Mies ei siivoa jälkiään ja osoittaa mieltään, kun pyydän tekemään sen
Hän ei siivoa omia jälkiäänkään. Jättää esimerkiksi käytetyt astiat levälleen ja suuttuu ja mököttää, kun kehotan siivoamaan ne. Ei huuda, vaan menee esimerkiksi mielenosoituksellisesti sohvalle nukkumaan, eikä sänkyyn. Ihan käsittämätöntä, kun aikuinen viisikymppinen mies tietää kyllä, että jäljet on siivottava. Yhteisistä kotitöistä olemme sopineet kummallekin omat vastuualueet, mutta hän ei tee niitä omiaan ja mököttää tuolla lailla passiivis-aggressiivisesti, kun pyydän tekemään. Auttaako tähän enää mikään? Niin kauan kuin lapset asuivat kotona, siivosin, kun jonkun on se tehtävä, mutta nyt alkaa olla kiintiöni täynnä.
Kommentit (86)
Kyllä meillä tämä kaikki tavarat levälleen jättävä on vaimo. Saman hän on opettanut lapsille. Kaikki tavarat ja asiat jää levälleen ja pyykkiä pestään vasta kun alushousuja ei enää löydy. Ja kappas, meidän taloyhtiössä pyykkituvan käyttäjistä 70% on miehiä. Kaveri on kiinteistähuollossa töissä. Totesi että kun käy ihmisten asunnoissa niin pahimmassa kunnossa on 40+ yksin asuvien naisten kämpät. Että silleen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen ei siivoa jälkiään ja osoittaa mieltään, kun pyydän tekemään sen
Hän ei siivoa omia jälkiäänkään. Jättää esimerkiksi käytetyt astiat levälleen ja suuttuu ja mököttää, kun kehotan siivoamaan ne. Ei huuda, vaan menee esimerkiksi mielenosoituksellisesti sohvalle nukkumaan, eikä sänkyyn. Ihan käsittämätöntä, kun aikuinen viisikymppinen nainen tietää kyllä, että jäljet on siivottava. Yhteisistä kotitöistä olemme sopineet kummallekin omat vastuualueet, mutta hän ei tee niitä omiaan ja mököttää tuolla lailla passiivis-aggressiivisesti, kun pyydän tekemään. Auttaako tähän enää mikään? Niin kauan kuin lapset asuivat kotona, siivosin, kun jonkun on se tehtävä, mutta nyt alkaa olla kiintiöni täynnä.
Olipa hassunhauskaa kääntää aloitus toisinpäin. Jos sinulla on halua kirj
"Olipa hassunhauskaa olettaa että vain miehet sotkee ja naiset siivoaa.
Haista paska!"
Missä ap noin oletti? Heidän kodissaan toki nyt vain mies jättää siivoamatta. Miksi yleistät?
Eri
Minulla oli tuollainen mies. Kun jätin hänet, hommasi palkatun siivoojan, pesetti vaatteet pesulassa ja söi ulkona. Eli minä tein kaiken palkatta vaikka maksoimme kulut puoliksi. Olin niiiin rakastunut, nuori ja tyhmä. Onneksi ei saatu lapsia, oli helppo lähteä. Nyt asun yksin enkä koskaan enää passaa muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen ei siivoa jälkiään ja osoittaa mieltään, kun pyydän tekemään sen
Hän ei siivoa omia jälkiäänkään. Jättää esimerkiksi käytetyt astiat levälleen ja suuttuu ja mököttää, kun kehotan siivoamaan ne. Ei huuda, vaan menee esimerkiksi mielenosoituksellisesti sohvalle nukkumaan, eikä sänkyyn. Ihan käsittämätöntä, kun aikuinen viisikymppinen nainen tietää kyllä, että jäljet on siivottava. Yhteisistä kotitöistä olemme sopineet kummallekin omat vastuualueet, mutta hän ei tee niitä omiaan ja mököttää tuolla lailla passiivis-aggressiivisesti, kun pyydän tekemään. Auttaako tähän enää mikään? Niin kauan kuin lapset asuivat kotona, siivosin, kun jonkun on se tehtävä, mutta nyt alkaa olla kiintiöni täynnä.
Olipa hassunhauskaa kään
Missä ap noin oletti? Heidän kodissaan toki nyt vain mies jättää siivoamatta. Miksi yleistät?
Eri
Tässä kohtaa "... selvästi kuulut niihin miehiin, joihin kalikka kalahti.
