Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Anne Moilanen lähti etsimään miestä Kallesta"

Kommentit (169)

Vierailija
81/169 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä ihmettelen, eikö kannattaisi mieluummin olla edes hieman aloitteellinen ja sanoa kivan oloiselle tyypille "hei", sen sijaan että jääräpäisesti istuu baarissa illasta toiseen ja odottaa suu mutrulla että joku adonis tulee nappaamaan :D 

Toki huomasin aikoinaan Tinderinkin kanssa, että naiset eivät KOSKAAN aloittaneet keskustelua. Jos en itse olisi avannut peliä, olisi monet treffit jääneet välistä. 

Vierailija
82/169 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/169 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko Kalle se oikea paikka viiskymppiselle naiselle. Kun itse kävin Kallessa paljon joitakin vuosikymmeniä sitten, niin väki oli kyllä nuorempaa, jotain kolmekymppistä. 

Niin - no nyt vuosikymmeniä sitten ne samat silloiset kolmekymppiset käyvät siellä edelleen ja ovat jotain 50.

Ihmiset yleensä käyvät samoissa lempipaikoissaan läpi elämän, ja sen vuoksi entisistä nuorisopaikoista tulee jossain vaiheessa keski-ikäisten paikkoja.

Vierailija
84/169 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis onko Kalle se oikea paikka viiskymppiselle naiselle. Kun itse kävin Kallessa paljon joitakin vuosikymmeniä sitten, niin väki oli kyllä nuorempaa, jotain kolmekymppistä. 

Niin - no nyt vuosikymmeniä sitten ne samat silloiset kolmekymppiset käyvät siellä edelleen ja ovat jotain 50.

Ihmiset yleensä käyvät samoissa lempipaikoissaan läpi elämän, ja sen vuoksi entisistä nuorisopaikoista tulee jossain vaiheessa keski-ikäisten paikkoja.

Siis nyt vuosikymmenien jälkeen, piti kirjoittamani

Vierailija
85/169 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mietin. Kalle oli ainakin omina kalleiluaikoina selkeästi 25-35-ikäluokkaa. Viisikymppisille ehkä Storyville?

Storyville voisi olla hyvä. Siellä ikäskaala on aika laaja. 

Vierailija
86/169 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä ihmettelen, eikö kannattaisi mieluummin olla edes hieman aloitteellinen ja sanoa kivan oloiselle tyypille "hei", sen sijaan että jääräpäisesti istuu baarissa illasta toiseen ja odottaa suu mutrulla että joku adonis tulee nappaamaan :D 

Toki huomasin aikoinaan Tinderinkin kanssa, että naiset eivät KOSKAAN aloittaneet keskustelua. Jos en itse olisi avannut peliä, olisi monet treffit jääneet välistä. 

Olen toki samaa mieltä siitä, että kannattaa itsekin olla aloitteellinen. Mutta Tinderissä huomasin, että moni mies swaippaili oikealle, vaikkei oikeasti ollut kiinnostunut. Tämän vuoksi en itse Tinderissä aloita keskustelua muuten kuin äärimmäisen harvoin. Tämä siksi, että ne epäkiinnostuneetkin vastaavat viestiin ja ovat halukkaita tulemaan treffeille - vaikka eivät oikeasti ole yhtään kiinnostuneita. Ja en halua tuhlata aikaa tällaiseen. Toki viestiä laittaneiden miestenkin joukossa saattaa olla näitä, mutta se nyt ainakin on fakta, että jos mies on kiinnostunut, hän laittaa viestiä - eli todennäköisyys päätyä treffeille kiinnostuneen miehen kanssa on suurempi silloin, kun mies on ollut se, joka aloittaa viestittelyn.

Toisaalta miehen keskustelunavaus myös kertoo paljon. Sekin karsii jyviä akanoista - osa laittaa moikkauksen tai jonkun "kaunis oot" -tyyppisen viestin, ja osa sitten tekee ihan oikean keskustelunavauksen.

Vierailija
87/169 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

en lukenut juttua mutta tiedä mitä siinä sanotaan: syyllistää kaikki suomalaiset miehet kun ei saanut räkälästä seuraa

Räkälästä?? Et ole tainnut käydä Kallessa. Tuon naisen paikka se ei kylläkään ole, Moilanen menköön johonkin lähiöpubiin.

Jos paikan nimi on Kalle, niin ihan lähiöpubilta sekin kyllä kuulostaa...

Kalle on pk-seudun akateemisten kantapaikka. Kallen torstait, aaahhh...

Vai akateemisten. Tuskin siellä semiootikot ja assyriologit ihan tohkeissaan debatoi. No, toki akateemisia ne kylteritkin on. . .

Vierailija
88/169 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

saiko sentään monikulttuurisen raiskauksen taksissa?

