"Anne Moilanen lähti etsimään miestä Kallesta"
Kommentit (169)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei. No, mitä haluat, ap? Että rupeamme ristiinnaulitsemaan keski-ikäistä naista joka tykkää seksistä?
Voimme keskustella siitä, että tavallinen vähän jo vanha pullukka nainen ei itse tee aloitetta ja odottaa prinssiä valkoisella ratsulla.
No miksi sitten et tee sitä aloitetta?
En lähesty oma-aloitteisesti lehmiä.
M44
Anne Moilasella on kolme lasta ex-miehensä kanssa
Se alkaa tosielämän kuvauksella illasta, jolloin Moilanen päätti lähteä yksin etsimään miesseuraa ravintola Kallesta
Huomaa: tosielämän kuvaus
Moilasen ex-mies, Jan Erola, on todella seksikäs. Nii-iin, uskokaa. Älykkö. Hauska. Kohtelias. Valistunut, lukenut. Hyvin pukeutuva, eroottinen suu... Eikä taida olla edes juoppo. Ihme, ellei jo ole uudessa suhteessa eli ottaja löytänyt hänet.
Kun vain tötterötukka ja sivusiili (ällöttäviä) sekä blondaus viimeinkin häivytetään ja kampaus normalisoidaan. Ellei painosta saa pois 10-20 kg, alkaa sitten ainakin käyttää oikeankokoisia vaatteita. Nyt näyttää, että rinnusten kireys ahdistaa katsojaakin ja kaikki repeää ihan just.
Hyvä Jan!
Ja tietysti Anne Moilanen, ex-vaimo, on samanveroinen monin samoin sanoin.
Onnea molemmille 3 lapsen vanhemmille.
Jan Erolan kanssa kyllästyi katkarapuaamiaisiin..
Arvashan sen, kun elitistiseen nysäpalliin lankesi.
Tommonen Janin oloinen menninkäinen ilman statusta taitaa olla A.Moilasen taso tällä hetkellä. Voi olla vaikea hyväksyä. Ollut pykälää hotimpi nuorena, ei kovin kauan sitten. Jotenkin tanttamaisuus hiipinyt olemukseen. On varmaan sokea tälle itse.
Onko se joku vanha juttu, että Kallessa käy lentäjiä?
Kallessa vietin kuulovaurion verran torstai-iltoja ysärin puolivälissä. Silloin yläkerta oli kolmekymppiselle miehelle ihan ok paikka, jos siis halusi tanssia yksin. Nenäänsä pitkin katselevia jakkupukuisia ja pukumiehiä parveili yläkerrassa liikaa. Alakerran suomibaarissa oli maanläheisempi meno päällä.
Viimeksi syksyllä 2024 kun Kallessa kävin niin ylhäällä musiikki oli outoa ja alkuillasta kymmenen maissa yläkerran sohvilla istuskeli kaulatatuoituja rikollisen näköisiä tyyppejä. Olin silloin itse todennäköisesti vanhin asiakas paikalla. Alakerrassa edelleen entinen meno päällä.
Suositelen mieluummin Storyvilleä jos ikää on 40+. Parempi musiikki ja ehdottomasti parempaa seuraa. Nyt siellä on remontti käynnissä mutta syksyyn mennessä diskoillat toivottavasti siirtyy saman omistajan Rymy-Eetusta takaisin Storyvilleen.
M60