Kertokaa minulle, maksaisitteko tapailumiehen matkat ja ruuat?
Ihan vakavissani kysyn. Asutaan eri kaupungeissa, hän isommassa minä pienemmässä. Ollaan puhuttu, että tavattaisiin ensi viikonloppuna ja nyt hän pyytää minua maksamaan junalippunsa puoliksi. Sekä myöskin asuisi luonani sen viikonlopun ajan, jolloin tarjoaisin hänelle kaikki ruuat. Minulla on kolmio, joten hän voi nukkua työhuoneessani. On niin huippumies, etten oikein viitsisi kieltäytyä, koska en tule ikinä tapaamaan toista samankaltaista. On komea, koulutettu ja mukavakin. Jos hän on 10, niin minä olen 3. Mitä tekisitte jos olisitte minä?
Kommentit (189)
Tottakai maksaisin ruat. Ei Suomessa ole vielä vaadittu vierasta maksamaan syömisiään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Diplomi-insinööri on.
AP.
Tulihan se sieltä, HUUTONAURUA :D
Aloittaja ehti jo kumota dilpomppi-insenjööri -palstavitsin. Tapaa muista syistä saitailevan miehen.
Olen jo keski-ikäinen täti ihminen ja nuoruudessa muutamaan helmeen kompastunut. Minulla soi tässä hälytyskellot. Miksi sinun pitäisi maksaa puolet lipusta? Maksaako hän puolet ruokakaupan laskusta? Kantapään kautta opin, että jos joku vaikuttaa liian hyvältä ollakseen totta niin silloin se on niin. Ei siis ole totta. Ole varovainen, luota vaistoosti jos se tästä tyypistä varoittaa. Elä lumoudu ulkonäöstä tai statuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai maksaisin ruat. Ei Suomessa ole vielä vaadittu vierasta maksamaan syömisiään.
Ruoat ok, mutta ei missään nimessä matkakuluja.
Ap sijottakoon omat rahansa, mies maksakoot ihan itse matkansa.
Vierailija kirjoitti:
Ok, varsinaisia viestejä olen saanut, kiitos kuitenkin kaikille vastanneille. Huippumiehellä tarkoitin sitä, että kyseinen mies on komea, erittäin koulutettu( ei kuitenkaan DI, vaikka joku sitä ehdottikin😊). En tiedä miksi hän haluaa tavata minut. Ei ole siis myöskään mikään "amerikkalainen kenraali" koska ollaan jo kerran tavattu ja ihan oli se joka sanoo olevansa.
Jos on niin huippu ja koulutettukin niin miksei maksa itse matkojaan?
Vierailija kirjoitti:
Ok, varsinaisia viestejä olen saanut, kiitos kuitenkin kaikille vastanneille. Huippumiehellä tarkoitin sitä, että kyseinen mies on komea, erittäin koulutettu( ei kuitenkaan DI, vaikka joku sitä ehdottikin😊). En tiedä miksi hän haluaa tavata minut. Ei ole siis myöskään mikään "amerikkalainen kenraali" koska ollaan jo kerran tavattu ja ihan oli se joka sanoo olevansa.
Sinulle on täällä annettu täysjärkisyyteen kehottavia ohjeita. Ei mitään "varsinaisia viestejä".
Ikävää, jos kyselet ohjeita, mutta et kykene ottamaan niitä vastaan. Ehkä sinulle todella on oikein maksaa kaikki ihastuksesi pyytämä. Aina siitä jotain seuraa, jos ei muuta niin elämänkokemusta. Jos siltä tuntuu, siitä vain, anna palaa! Mutta älä sano ettei sinua ole varoitettu.
Vierailija kirjoitti:
Hommaa nyt ihan ensin edes välttävä itsetunto ja mieti vasta sen jälkeen kenenkään tapailemista.
Kokeile: maksa puolet hänen junalipustaan ja ehdota että käytte yhdessä kaupassa, ostatte viikonlopun ruuat ja maksatte ne puoliksi.
Jahas, hipsuja ei saakaan lisättyä tekstiin. Tarkennuksena, että ne tyypit ei todellakaan olleet mitään helmiä, vaan jotain ihan päinvastaista.
Oletko kysynyt miksi sun pitää maksaa hänen matkojaan?
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäisellä tapaamisella koko viikonlopuksi ja omaan kotiin? Ei ei ei.
mieluummin omaan kuin toisen
Samoin kysyisin jos on noin huippumies, että miksi pitää maksaa hänen matkaansa edes puoliksi.
Samoin luulen, että jos laittaisit tuon rahan tililleen ei tapaamista onnistuta saamaan aikaiseksi. On joku huijari, sen verran ovela että pyytää ensin pieniä summia ja vetoaa matkakuluihin lupailemalla tapaamista. Mutta luultavasti samaan aikaan useammalta eri naiselta, kertyyhän siitäkin jotain. Myös jos nyt maksat jotain, niin pyynnöt lisääntyvät ja ehkä summatkin. Saattaa tulla "kallis sairaalareissu" tms. Tapaamisen kanssa en olisi niin varma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäisellä tapaamisella koko viikonlopuksi ja omaan kotiin? Ei ei ei.
mieluummin omaan kuin toisen
Ei kumpaankaan.
ehdota miehelle, että sinun kotisi sijaan tapaisittekin puolivälissä ja ottaisitte sieltä hotellihuoneen, tai airbnb kämpän ja kävisitte sitten kaupassakin yhdessä.
Miksi kysyit, kun et usko meitä?
Tietenkin saat rahoittaa miesjuttusi, kuten haluat.
Minä en pidä prostituutiosta. En ostaisi itselleni miestä - edes komeaa.
Vierailija kirjoitti:
Perusteluja miksi ette?
En minäkään vaatisi, että joku maksaa matkakuluni puoliksi. Outo ajatus.
Ei tää oo mikään huippumies vaan hyväksikäyttäjä, joka on tottunut viemään kolmosen naisia kuin pässiä narussa. Suomalaisversio nigerialaisprinssistä. Älä kulta maksa.
Tämä hyvinkin oli vakiotrållin aloitus, mutta tosi hyödyllinen, varoittava esimerkki mahd. taloudellisesta hyväksikäyttöyrityksestä.
Olkaamme järkeviä jopa ihastuessamme, ei koskaan höynäytettäviä tolloja.
Kus3ttajia maailmaan mahtuu..
*Komea ja koulutettu huippumies*, joka ei edes omaa matkalippuaan halua kokonaisuudessaan maksaa mahd. muusta puhumattakaan. Minua ei vastaavanlaiset miehet kiinnosta!
Onko tämä sitä tasavertaisuutta.