Ap"
Iha eri mutta samaa mieltä
Ikuisuuskysymys. Pyykinpesu helppoa,sen ku painaa nappia ja kuivaa silitettyä viikattua puhdasta tulee kuin itsestään. Kun tavarat jätetään levälleen ja (se joku) vie ne oikeille paikoilleen,huudetaan mihi oot hävittänyt ne.Tiskit voi haista nii et rotat hyppii pöydil mut so what,ei ginee,ei kuulu mulle.No kenelle sitten prkl. En oo sun mutsis,voitko ystävällisesti huolehtia omat paskaläjäsi. Yst. Terv Exäs
Vierailija kirjoitti:
Kun sinä kehotat miestäsi siivoamaan jälkensä ja nalkutat hänelle, menet äidin ja holhoojaan rooliin. Mitäpä mieltä olet: jos miehesi alkaisi nalkuttaa sinulle samalla lailla asioista, jotka hänen mielestään pitäisi tehdä hänen laillaan ja sinä teet tosiella lailla, niin eikä tekisi sinunkin mielesi alkaa jollain lailla osoittaa mieltä väärää kohtelua kohtaan. Nalkutus ei ole koskaan kehittävää.
Mene miestäsi puolitiehen vastaan, keskustele aiheesta erilaiset siivoustottumukset ja sopikaa sen päätteeksi vaikka, että ennen klo 20 sen päivän itse aiheutetut sotkut on siivottu. Miehesi hoitaa oman puolensa ja opettelee laittamaan tavarat paikoilleen ja sinä opettelet sietämään väärissä paikoissa olevia tavaroita klo 20 asti.
Voi luoja, et kun on omat lapset kasvattanut, pitää nyt se oma mieskin vielä kasvattaa. Jep.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli tuollainen mies. Kun jätin hänet, hommasi palkatun siivoojan, pesetti vaatteet pesulassa ja söi ulkona. Eli minä tein kaiken palkatta vaikka maksoimme kulut puoliksi. Olin niiiin rakastunut, nuori ja tyhmä. Onneksi ei saatu lapsia, oli helppo lähteä. Nyt asun yksin enkä koskaan enää passaa muita.
Minulla oli tuollainen nainen. Kun jätin hänet, hommasin maksullisen naisen.
Sehän on naisen tehtävä tehdä kotityöt.
Vierailija kirjoitti:
Sarjassamme asioita mitä ei tapahtunut mutta piti keksiä että miesvihaa voi levittää tänäänkin.
Millä perusteella tiedät, ettei tällaisia miehiä ole? Kun joku kertoo vaimostaan, joka toimii (siis ei toimi) kuten apn mies, onko sekin mielestäai keksitty juttu?
Oma kokemukseni on että mies suuttuu jopa siitä, kun tämän astian vie hänen puolestaan pois.
Asukoot lätissään keskenään, ei kukaan täyspäinen nainen tuollaista jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Itse en pysty kuin ajoittain siivoamaan selkävamman vuoksi. Siksi naiset jättävät minut. Sinkkuna ostan soivoukset siskoltani.
Ja naisystävän pitäisi siivota ja antaa sniulle pillua ilmaiseksi, vai? Heh
"Missä ap noin oletti? Heidän kodissaan toki nyt vain mies jättää siivoamatta. Miksi yleistät?"
"Miehet on ihan paviaaneja".
-Eri
Vierailija kirjoitti:
Jeps juuri tämän vuoksi on hyvä pitää asunnot erillään ja sitten jos mies joskus haluaa vaimon niin se tulee näiden kulujen PÄÄLLE, siis vaimon hemmottelu, lahjominen, ym.
Kaikki palvelut saa nykyään rahalla: jopa kotiruokaa saa city marketin tuoretiskiltä. Sinne vaan ukot raahaamaan rahansa naisille, ja seksipalvelut ostetaan sitten eri naiselta. On ompelijaa, pesulaa, ym.
Minäkin tarvitsen kerran vuodessa taloyhtiön huoltomiestä. Palvelu kuuluu vuokraan xD Lisäksi käytän kuljetuspalveluita. Muutoin on ollut vähänlaisesti tarvetta miehelle......................
Enpä nyt ihan yhdy. Luonneasia. Ei edes sukupuoli ym,vaan on järjestelmällisempiä ja niitä joille kaikki on ihsm
Yleisen viihtyvyyden ja sosiaalisten taitojen piiriin kuuluu toisten huomioonottaminen.
Intissäkin siivotaan tuvat ja pedataan sängyt,joskus opit unohtuvat,miksi.
