Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiystävä ei hyväksy aasian reissuani, jonka olin buukannut ennen suhteemme alkua

Vierailija
08.08.2025 |

Otin töistä vapaata ja oli tarkoituksena matkustaa aasiassa n. 4kk syksy-talvella. Aloin seurustella naisen kanssa keväällä, ja hän on tehnyt kärpäsestä härkäsen ja sanoo, että jos lähden reissuun juttumme on ohi. 

Aivan käsittämtäöntä. Kuvittelin naisen olevan fiksu ja avoin, mutta ei. Kai se on löytävä pillit pussiin.

M32

Kommentit (135)

Vierailija
61/135 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en koskaan sanoisi kenellekään mitä saa tehdä ja mitä ei. Mutta jos mies lähtisi seurustelun alkuvaiheessa pitkäksi ajaksi jonnekin Aasiaan, niin kyllä hänen pitää itsekin tajuta, että se on valinta. Ei kukaan jää tänne odottelemaan moneksi kuukaudeksi, kun ollaan vasta äskettäin tavattu. Ja toisekseen on vaikea uskoa, että mies seurustelisi intiimisti vain oman kätensä kanssa, kun halpaa seksiä tuuttaa joka nurkalta.

Sanoisin, että nämä on valintoja. Jos matka on tärkeämpi, niin sitten kannattaa ehdottomasti mennä. Nainen taas tekee omat valintansa. Sitä paitsi on red flag, jos ei näe kuin oman napansa ja pitää toista fiksuna vain, kunhan tämä on samaa mieltä.

Itse selvisin melkein vuoden Aasian reppureissun, ilman omaa kättä ja niitä "joka nurkalta saatava halpaa seksiä". Sullekin voisi matkustelu muualle kuin Gambiaan tehdä hyvää, niin näkisit ette

Voi kuule suuri 'maailmanmatkaaja'.... Gambiassa en ole käynyt, mutta pitkin poikin maailmaa muuten kyllä. Ei kannata luulla itsestään liikoja, vaikka on reppunsa kanssa jossain vähän vaellellutkin, kyllä täällä muutkin liikkuu ja vähän muuallakin kuin Virossa tai etelänlomilla. Se että sinä olet haistellut vuoden vain trooppisia kukkia, ei tarkoita, etteikö joku muu suomimies juokse pil*un perässä ulkomailla. Sekin on nähty.

Vierailija
62/135 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisille on kova paikka, jos mies on käyttänyt maksullisen naisen palveluita. Tämä tuhoaa illuusion. Lisäksi aasialaiset ovat yleensä hoikkia ja tiukkoja, joten nainen tuntee olonsa sitten epävarmaksi. 

Miksi edes seurustelet, jos on työn ja talouden puolesta mahdollista matkustaa aasiassa ja nussia viivapinppejä?

M44

"pinppejä"

M44 ei ole nähnyt niitä kuin unissaan.

:D Älä nyt, kun surkea kirjoitustaito kulkee aina käsi kädessä aasialaispimufetissin kanssa. Oletko ikinä nähnyt fiksua miestä, joka fantasioi kehitysmaatytöistä seksuaalisessa mielessä? Aivan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/135 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, missä kaikkialla aiot käydä? Kaakkois-Aasiassa vai jossain muualla? Reppureissulla vai jotenkin muuten?  

Minä olen kiertänyt vain Kaakkois-Aasiaa. Hintataso on siellä halvempi kuin esim. Japani tai Korea. Omat suosikkini ovat Malesia, Indonesia, Laos ja Kambodia. Neljässä kuukaudessa ehtii jo säätilatkin hieman vaihtua pohjoisessa, kannattaa ottaa se huomioon. Myös paikalliset juhlapyhät kannattaa huomioida, esim. mid-autumn festival ja paikalliskulttuurien  uudet vuodet on hienoja juhlia. 

Vierailija
64/135 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun puolestani mies saisi vapaasti lähteä ja viedä suhteenalun mennessään. En jäisi 4 kk odottelemaan jos on vasta häävisti pari kuukautta tunnettu. 

Tuskin menettäisi sinun kohdalla mitään ihmeellistä. Naisiin törmää joka päivä, neljän kuukauden Aasian matkalla voi kokea ja nähdä kaikkea mielenkiintoista. Jos tilanne on oikeasti noin hyvä, että voi irrottautua moneksi kuukaudeksi töistä, niin nainen kiertoon ja reissuun.

Absolutely. Pitää olla prioriteetit elämässä kunnossa. 4kk elämykset kantavat helposti hautaan asti!

Kyllä varmasti kanttaa, jos vaihto ehtona olisi muutaman vuoden mahdollisuus seurusteluun. Johon Suominaiset tuntien sisältyisi vain sohvalla makaamista ja salattujen elämien katsomista ja niistä käytäviin keskusteluihin.

