Kertokaa minulle, maksaisitteko tapailumiehen matkat ja ruuat?
Ihan vakavissani kysyn. Asutaan eri kaupungeissa, hän isommassa minä pienemmässä. Ollaan puhuttu, että tavattaisiin ensi viikonloppuna ja nyt hän pyytää minua maksamaan junalippunsa puoliksi. Sekä myöskin asuisi luonani sen viikonlopun ajan, jolloin tarjoaisin hänelle kaikki ruuat. Minulla on kolmio, joten hän voi nukkua työhuoneessani. On niin huippumies, etten oikein viitsisi kieltäytyä, koska en tule ikinä tapaamaan toista samankaltaista. On komea, koulutettu ja mukavakin. Jos hän on 10, niin minä olen 3. Mitä tekisitte jos olisitte minä?
Kommentit (189)
Jos mä olisin sinä,niin sinun sanoin ei oikein viitsisi kieltäytyä. Jos olisin sinä,niin en mieltäni muuttaisi. Harvemmin sitä kylään tulisi kympin koulutettua. Lue sarkasmia.
En maksaisi. Kyllä miehellä pitää olla varaa maksaa matkansa.
En.
Köyhä mies taitaa maksattaa naisilla kaikki reissunsa.
Mikäli päätyisitte yhteen, niin maksaisit ja mahdollisten lasten kaikki kulut myös parisuhteessa.
Ei ole huippumies. Tuollaisen kanssa ei muuta tule kuin ongelmia.
Normaalisti mies maksaisi liput ja sinä ruuat omassa kodissasi. Jos käytte viikonlopun aikana ravintolassa tms, laskun voi maksaa se, kumman vuoro on tai kumpi on paremmin varoissaan taikka sitten ottaa erilliset laskut.
Minkä ihmeen takia koulutettu 10 olisi kiinnostunut kolmosesta?
Maksettua miestä odotat yökylään? En todellakaan edes harkitsisi!
Vierailija kirjoitti:
Perusteluja miksi ette?
Miksi huippumies on noin nuuka? En miehenä kehtaisi edes kysyä tai ehdottaa!👎
Koulutettu persaukinen mies. Miten edes kehtaa pyytää, että maksat osan matkakustannuksista. Pakko olla provo.
"Mitä tekisitte jos olisitte minä? Hioisin provojani pöytälaatikkoon, nyt ne ovat vielä aika surkeita.
Montako kertaa olette tavanneet aiemmin, ja missä? Kotiini en ensitapaamista sopisi ikinä! Yökyläily ensitapaamisella täysin mahdoton edes ajatella! Maksaisinko puolet junalipusta? En tietenkään. Jos mies haluaa naisen maksavan matkansa, hän ei ole tosissaan parisuhdetta haluamassa.
Käytte vuoron perään toistenne luona. Kumpikin maksaa omat matkansa, kumpikin tarjoaa yöpaikan ja tarjottavat kotona. Paitsi, jos yhdessä päätätte vaikka käydä kaupasta ostamassa jotakin hienompaa, niin voi osallistua. Jos käytte ulkona syömässä tai baarissa, niin kumpikin maksaa omansa. Näin minä toimisin.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ihmeen takia koulutettu 10 olisi kiinnostunut kolmosesta?
En tiedä...
Mikä järki tuollaista edes tavata, kun ette kuitenkaan voi myöhemmin tapailla, kun toisella ei ole varaa matkustaa tapaamisiin. Vai aiotko sinä aina matkustaa hänen luokseen?
En maksaisi, törkeää edes ehdottaa tuollaista, tulisi vaan lokkeilemaan sinun rahoillasi.
Mitä tekisin jos olisin sinä? Alkaisin arvostaa itseäni ja en vastaisi enää tuollaiselle tyypille.
No en todellakaan maksaisi.