Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa minulle, maksaisitteko tapailumiehen matkat ja ruuat?

Vierailija
10.08.2025 |

Ihan vakavissani kysyn. Asutaan eri kaupungeissa, hän isommassa minä pienemmässä. Ollaan puhuttu, että tavattaisiin ensi viikonloppuna ja nyt hän pyytää minua maksamaan junalippunsa puoliksi. Sekä myöskin asuisi luonani  sen viikonlopun ajan, jolloin tarjoaisin hänelle kaikki ruuat. Minulla on kolmio, joten hän voi nukkua työhuoneessani. On niin huippumies, etten oikein viitsisi kieltäytyä, koska en tule ikinä tapaamaan toista samankaltaista. On komea, koulutettu ja mukavakin. Jos hän on 10, niin minä olen 3. Mitä tekisitte jos olisitte minä? 

Kommentit (189)

Vierailija
181/189 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailumies saisi itse maksaa kulunsa. Vaikuttaisi muuten gigololta.

Vierailija
182/189 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies yrittää päästä mahdollisimman halvalla. Ei kuulosta vakavalta, joten itsestäsi on kiinni, että haluatko kustantaa huvitusta vai etsiä jotain vakavampaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/189 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sellainen miesvihaprovo.

Miten te viitsitte?

Vierailija
184/189 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kadun sitä etten tajunnut raha-asioiden olevan ensimmäinen varomerkki. Ensitreffit kahvilla jossa mies maksatti kahvit minulla. Siitä alkoikin alamäki, eli maksatti minulla myös ruuat, juomat, jne. Myöhemmin selvisi ettei ollut edes kiinnostunut minusta vaan hyväksikäytti. :/

Meinaat siis että miehet vaivautuvat tuhlaamaan aikaansa naisten kanssa, siis ihan ilman että kiinnostaa, pelkän kahvin takia?

No, naiset varmasti tekevät sitten just tuota, selvää projisointiahan tuo on...

Vierailija
185/189 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, joka haluaa, keksii keinot ja löytää rahat. 

Tämä ei ole aidosti kiinnostunut sinusta, ja jatkossakaan luvassa ei ole parempaa. Toisaalta voisin maksaakin matkan, mutta koko viikonlopun muistuttaisin muuten hän on maksullinen.

DI on silti hyvä löytö. Ainakin oma mieheni on. 

Vierailija
186/189 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos maksatte matkat puoliksi, niin varmasti sitten miehelle käy, että puoliksi maksetaan myös ruokakulut ja asumiskulut siltä ajalta, kun hän naisen luona oleskelee. 

Vierailija
187/189 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs on saanut paljon vastauksia!

Vierailija
188/189 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö huippumiehellä ei ole varaa maksaa omaa matkaa. Varmaan sitten valehdellut muustakin, väistä. Tuollaisesta miehestä et saa kuin perässä vedettävän taakan

Vierailija
189/189 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En maksaisi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi