Mitä teininä tehtiin aamuisin, kun ei ollut vielä kännyköitä?
Miten sun aamut meni, muistatko? Itse en oikein muista. Olenko vain tuijotellut kattoa tunnin? Tuskin olen heti sännännyt sängystä ylös. Vai oltiinko silloin niin reippaita, että heti ylös ja aamupalalle? Teini olin ysärillä.
Kommentit (348)
Jos olin viikonloppuba kaverilla yökylässä ja kaveri nukkui, luin kirjaa. Arkiaamuina kotona luin ehkä vessassa akkaria hetken, että sain itseni käyntiin, kävin suihkussa, söin aamupalan ja sitten kouluun.
Aamulla nukuin niin myöhään kuin pystyin. Sitten aamupala nopeasti kurkusta alas, vaatteet päälle ja kouluun (auto- tai bussikyyti, myöhemmin skootteri).
Vapaa-ajalla luettiin lehtiä ja kirjoja, katsottiin telkkaria ja pelattiin tietokoneella. Netti tuli meille -98.
Olisi noita voinut tehdä aamullakin, mutta ei ehtinyt.
Nukuin niin pitkään kuin mahdollista. Viime hetkellä vaatteet päälle ja kauheeta juoksua kohti bussipysäkkiä. Jollakin ihmeellä aina ehdin.
Nukuin niin kauan, kuin mahdollista. Sitten nopeasti voileipä ja kahvia (äiti opetti juomaan kahvia jo alle 10 vuotiaana). Sen jälkeen vaatteet päälle ja menoksi.
Pesullakaan ei aamulla tarvinnu turhaan käydä, koska likaiset jalatkin oli puhdistuneet yön aikana itsestään minun nukkuessa.
Kyllähän minä nyt tietenkin ymmärrän, ettei noin olisi pitänyt tehdä, mutta se oli silloin se.
Nukuttiin niin pitkään kuin mahdollista.
Jos siitä huolimatta jäi aikaa, luettiin sanomalehteä.
Vierailija kirjoitti:
Päästettiin isoimmat ilmat vatsasta ja käännettiin kylkeä.
Pojilla esinahka paukkui ja tytöt nypläsi klittistä peiton alla 😂
Tarkoitatko viikonloppuaamuisin? Kouluaamuisin ehdin vaan aamupalan. Viikonloppuna piirtelin, se oli mun harrastus, tai tein rästiläksyt. Sitten lähdin tanssitunnille. Illalla tehtiin ehkä jotain kavereiden kanssa. Aika usein lauantaina päivällä myös hengailtiin jossain kaupungilla.
Päästettiin isoimmat ilmat vatsasta ja käännettiin kylkeä.