Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein sinua kehutaan kauniiksi?

Vierailija
14.06.2023 |

Itse saan päivittäin kehuja kauneudesta. Oma mies, omat lapset, kampaaja ja työkaverit kehuu. Myös töissä asiakkaat kehuvat esim Palaverin alussa saatetaan sanoa että täällähän on kaunottaria ja samalla katsotaan minua.

Tämä on oikeasti hämmentävää. Myös viihteellä saatetaan baarissa kehua ulkonäköä. Myös kaupassa minut on pysäyttänyt tuntematon mies ja kehui ulkonäköä ja vartaloani, kysyi olenko sinkku ja lähdenkö treffeille hänen kanssaan (vastasin että olen parisuhteessa, kiitos ei)

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka päivä mies kehuu

Vierailija
2/46 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän on kaunottaria on tunkeilevasti sanottu töissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä. Olen töpselinenäinen persjalka.

Vierailija
4/46 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällähän on kaunottaria on tunkeilevasti sanottu töissä.

Oli oli. Mutta ei AP ole vastuussa muiden käytöksestä.

Vierailija
5/46 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvasti. Viimeksi tänään kirpparilla joku ihan randomi-mummo tuli asiakseen kehumaan. Myös kirjastossa, autokaupassa, töissä ja missä ikinä. En itse edes tajunnut, että on erikoista, vaan luulin, että kaikkia kehutaan, mutta kaverini huomautti siitä, että ei näin suinkaan ole. 

En usko, että olen mitenkään erityisen kaunis, mutta olen hyvävartaloinen, pukeudun kivasti, katson silmiin ja hymyilen melkein aina. 

Vierailija
6/46 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis ihminen ei voi ymmärtää millaista on olla ja elää rumana. Ruma on joko näkymätön tai syrjitty.

On tutkittu että kauniit ihmiset saavat helpommin töitä ja ylennyksiä ja rumia enemmän palkkaa. Myös parisuhde markkinoilla kauniit voivat olla kuin karkkikaupassa, rumat jäävät helpommin ikisinkuksi

Vierailija
7/46 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo sanoo aina silloin tällöin

Vierailija
8/46 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei ikinä kehu miehiä somessa tai Tinderissä.

Vierailija
9/46 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ole kukaan muu kehunut kauniiksi kuin oma mies. Hän kehui aluksi joka päivä, naimisiin mentyämme alkoi sanoa rumaksi.

Pari kertaa minua on pyydetty kadulla malliksi jakerran kosmetiikkafirman koekuvaukseen, mutta ne pyytätkään eivät kehuneet kauniiksi.

Ihmetyttää siis suuresti, että jotakuta kehutaan joka puolella. En usko, että se on kovin yleistä oikeasti.

Vierailija
10/46 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan.

Vierailija
11/46 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kauniiksi, vaan söpöksi

Vierailija
12/46 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun joku haluaa saman peiton alle. Viimevuosien sinkuttomuuden perusteli lapset erittäin taitavasti. Äiti et sinä ole näissä kuvissa, tämä on kaunis ja nyt sinä olet ruma.......... sataa viittäkymppiä laihikselle ja merileijonat vaihtui rantaleijoniin. Kyl me silti on joka ukon kanssa heijattu silmiin kattomalla ja juttelemalla. Ehkä mul oli ne lihavat vuodet parempaakin tekemistä, qui heilastella tai koristella turpaani. Hyvii kavereita niistä vuosista kerääntyi silti, vain juttelemalla.

Vierailija
13/46 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma äiti kehuu silloin tällöin kauniiksi, siitä tulee aina hyvä mieli

Vierailija
14/46 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies silloin tällöin. <3

Muilta ihmisiltä en ole kuullut aikoihin.

T: tuntematon

Vierailija
15/46 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunis ihminen ei voi ymmärtää millaista on olla ja elää rumana. Ruma on joko näkymätön tai syrjitty.

On tutkittu että kauniit ihmiset saavat helpommin töitä ja ylennyksiä ja rumia enemmän palkkaa. Myös parisuhde markkinoilla kauniit voivat olla kuin karkkikaupassa, rumat jäävät helpommin ikisinkuksi

Kaunis ihminen voi olla myös näkymätön. Eli parisuhdemarkkinoilla (yhdyssana) eivät voi olla kuin karkkikaupassa, kuten väität.

Satoja kertoja on ulkonäköäni kehuttu, mutta yksin saan olla, koska olen luonteeltani hissukka. Mies ei saa olla hissukka, vaikka naiselle se on toivottu ominaisuus.

Vierailija
16/46 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuveitikkaa on kyllä nätiksi kehuttu. Tulkaa vaikka tytöt katsomaan. T: M65+

Vierailija
17/46 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vielä ikinä sanottu kauniiksi, ei edes nätiksi.

Vierailija
18/46 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kenen kanssa olen. Jos oma mies, ei mitään kehuja. Jos tuttu mies, kehuu jatkuvasti.

19/46 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä jos minua joku kehuu kauniiksi niin se on ilman muuta joku näitä Amerikan upseeri-sydänkirurgityyppejä jos tapahtuu somessa ja vastaavasti livenä joku lipevä gigolo.

Vierailija
20/46 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain oma mies kehuu päivittäin. Joskus harvoin voi joku ulkopuolinen sanoa jotain kehuksi tulkittavaa ulkonäöstäni (muutaman kerran elämässä).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä