Haluaisiko naiset oikeasti salaa joukkopanoja?
Mutta sellaisten toteuttaminen on vaan niin vaikeaa ja epäkäytännöllistä niin monen asian vuoksi, että on melkein mahdotonta.
Kommentit (10)
Sama, vain fantasioissa. Ikinä en oikeasti toteuttaisi, vaikka kuka järjestäisi ja miten turvallisen tilanteen tahansa.
Vierailija kirjoitti:
No omalla kohdallani kyseessä on enemmän vain fantasia. En ole harrastanut edes yksittäisen miehen kanssa mitään satunnaisseksiä eli tarvitsen tutustumisen, oikeastaan kai historiaani katsoen ihan sen parisuhteenkin siihen.
Eli vaikka järjestyisi varmasti terveet ja minun mieltymysteni mukaiset miehet ryhmäksi panemaan minua niin tuskin sitä käytännössä haluaisin.
Puhumattakaan tuosta miten vaikeaa se olisi introverttinä eikä missään kinkypiireissä liikkuvana naisena järjestää.
Käytätkö kuitenkin usean miehen hoidettavana olemista ajatuksena masturboidessa orgasmin toteuttamiseksi ?
M.
Olisihan se yksi haave. Käytännössä vaan hyvin vaikeaa toteuttaa, pitäisi olla bi-mies ja joku tuttu, kenen kanssa muutenkin tulee hyvin toimeen. Eli joku kaveri. Miten sitä sitten ehdottaa, on taas todella vaikea asia ja mistä tietää toisen seksuaalisen suuntautumisen.
Olen mieheltäni kuullut, että monet hänen ystävistään ovat olleet myös miesten kanssa, mutta se on edelleen niin tabu aihe, että näin naisena en voi ottaa sitä puheeksi.
Olen joskus nuorena ravintola illan jälkeen päätynyt jatkoille jossa oli paljon ihmisiä. Tilanne meni siihe että lopulta panin viiden miehen kanssa. Tämä oli salainen haave ennen tätä tapahtunutta, mutta nyt se lähinnä kuvottaa. Kaikki laskivat sisään useita kertoja kun en päihtymykseltä vaatinut kumeja. Kotona oli sitten viikkojen mirkkis ja vielä 10 vuoden jälkeen tuo ahdistaa. Fantasia siis muuttui ei-fantasiksi
Vierailija kirjoitti:
Olisihan se yksi haave. Käytännössä vaan hyvin vaikeaa toteuttaa, pitäisi olla bi-mies ja joku tuttu, kenen kanssa muutenkin tulee hyvin toimeen. Eli joku kaveri. Miten sitä sitten ehdottaa, on taas todella vaikea asia ja mistä tietää toisen seksuaalisen suuntautumisen.
Olen mieheltäni kuullut, että monet hänen ystävistään ovat olleet myös miesten kanssa, mutta se on edelleen niin tabu aihe, että näin naisena en voi ottaa sitä puheeksi.
Yksi vaihtoehto olisi ladyboy tai shemale. Itse en pystyisi toisen miehen kanssa, jotenkin tuntuu homolta.
No omalla kohdallani kyseessä on enemmän vain fantasia. En ole harrastanut edes yksittäisen miehen kanssa mitään satunnaisseksiä eli tarvitsen tutustumisen, oikeastaan kai historiaani katsoen ihan sen parisuhteenkin siihen.
Eli vaikka järjestyisi varmasti terveet ja minun mieltymysteni mukaiset miehet ryhmäksi panemaan minua niin tuskin sitä käytännössä haluaisin.
Puhumattakaan tuosta miten vaikeaa se olisi introverttinä eikä missään kinkypiireissä liikkuvana naisena järjestää.