Vierailija
89/169 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se kertoo ihmisen ulkonäöstä/luonteesta jos joutuu hakemaan seurustelukumppanin räkälästä/tinderistä.

Vierailija
90/169 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

In celit vinkuu täällä koska he pelkää ja vihaa Moilasta

Vierailija
91/169 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vimppa tuo mustisheitto.

Kerran käynyt Kallessa koko elämäni aikana.

Villessä 2 kertaa naiskaverin mukana, en

pokaustendenssein.

Poistun. Miellyttävää iltapvää.

-handu

Vierailija
92/169 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mietin. Kalle oli ainakin omina kalleiluaikoina selkeästi 25-35-ikäluokkaa. Viisikymppisille ehkä Storyville?

Storyville voisi olla hyvä. Siellä ikäskaala on aika laaja. 

Siellä käy kuuskymppiset!

Vierailija
93/169 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulisi keski-ikäisen naisen jo tajuavan että alkoholin kittamisesta ei seuraa mitään hyvää tai järkevää.

Fiktio ei ole kuva henkilön omasta elämästä.

No itsestäänhän se tuossa kirjoittaa. Miksi jostain Kallesta löytyisi järkeviä miehiä?

Kallesta todellakin löytyy järkeviä(kin) miehiä. Terveisin monen vuoden kokemuksella.

Kallessa oli parhaat bileet. Suomi-poppihuone erityisesti. Siellä kukaan (mies) ei järkyttynyt, vaikka ohimennen tuli juteltua. Kaikki höpöttelivät musiikin lomassa. Ja piti hauskaa. Parisuhdetta rn silloinkaan etsinyt, kun olin jo naimisissa. 

En tiedä, onko meno vielä sama.

Vierailija
94/169 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on siis romaanihenkilöstä. Moilanen on kirjoittanut romaanin.

Vierailija
95/169 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnea vaan voimaantuneelle feministi-Moilaselle. Oli hyvin viehättävä nuorempana, nykyään jonkinlainen parodiahahmo ylipainoisesta, keski-ikäisestä feminististä - mieskriteerit luonnollisesti hyvin tiukat, aina seksiä myöden. Veikkaan pitkää sinkkuutta.

Mitä pahaa on tiukoissa mieskriteereissä? Pitäisikö hypätä minkä tahansa koirankuonolaisen kanssa sänkyyn? - ai niin, sinua harmittaa kun kukaan ei huoli sinua 

Miksi jonkun valiomiehen pitäisi hypätä sänkyyn taikinapötkön kanssa?

Sänkyyn hyppääminen on täysin vapaaehtoista, joten näin ollen kenenkään ei "pidä" hypätä sänkyyn kenenkään kanssa. Mutta saa tehdä n

Tjaah. Itse en kyllä ole erityisen kiitollinen huonosta seksistä.

Vierailija
96/169 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tjaah. Itse en kyllä ole erityisen kiitollinen huonosta seksistä."

Kuka tällaista kiitollisuutta on edellyttänytkään? Kuten sanottu, ihan vapaaehtoista on seksin harrastaminen ja jokainen saa ihan itse päättää, kenen mukaan haluaa lähteä. Itsensä tuntien kannattaa tietenkin miettiä, millainen seksi on itsellä toiveissa ja valita kumppani tästä lähtökohdasta käsin.

Vierailija
97/169 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulisi keski-ikäisen naisen jo tajuavan että alkoholin kittamisesta ei seuraa mitään hyvää tai järkevää.

No itsestäänhän se tuossa kirjoittaa. Miksi jostain Kallesta löytyisi järkeviä miehiä?

Kallesta todellakin löytyy järkeviä(kin) miehiä. Terveisin monen vuoden kokemuksella.

Kukaan järkevä mies ei roiku jossain juottolassa.

helpon feministipillun perässä roikkuvat

Ai eikö ne nyt yhtäkkiä olekaan miesvihaajia ne feministit vaan helppoja nakkeja? Palstamiehen mielipide vaihtuu kuin tuuliviirillä...

Vierailija
98/169 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku "tutkimus" aiheesta toi ilmi, et miehet harvemmin kiinnostuvat aloitteellisista naisista. Tämä tehty nimenomaan deittiapeista. Lähdettä en tähän nyt löydä, kun tuli ilmi jossain keskusteluohjelmassa. 

Vierailija
99/169 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan järkevä mies ei roiku jossain juottolassa.

helpon feministipillun perässä roikkuvat

Ai eikö ne nyt yhtäkkiä olekaan miesvihaajia ne feministit vaan helppoja

Palstapappojen "mielipide" muuntuu täysin sen mukaan, miten pääsee haukkumaan naisia. Jopa romaanihenkilöä.

Vierailija
100/169 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Anne Moilanen ole naimisissa Jan Erolan kanssa?