Naiystävä ei hyväksy aasian reissuani, jonka olin buukannut ennen suhteemme alkua
Otin töistä vapaata ja oli tarkoituksena matkustaa aasiassa n. 4kk syksy-talvella. Aloin seurustella naisen kanssa keväällä, ja hän on tehnyt kärpäsestä härkäsen ja sanoo, että jos lähden reissuun juttumme on ohi.
Aivan käsittämtäöntä. Kuvittelin naisen olevan fiksu ja avoin, mutta ei. Kai se on löytävä pillit pussiin.
M32
Kommentit (135)
Vierailija kirjoitti:
Hyi saatana jos selviäisi että minun poikaystävä olisi käynyt Aasiassa tai seurustelut keltaisen apinan kansa🤢🤮. Mitä iloa nuo kuvottavat Aasian naiset on tuoneet tänne? Ei mitään muuta kun prostituutiota, enemmän niistä olisi tälle yhteiskunnassa hyötyä kaukolämpönä.
Vinkki: less is more
Vedät pellenä sen verran yli ettei tuo mene läpi.
Vierailija kirjoitti:
Ei sen tarvitse asiaa hyväksyä, vaihtoon vain.
Usko pois, väistät luodin. Pillunkantotelineitä on 14 tusinassa
Se on ihan totta ja jos ainoa kriteeri naiselle on "teline" ja "pillu" niin helpoimmalla pääsee tilaamalla suoraan kiinalaisilta ja japanilaisilta (miehiltä) :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on ihan totta ja jos ainoa kriteeri naiselle on "teline" ja "pillu" niin helpoimmalla pääsee tilaamalla suoraan kiinalaisilta ja japanilaisilta (miehiltä) :)
Naiset itse todistelevat kerta toisensa jälkeen etteivät ole muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisille on kova paikka, jos mies on käyttänyt maksullisen naisen palveluita. Tämä tuhoaa illuusion. Lisäksi aasialaiset ovat yleensä hoikkia ja tiukkoja, joten nainen tuntee olonsa sitten epävarmaksi.
Miksi edes seurustelet, jos on työn ja talouden puolesta mahdollista matkustaa aasiassa ja nussia viivapinppejä?
M44
Miksi kuvittelet, että kaikilla suomalaisilla naisilla on lepakonhihat tms. ja kaikilla aasialaisilla viivapillut? Mä olen ihan suomalainen nainen ja viivapillu on mullakin.
Kyllähän se näin on. Mitä useampi eri mies, sen isommat häpyhuulet.
Ja tällä logiikalla thaikkuprostituoiduilla on viivat 🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Minun puolestani mies saisi vapaasti lähteä ja viedä suhteenalun mennessään. En jäisi 4 kk odottelemaan jos on vasta häävisti pari kuukautta tunnettu.
Tuskin menettäisi sinun kohdalla mitään ihmeellistä. Naisiin törmää joka päivä, neljän kuukauden Aasian matkalla voi kokea ja nähdä kaikkea mielenkiintoista. Jos tilanne on oikeasti noin hyvä, että voi irrottautua moneksi kuukaudeksi töistä, niin nainen kiertoon ja reissuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä komppaan tätä psykoosia ihan täysin. Aasiassa tehdään jo hienoja telineitä, joilla ei ole mitään muita kykyjä kuin olla se teline ja pillu. Tavisnaisissa on lisäksi ne kaikki muut haittaominaisuudet, niin siirry nyt jo ihmeessä näihin teollisiin valmisteisiin.
Jätät nyt vaan sen reissu tekemättä ja sen sijaan lyöt pussit pilluun. Kuka edes lähtee 4 kuukaudeksi ulkomaille kiskomaan samoja huumeita mitä saa Suomesta sen sijaan, että viettäisi tervehenkistä panoliikuntaa rakkauden alkuhuumassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun puolestani mies saisi vapaasti lähteä ja viedä suhteenalun mennessään. En jäisi 4 kk odottelemaan jos on vasta häävisti pari kuukautta tunnettu.
Tuskin menettäisi sinun kohdalla mitään ihmeellistä. Naisiin törmää joka päivä, neljän kuukauden Aasian matkalla voi kokea ja nähdä kaikkea mielenkiintoista. Jos tilanne on oikeasti noin hyvä, että voi irrottautua moneksi kuukaudeksi töistä, niin nainen kiertoon ja reissuun.
Absolutely. Pitää olla prioriteetit elämässä kunnossa. 4kk elämykset kantavat helposti hautaan asti!
Vierailija kirjoitti:
Älkää vastako provolle suomalaisten naisten vihaajalle. Tarkoitus oli taas saada vastauksia, että älykkäät ja kauniit suomi-naiset huonoja. Muodottomat, tyhmät pikkupoikkavartaloiset pienisilmäiset thaikut sitten jotain ihmeellsiä viivapilluja😂. Vanha provo.
