tasoistaan naista, eikä todellakaan pistä tätä maksamaan omia matkakulujaan.
No niin se taitaa olla. Itsekin ihmettelin miten tällainen mies on vielä vapaana kun tavattiin. Minun pitää tehdä itselleni selväksi se että nyt minua hyväksikäytetään. Minulla on yleisesti ollut tosi huonoa tuuria miesten kanssa muutenkin. Olen ihan tavallisen näköinen, joku sanonut joskus jopa sieväksi, mutta se ei ole auttanut. Olin vaan niin onnellinen, että tällainen huippukomea ja hyvin korkeasti koulutettu mies olisi minusta "kiinnostunut". Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin se taitaa olla. Itsekin ihmettelin miten tällainen mies on vielä vapaana kun tavattiin. Minun pitää tehdä itselleni selväksi se että nyt minua hyväksikäytetään. Minulla on yleisesti ollut tosi huonoa tuuria miesten kanssa muutenkin. Olen ihan tavallisen näköinen, joku sanonut joskus jopa sieväksi, mutta se ei ole auttanut. Olin vaan niin onnellinen, että tällainen huippukomea ja hyvin korkeasti koulutettu mies olisi minusta "k
Älä mitätöi itseäsi. Ei sinussa ole vikaa, vaan hänessä.
Hyvä, jos tai toivottavasti kun hankkiudut eroon hyväksikäyttäjämiehestä.
Kumpikin maksaa omat menonsa kuten parisuhteessakin tekisitte.
Vierailija kirjoitti:
Diplomi-insinööri on.
AP.
Ilmeisesti työtön sellainen,jos ei edes matkalippuun ole varaa.Ei siis todellakaan mikään 10.
On olemassa myös umpipihejä ihmisiä, jotka pistävät muut maksamaan omia kulujaan. En tiedä mistä tuollainen luonteenpiirre saa alkunsa.
Jos hän ei ole huijari, niin vaikuttaa siltä, että luonteensa on sellainen ettei halua tehdä yhtään mitään omia panostuksia suhteeseen ennenkuin tietää varmasti, että se on pysyvää. Tämä luonteenpiirree saattaa tulla ikävällä tavalla esiin sitten kun parisuhde on vakinaistettu ja arki tullut mukaan kuvioihin vaikkapa puolison sairastumisen tai työttömyyden kohdatessa. Ei ehkä ole tai tule joustoa lainkaan, jos toinen pyytää toista tekemään jotain.
Suosittelen kyllä menemään treffeille ja ottamaan rehellisesti selvää, että mistä moinen pyyntö kumpuaa. Voihan se olla, että mies vain haluaa maksaa puoliksi tällaiset asiat eikä tuossa ole taustalla mitään, mutta sen saa selville vain treffeillä.
En itse maksaisi miehen matkoja luokseni edes puoliksi, enkä odottaisi, että mies maksaa minun matkani, ellei sitten kyse ole sellaisesta suhteesta, että vain minä kuljen miehen luokse. Silloin saa ja pitääkin maksaa puolet, mutta jos on kyse siitä, että molemmat on suomessa, niin silloin kukin maksaa omat matkansa itse. ruokailut sitten tilanteen mukaan. Jos joku haluaa syödä vain kaviaaria ja parasta shampanjaa ja odottaa, että tarjoan ne, kun hän tulee luokseni, niin se on heippa, ovi on tuolla. Mutta jos puhutaan persruoasta, niin ihan sama.
10 mies EI pyydä maksamaan junalippua puoliksi.
10 mies toisi yhdessä kokattavaa ruokaa tullessaan.
Sinä et ole tavannut 10 miestä. Tuo on surkea 6.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin se taitaa olla. Itsekin ihmettelin miten tällainen mies on vielä vapaana kun tavattiin. Minun pitää tehdä itselleni selväksi se että nyt minua hyväksikäytetään. Minulla on yleisesti ollut tosi huonoa tuuria miesten kanssa muutenkin. Olen ihan tavallisen näköinen, joku sanonut joskus jopa sieväksi, mutta se ei ole auttanut. Olin vaan niin onnellinen, että tällainen huippukomea ja hyvin korkeasti koulutettu mies olisi minusta "k
Ap, hyvä jos pohdit tosiaan tilannetta hieman ulkopuolelta katsottuna, kuten me muut täällä.
Moni meistä on vastaavia tilanteita nähnyt ja kokenutkin, toivoisimme että pysyisit turvassa, joka tavalla.
Kuulostaa, että voisit arvostaa itseäsi enemmän. Sitä, kuka olet ja miltä näytät.
Asettaa omia rajoja sille, millaisen miehen seuraa tahdot. Koulutus ja ulkonäkö edellä voi unohtua ne tärkeämmät ominaisuudet.
Kun tietää mitä tahtoo menee sitä kohti, sen sijaan että ajelehtisi kunnes joku nappaa.
Vierailija kirjoitti:
En maksaisi
Et ansaitse omaa tapailumiestä.
Lähde siitä, että sijoitat vain sen, mikä sinulla on vara menettää ja mistä olet valmis luopumaan ilman mitään vastinetta. Jos koet, että saavutat ihastuksesi vierailulla joka tapauksessa niin paljon, että junaliput ja muut hänen viihtymiseensä sijoittamasi on sen arvoista, siitä vain.
Ruben Oskar Auervaaraakaan eivät kaikki hänen huijaamansa naiset halunneet syyttää mistään. Katsoivat saaneensa sen mitä lähtivät hakemaankin.
Vastaukset tähän aloitukseen ovat olleet varsin kriittisiä siksi, että aloittaja kysyi miten muut toimisivat vastaavassa tilanteessa. Lähes kukaan ei vastannut lähtevänsä ap:n kaltaisessa tilanteessa makselemaan tapailumiehen kuluja. Jos taas ap olisi kysynyt suoraan mitä hänen pitäisi tehdä, vastaukset olisivat hyvin voineet olla, että tee niin kuin tykkäät. Omahan on elämäsi ja valintasi.