đ„žMuumit ja niihin liittyvĂ€t oheistuotteet ovat todella typeriĂ€
Ja ihmiset kÀyttÀvÀt satoja tai jopa tuhansia euroja typeriin mukeihin, joita sÀilyttÀvÀt lasivitriineissÀ lukkojen takana, ja joita ei saa kÀyttÀÀ! HölmölÀisten hommaa.
Kommentit (35)
Jonottavat tuntitolkulla jotain vatun juomakuppia.
Opettele buddhalaisuutta, niin et ottaisi tÀtÀkÀÀn nÀin tosissaan ja olisit siten onnellisempi.
Ulkomainen viihde ja Marvel-kakka on sitten se mitÀ halutaan ihannoida. Ihme jengiÀ, kun Suomesta on tullut nÀinkin hieno homma kuin Muumit, ja sen mukana bisnestÀ (jota kovasti kaivataan), niin se halutaan kuopata maanrakoon?
Vierailija kirjoitti:
Ulkomainen viihde ja Marvel-kakka on sitten se mitÀ halutaan ihannoida. Ihme jengiÀ, kun Suomesta on tullut nÀinkin hieno homma kuin Muumit, ja sen mukana bisnestÀ (jota kovasti kaivataan), niin se halutaan kuopata maanrakoon?
Muumit on yliarvostettuja!
Vierailija kirjoitti:
Opettele buddhalaisuutta, niin et ottaisi tÀtÀkÀÀn nÀin tosissaan ja olisit siten onnellisempi.
HÀh! Olen paljon onnellisempi ilman yhtÀkÀÀn muumiesinettÀ.
Muumien kerÀilijÀt sitÀvastoin voisivat mieluummin opetella buddhalaisuutta, ettei tarvitsisi pinkoa jokaisen uuden mukin perÀÀn tukka putkella ja jonotella tuntitolkulla jotain hiton mukia.
Veikö joku mamma sen harvinaisen kerĂ€ily muumiesineen nenĂ€si edestĂ€ kun noin ketuttaa? đ€
Vierailija kirjoitti:
Veikö joku mamma sen harvinaisen kerĂ€ily muumiesineen nenĂ€si edestĂ€ kun noin ketuttaa? đ€
Mulla ei ole ainuttakaan muumiesinettÀ, eikÀ tule.
Onko siinĂ€ mitÀÀn jĂ€rkeĂ€, kun maksaa muumimukista esim. 25 âŹ/kpl, ja jos niitĂ€ mukeja on vaikka 200 kpl, niin vitriinissĂ€ lasin takana on mukeja vĂ€hintÀÀn 5000 ⏠arvosta.
MinÀ ostaisin mieluummin sillÀ rahalla vaikka hyvÀn taulun, jota ihailla kuin kaapin tÀydeltÀ Kiinassa valmistettuja kahvimukeja.
Mutta kukin laittakoon rahansa mihin haluaa, vaikka paistinpannuihin tai matkalaukkuihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisin osua oikeaan. Oliko kerÀilymuki, lautanen, vai kenties pussilakanasetti hauskalla muumikuviolla?
IhmeellistÀ, miten kaikkea myydÀÀn mokomalla kuvalla. Kuka edes tarvitsee jotain kannua, ei kukaan, mutta pitÀÀ ostaa koska muumi. Ja kyllÀ 55-kymppinen nÀyttÀÀ nuorelta ja pirtsakalta, kun laittaa muumipaitulin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisin osua oikeaan. Oliko kerÀilymuki, lautanen, vai kenties pussilakanasetti hauskalla muumikuviolla?
Onko sinulla luetun ymmÀrtÀmisen vaikeuksia?
Vierailija kirjoitti:
IhmeellistÀ, miten kaikkea myydÀÀn mokomalla kuvalla. Kuka edes tarvitsee jotain kannua, ei kukaan, mutta pitÀÀ ostaa koska muumi. Ja kyllÀ 55-kymppinen nÀyttÀÀ nuorelta ja pirtsakalta, kun laittaa muumipaitulin.
Juuri nÀin.
Vierailija kirjoitti:
550-vuotias ?
Koulutetuille ihmisillÀ ei ole MuumiesineitÀ tai varsinkaan -mukeja.
Vierailija kirjoitti:
Koulutetuille ihmisillÀ ei ole MuumiesineitÀ tai varsinkaan -mukeja.
Ei pidÀ paikkaansa. TiedÀn ainakin yhden KTM-ihmisen, joka on addiktoitunut muumeihin. Ja Marimekkoon. Halunneeko sillÀ viestittÀÀ, ettÀ massia on?
Vierailija kirjoitti:
Ei yhtÀ ainoaa jytÀp3rsiömukia huushollissa. EikÀ tule..
Ei ole tyylillisestikÀÀn yhtÀÀn minua.
Jos minulla olisi alakouluikÀinen tytÀr, niin tilanne olisi eri. Jos hÀn olisi Toven astiastoon mieltynyt, niin harkitsisin.
PidÀn noin muuten muumihahmoista, mutta en esineinÀ.
-handu
Muumit. Paskaa.
Nokia. Paskaa.
Marimekko. Paskaa
MikÀ tahansa kotimainen brÀndi. Paskaa.
Ruotsalainen. HyvÀ.
Kongolainen. HyvÀ.
Bangladeshilainen. HyvÀ.
Suomi nousuun.
Jollain 55-veellĂ€ muumipaituli? đ
Ok. MikÀs siinÀ. Mun pÀÀlleni ei taatusti paitulit eikÀ telttatunikat tule 55- eikÀ 75- synttÀreillÀ, voin luvata.
Jos sinne saakka saa inehmo elÀÀ..
Kuka oikeasti rahastaa noilla mukeilla?