Vierailija
65/135 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en koskaan sanoisi kenellekään mitä saa tehdä ja mitä ei. Mutta jos mies lähtisi seurustelun alkuvaiheessa pitkäksi ajaksi jonnekin Aasiaan, niin kyllä hänen pitää itsekin tajuta, että se on valinta. Ei kukaan jää tänne odottelemaan moneksi kuukaudeksi, kun ollaan vasta äskettäin tavattu. Ja toisekseen on vaikea uskoa, että mies seurustelisi intiimisti vain oman kätensä kanssa, kun halpaa seksiä tuuttaa joka nurkalta.

Sanoisin, että nämä on valintoja. Jos matka on tärkeämpi, niin sitten kannattaa ehdottomasti mennä. Nainen taas tekee omat valintansa. Sitä paitsi on red flag, jos ei näe kuin oman napansa ja pitää toista fiksuna vain, kunhan tämä on samaa mieltä.

Itse selvisin melkein vuoden Aasian reppureissun, ilman omaa kättä ja niitä "joka nurkalta saatava halpaa seksiä". Sullekin voisi matkustelu muua

Sulla taitaa olla vihanhallinassa ongelmia?

Vierailija
66/135 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyl kumma muija. Ethän sä voinut tietää sillo ku varasit matkaa että löydöt jonkun. No ehkä hän ei ole sen arvoinen että kannattaa edes jatkaa suhdetta kun ei ymmärrä mitään. Lähdet reissuu ja saa muija tehdä mitä lystää. 

Vierailija
67/135 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Voi kuule suuri 'maailmanmatkaaja'.... Gambiassa en ole käynyt, mutta pitkin poikin maailmaa muuten kyllä. Ei kannata luulla itsestään liikoja, vaikka on reppunsa kanssa jossain vähän vaellellutkin, kyllä täällä muutkin liikkuu ja vähän muuallakin kuin Virossa tai etelänlomilla. Se että sinä olet haistellut vuoden vain trooppisia kukkia, ei tarkoita, etteikö joku muu suomimies juokse pil*un perässä ulkomailla. Sekin on nähty."

Sinulla taitaa olla vihanhallinta ongelmia? 

Vierailija
68/135 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä me kaikki tiedetää millaista siellä on. Jo lentokentältä hotelliin matkalla on naisia suunnilleen repimässä kädestä. Ja kaikki siellä asuvat länsimaalaiset expat miehet seurustelevat thainaisten kanssa, samalla kun ketään ei kiinnosta länkkärinaiset jotka asuu siellä.

Tsäänssit on että suhteesi kariutuu jollei sun muikkeli ole joku 20vee missimalli joka on mukava eikä tyypillinen nirppanokka jollaisia tuon näköiset suomimuijat yleensä on.

Jaa että itseään rahasta jakeleva ja aivoton h*ro on naisen malli? 

Mitäs jos länsinaiset satsaavat ihan kunnollisuuteen ja aivoihin, eikä "yes yes sir"-touhuun?

Vierailija
69/135 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä aasiasta kannattaa katsoa emäntä mukaan. Ovat paljon naisellisempia kuin suomalaiseukot.

Vierailija
70/135 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP, missä kaikkialla aiot käydä? Kaakkois-Aasiassa vai jossain muualla? Reppureissulla vai jotenkin muuten?  

Minä olen kiertänyt vain Kaakkois-Aasiaa. Hintataso on siellä halvempi kuin esim. Japani tai Korea. Omat suosikkini ovat Malesia, Indonesia, Laos ja Kambodia. Neljässä kuukaudessa ehtii jo säätilatkin hieman vaihtua pohjoisessa, kannattaa ottaa se huomioon. Myös paikalliset juhlapyhät kannattaa huomioida, esim. mid-autumn festival ja paikalliskulttuurien  uudet vuodet on hienoja juhlia. 

Japanissa ja Koreassakin voi matkustella yllättävän edullisesti.

Vierailija
71/135 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, kaikki riippuu siitä miten tosissaan otettava on se uusi seurustelu. Onko löytäny sen Tosi Rakkauden vai onko ihan yks hailee, menettääkö sen uuden ihmisen reissun takia 

Jos olisi tosirakkaus kyseessä, ei sitä malttaisi olla pitkiä aikoja erossa. Ei silloin joidenki vuoristojen ja hulppeiden maisemien katteleminen 4 kk ajan tuntuisi hyvälle. Mä ottaisin uuden siipan mukaan ja vähentäisin reissuaikaa pariin viikkoon.