V-pildejä ja hoikkia useimmat
Itse en koskaan sanoisi kenellekään mitä saa tehdä ja mitä ei. Mutta jos mies lähtisi seurustelun alkuvaiheessa pitkäksi ajaksi jonnekin Aasiaan, niin kyllä hänen pitää itsekin tajuta, että se on valinta. Ei kukaan jää tänne odottelemaan moneksi kuukaudeksi, kun ollaan vasta äskettäin tavattu. Ja toisekseen on vaikea uskoa, että mies seurustelisi intiimisti vain oman kätensä kanssa, kun halpaa seksiä tuuttaa joka nurkalta.
Sanoisin, että nämä on valintoja. Jos matka on tärkeämpi, niin sitten kannattaa ehdottomasti mennä. Nainen taas tekee omat valintansa. Sitä paitsi on red flag, jos ei näe kuin oman napansa ja pitää toista fiksuna vain, kunhan tämä on samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää vastako provolle suomalaisten naisten vihaajalle. Tarkoitus oli taas saada vastauksia, että älykkäät ja kauniit suomi-naiset huonoja. Muodottomat, tyhmät pikkupoikkavartaloiset pienisilmäiset thaikut sitten jotain ihmeellsiä viivapilluja😂. Vanha provo.
Vau, siis tuohan kuulostaa melkein LAPSELTA. Käsittämättömän ihanaa ja seksikästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja monen tuhannen hoonaamia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastenmielinen asenne. Tyypillinen taikkuorjan Suomeen roudaaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä komppaan tätä psykoosia ihan täysin. Aasiassa tehdään jo hienoja telineitä, joilla ei ole mitään muita kykyjä kuin olla se teline ja pillu. Tavisnaisissa on lisäksi ne kaikki muut haittaominaisuudet, niin siirry nyt jo ihmeessä näihin teollisiin valmisteisiin.
Mieti hetki miten naiset haukkuvat miehet nykypäivänä...
Mikäs se sana onkaan... oliko se incel
Naiset itse eivät näe naisissa muuta arvoa miehille kuin tuo mitä "incel" haluaa.
Mitäs me olemme naisten tietoa asiasta kiistämään. Kyllä naiset tietää mikä arvo heillä on.
Niin siis oletko ollut rehellinen matkan sisällöstä? Aiotko käyttää siellä tautisten maksullisten palveluja? Eihän sellaista tarvi yhdenkään naisen seurustelukumppanilta sietää.
Vierailija kirjoitti:
Itse en koskaan sanoisi kenellekään mitä saa tehdä ja mitä ei. Mutta jos mies lähtisi seurustelun alkuvaiheessa pitkäksi ajaksi jonnekin Aasiaan, niin kyllä hänen pitää itsekin tajuta, että se on valinta. Ei kukaan jää tänne odottelemaan moneksi kuukaudeksi, kun ollaan vasta äskettäin tavattu. Ja toisekseen on vaikea uskoa, että mies seurustelisi intiimisti vain oman kätensä kanssa, kun halpaa seksiä tuuttaa joka nurkalta.
Sanoisin, että nämä on valintoja. Jos matka on tärkeämpi, niin sitten kannattaa ehdottomasti mennä. Nainen taas tekee omat valintansa. Sitä paitsi on red flag, jos ei näe kuin oman napansa ja pitää toista fiksuna vain, kunhan tämä on samaa mieltä.
Itse selvisin melkein vuoden Aasian reppureissun, ilman omaa kättä ja niitä "joka nurkalta saatava halpaa seksiä". Sullekin voisi matkustelu muualle kuin Gambiaan tehdä hyvää, niin näkisit ettei kaikki ole halvan seksin perässä.
Vierailija kirjoitti:
Naisille on kova paikka, jos mies on käyttänyt maksullisen naisen palveluita. Tämä tuhoaa illuusion. Lisäksi aasialaiset ovat yleensä hoikkia ja tiukkoja, joten nainen tuntee olonsa sitten epävarmaksi.
Miksi edes seurustelet, jos on työn ja talouden puolesta mahdollista matkustaa aasiassa ja nussia viivapinppejä?
M44
"pinppejä"
M44 ei ole nähnyt niitä kuin unissaan.
Jos ap on kertonut heti ensitapaamisella, että on lähdössä Aasiaan syksyllä/talvella, niin sitten se on naisen oma vika, jos on jatkanut tapailua. Jos ap on taas pamauttanut asian tiedoksi vasta myöhemmin, niin sitten ap on ku*ipää. Itseä ainakin ärsyttäisi lähinnä ajan hukkaaminen turhassa tapailussa, jos toinen ilmoittaisi jotain tällaista vasta pitkän ajan päästä. Sinänsä on ihan sama, mitä mies tekisi, koska en haluaisi jatkaa tämäntyyppisen kaverin kanssa. Mutta pitäisin aika itsekeskeisenä mulkvistina, joka ei kunnioita toista yhtään, jos jemmaa näinkin tärkeää tietoa.
Kuvitellaan tilanne että nainen olisi varannut ystävättären kanssa matkan etelään, ennen kuin on tavannut miestä... ja nyt nainen olisi täällä kertomassa kuinka mies kieltää häntä lähteämästä ja uhkailee "erolla".
Miten vastaisitte tuolle naiselle?