Vierailija kirjoitti:
Itse en pysty kuin ajoittain siivoamaan selkävamman vuoksi. Siksi naiset jättävät minut. Sinkkuna ostan soivoukset siskoltani.
minulla oli joskus kuukauden selkä niin kipeä, että en voinut mitenkään kumartua lattialle päin, tai muutenkaan liikuttaa sitä normaalisti. Silti siivoaminen onnistui luovuuden avulla. Lattialle tippuneet tavarat sain lakaistua harjalla rikkakihveliin (molemmissa pitkät varret) ja siten nostin rikkakihvelin keittötason päälle, josta otin tavaran käteeni yksi kerrallaan ja vein paikalleen. Samalla tuli tarpeellista pakollista liikuntaa, jota selkävaivaisille kehotetaan pakollisena osana parantumisprosessia. Imuroinnin hoidin siten, että jos olin sattumalta onnistunut istumaan tuoliin ja imuri siinä vieressä, niin laitoin sitten imurin päälle ja imuroin sen verran mihin imuri siltä paikalta ylettyi. Sitten kun nousin ylös (muistan, että pahimillaan kykenin istumaan minuutin, jona jälkeen oli pakko nousta ylös, koska muuten selkä olisi kipeytynyt), niin jalalla siirsin tuolia toiseen paikkaan ja imuria myös. toisinaan saatoin voida imuroda jopa seisten. Imuri olikin sen kuukauden lattialla ja imurin pistoke keittiön tiskialtaan ylä olevassa pistorasiassa, koska sen sai laitettua seisaltaan, toisin uin lattiapinnassa oleviin pstorasioihin
jos joku ihmetteli sotkua, niin sanoin, että siivoan aina kun kivuilta kykenen.
En edes aikonut jäädä sellaiseen mielentilaan,e ttä koska selkä on kipeä, nin en voi. Tajusin, että voin aina niinä hetkinä, kun selkä ei ole kuoleman kipeä.
Kun mummoni sai aivoinfarktin ja vietti puoli vuotta pyörtuolissa, niin ei suotunut antaa kodinhoitajien imuroida tai lakaista kotiaan. sanoi, että hän voi oikein hyvin pyörätuolista käsin operoida imurilla. Aikaa se vie, mutta tällä hetkellä hänellä ei muuta olekaan kuin aikaa, joten hän hoitaa tämän. kodinhoitajat sitten hoiti mattojen tamppaukset ja sellaiset mitä ei toispuolihalvaantunut pyörätuolipotilas kykene tekemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja naisystävän pitäisi siivota ja antaa sniulle pillua ilmaiseksi, vai? Heh
Joo kyllä parisuhteessa yleensä "siivotaan ja annetaan pillua" ja tehdään kaikkea muutakin ilmaiseksi. Työsuhde ei ole parisuhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli tuollainen nainen. Kun jätin hänet, hommasin maksullisen naisen.
No mikset maksanut sille naisystävälle sitten?
Sama juttu ukkomiehet jotka raahaavat rahojaan h uoriin. Koska viimeksi hemmoteltu ja lahjottu vaimoa samalla rahalla? Vai käyetäänkö vaimoa kuormajuhtana ja miehen rahat kannetaan perheen ulkopuolisille prostituuteille? Heh
Jotenkin läppä tämä koko "parisuhde" ja suurin osa avioliitoistakin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
minulla oli joskus kuukauden selkä niin kipeä, että en voinut mitenkään kumartua lattialle päin, tai muutenkaan liikuttaa sitä normaalisti. Silti siivoaminen onnistui luovuuden avulla. Lattialle tippuneet tavarat sain lakaistua harjalla rikkakihveliin (molemmissa pitkät varret) ja siten nostin rikkakihvelin keittötason päälle, josta otin tavaran käteeni yksi kerrallaan ja vein paikalleen. Samalla tuli tarpeellista pakollista liikuntaa, jota selkävaivaisille kehotetaan pakollisena osana parantumisprosessia. Imuroinnin hoidin siten, että jos olin sattumalta onnistunut istumaan tuoliin ja imuri siinä vieressä, niin laitoin sitten imurin päälle ja imuroin sen verran mihin imuri siltä paikalta ylettyi. Sitten kun nousin ylös (muistan, että pahimillaan kykenin ist
Niin sinä elit noin kuukauden ja tiesit koko ajan tilanteen olevan ohimenevä. On myös pysyvästi invalideja ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä mä luin! Niin kauan kuin lapset asuivat kotona, ap siivosi miehensä jäljet? Mitä hän mahtoi opettaa lapsilleen? Että äiti on ilmainen kotitalouskone? Miten lapset pärjäävät nyt aikuisina? Oliko ap 20 vuotta kotiäiti jolla ei ollut muuta tekemistä kuin palvella perhettään? Ei saatana.
Jep. Tämän takia ei kannata alkaa edes hupimielessä tapailla miestä, jota äiti on passannut.