Vierailija
72/135 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Voi kuule suuri 'maailmanmatkaaja'.... Gambiassa en ole käynyt, mutta pitkin poikin maailmaa muuten kyllä. Ei kannata luulla itsestään liikoja, vaikka on reppunsa kanssa jossain vähän vaellellutkin, kyllä täällä muutkin liikkuu ja vähän muuallakin kuin Virossa tai etelänlomilla. Se että sinä olet haistellut vuoden vain trooppisia kukkia, ei tarkoita, etteikö joku muu suomimies juokse pil*un perässä ulkomailla. Sekin on nähty."

Itse levittelet hyvällä oma tunnolla kaikkia paska stereotypioita Aasilaisista ja miehistä vain omien tuntemuksien mukaan. Mitähän sinun "maailmanmatkaajan" matkat pitkin poikin maailmaa on ollut? Viikko rannalla humalassa?

Vierailija
73/135 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mustasukkainen tapaus enkä miestäni ole epäillyt oikein kunnolla koskaan, mutta hei haloo, järki käteen: 4 kk Aasiassa. 

99 % miehistä käy höyläämässä jotain muijaa parakissa.

Vierailija
74/135 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyl kumma muija. Ethän sä voinut tietää sillo ku varasit matkaa että löydöt jonkun. No ehkä hän ei ole sen arvoinen että kannattaa edes jatkaa suhdetta kun ei ymmärrä mitään. Lähdet reissuu ja saa muija tehdä mitä lystää. 

Olen kyllä naisena samaa mieltä. Siis puolen vuoden seurustelu takana ja miesystävä katoaa kaukomaille neljäksi kuukaudeksi. Sanoisin hyvää matkaa ja treffailisin vapaasti ja villisti muita sinä aikana. Ei kai kukaan mies oleta, että naisystävä lyhyen treffailun jälkeen noin pitkän ajan istuu kotona kutomassa sukkaa. Saattaa vaikka tulla siellä reissulla vastaan jonkun muun miehen kanssa. ;D 

Vierailija
75/135 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisille on kova paikka, jos mies on käyttänyt maksullisen naisen palveluita. Tämä tuhoaa illuusion. Lisäksi aasialaiset ovat yleensä hoikkia ja tiukkoja, joten nainen tuntee olonsa sitten epävarmaksi. 

Miksi edes seurustelet, jos on työn ja talouden puolesta mahdollista matkustaa aasiassa ja nussia viivapinppejä?

M44

Miksi kuvittelet, että kaikilla suomalaisilla naisilla on lepakonhihat tms. ja kaikilla aasialaisilla viivapillut? Mä olen ihan suomalainen nainen ja viivapillu on mullakin. 

Kyllähän se näin on. Mitä useampi eri mies, sen isommat häpyhuulet.

Luuletko että nuo thaimaalaiset ilolinnut ovat neitsyitä? Et voi olla tosissasi. Mieti nyt hetki tarkemmin, että mitä ammattia he harjoittivatkaan.

Vierailija
76/135 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M44

Tiukkuus yleensä kertoo siitä, että nainen ei ole edes kunnolla kiihottunut...

Vierailija
77/135 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä teoreettinen kysymys, sillä en koskaan menisi treffeille miehen kanssa jota kiinnostaa reppureissata Aasian maissa. Mene ap toki reissuusi ja jatka elämääsi, mitä teet täällä kyselemässä typeriä. 

Vierailija
78/135 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten kukaan voi innostua sellaisesta, jonka pildessä on vieraillu satoja miehiä. Joka hymyilee vain rahasta. Eikä välttämättä ole edes täysi-ikäinen, vaikka toisin väittää.

Mitä hienoa siinä on??

Vierailija
79/135 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettele, vaikka olen mies. Jos minulla olisi tuore suhde ja nainen ilmoittaisi lähtevänsä 4 kuukaudeksi Gambiaan, niin ilmoittaisin hänelle että harkitaan sitä parisuhdetta uudestaan paluun jälkeen ja siihen asti ollaan sinkkuja. 

En alkaisi tuoreessa suhteessa odottamaan tuollaista aikaa ja varsinkaan tuollaisessa kohteessa. Mukaan voisin kyllä lähtee, jos tilanne sen sallisi.

Vierailija
80/135 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ei liity Aasiaan, mutta esim.espanjalaisissa bordelleissa työskentelevistä on arvioitu 80-90 %:n olevan ihmiskaupan uhreja. Esim.Marokosta puoliväkisin tai valheiden avulla sinne raahattuja. 

(En muista mikä ihmiskauppaprosentti olikaan Espanjan ruokatuotannossa.)

Siitä vaan suomalaiset Jarmot ja Petrit painamaan muijaa Malagaan suuntautuvalla äijäreissulla. Ne naiset eivät ole siellä omasta tahdostaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä