Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiystävä ei hyväksy aasian reissuani, jonka olin buukannut ennen suhteemme alkua

Vierailija
08.08.2025 |

Otin töistä vapaata ja oli tarkoituksena matkustaa aasiassa n. 4kk syksy-talvella. Aloin seurustella naisen kanssa keväällä, ja hän on tehnyt kärpäsestä härkäsen ja sanoo, että jos lähden reissuun juttumme on ohi. 

Aivan käsittämtäöntä. Kuvittelin naisen olevan fiksu ja avoin, mutta ei. Kai se on löytävä pillit pussiin.

M32

Kommentit (135)

Vierailija
121/135 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisille on kova paikka, jos mies on käyttänyt maksullisen naisen palveluita. Tämä tuhoaa illuusion. Lisäksi aasialaiset ovat yleensä hoikkia ja tiukkoja, joten nainen tuntee olonsa sitten epävarmaksi. 

Miksi edes seurustelet, jos on työn ja talouden puolesta mahdollista matkustaa aasiassa ja nussia viivapinppejä?

M44

Miksi kuvittelet, että kaikilla suomalaisilla naisilla on lepakonhihat tms. ja kaikilla aasialaisilla viivapillut? Mä olen ihan suomalainen nainen ja viivapillu on mullakin. 

Hienoa, että tartuit tuohon olennaiseen asiaan. 

-se on varmaan paljon olennaisempi kuin se neljän kuukauden Aasian reissu.

Vierailija
122/135 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä sanoisin ukolle, että Bon voyage, ja katellaan sitten kun tuut takaisin mikä tilanne silloin on. Eläisin sinkkuelämää sen 4kk ja jos tapaisin jonkun paremman, niin tietysti alkaisin olemaan sen kanssa.

Eli olisko se parempi sitten joku sohvaperuna jota ei saa lähtemään mihinkään reissuun? Luulin että matkustelu on yksi naisten suosikkijuttu jota he miehissäkin arvostavat, vai onko kyse vaan siitä että mies suostuu raahautumaan naisen määräämille matkoille, mutta itse hän ei saa matkustelua harrastaa. Niin tietysti miehen matkathan on aina vain seksinostoreissuja?

Kyse on siitä, että en alkaisi jonkun tuoreen suhteen tyyppiä neljää kuukautta odottelemaan, kun ollaan muutenkin vasta tutustumisvaiheessa. Jos se olisi jo heti alussa kertonut tulevasta matk

Ei tyyppi ole "sopiva" eikä varsinkaan "se oikea" jos järkkäilee tällaisia juttuja.

Jos mies kokee keltakuumetta niin hänelle "se oikea" on joku keltainen nainen. En tuhlaisi aikaani sellaiseen.

Ja todellakaan en odottele kuukausikaupalla - en silloin syksyllä enkä nyt. En odottelisi edes vaikka mies olisi naapurissani ja 24/7 läsnä. Niin kauan kun en ole naimisissa, olen sinkku. 

Mitä te oikein vingutte? Itse teette omat elämänne päätökset ja priorisoitte omat tarpeenne, eksperienssinne ja mielihalunne, niin kai nyt helvetti soikoon naisetkin saavat. Eikä teillä ole mitään sanomista siihen, miten ja millä tavalla tämä tapahtuu.

Iltiksessä oli taannoin juttua petturimiehestä joka auliisti sanoi, että hänelle olisi ihan ok jos hänen naisensakin pettäisi. Niin - hänelle olisi ok jos nainen pelaisi 100% hänen itsekseen määräämillä ja yksin leimaamillaan säännöillä. Mutta katsokaas kultanuppuset, jos mies voi sanella sääntöjä yksin, niin voi sitten nainenkin. Ei hän niillä miehen säännöillä pelaa, vaan kirjoittaa niitä sitä mukaa kun etenee - ihan niinkuin mieskin. 

Se joka leikkiin lähtee, leikin kestäköön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/135 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisille on kova paikka, jos mies on käyttänyt maksullisen naisen palveluita. Tämä tuhoaa illuusion. Lisäksi aasialaiset ovat yleensä hoikkia ja tiukkoja, joten nainen tuntee olonsa sitten epävarmaksi. 

Miksi edes seurustelet, jos on työn ja talouden puolesta mahdollista matkustaa aasiassa ja nussia viivapinppejä?

M44

Miksi kuvittelet, että kaikilla suomalaisilla naisilla on lepakonhihat tms. ja kaikilla aasialaisilla viivapillut? Mä olen ihan suomalainen nainen ja viivapillu on mullakin. 

Hienoa, että tartuit tuohon olennaiseen asiaan. 

-se on varmaan paljon olennaisempi kuin se neljän kuukauden Aasian reissu.

Se on miehen ykkösprioriteetti ja tokihan kaikki haluavat miehelle vain hyvää, että tämä saa haaveensa toteutettua.

Kuten naisillekin! Tämän aloituksen ap-naiselle myös. Saakoon hän sen mistä unelmoi - jos se ei ole keltakuumemies niin voi voi!

Vierailija
124/135 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aasia kirjoitetaan isolla alkukirjaimella. Ei tarvitse naisystävän hyväksyä sun panoreissua. 

Miksiköhän koskaan ei oleteta miehen menevän panoreissulle jos hän vaikka sanoo menevänsä Hampuriin? Bordelleja sielläkin. Niin kuin Thaimaassakin on muutakin kuin huo ria ja huumeita.

Absoluuttisesti odotan, että yksin ja poikaporukassa matkustava mies yrittää panna vieraassa maassa. En ole typerys.

Ainoastaan jos mies elää herran kurissa ja nuhteessa uskon, että hänellä saattaa olla MAHDOLLISUUS siveelliseen elämään - iso osa näistäkin tosin kutoo pipulilleen porsaanreiän moraaleihinsa. 

Mutta mitä sitten? Mikä oli pointtisi?

Vierailija
125/135 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia löytyy aina. En peruisi itse ainakaan pitkään suunnittelemaani unelmaa minkään hiekkapillun takia.

Vierailija
126/135 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aasia kirjoitetaan isolla alkukirjaimella. Ei tarvitse naisystävän hyväksyä sun panoreissua. 

Miksiköhän koskaan ei oleteta miehen menevän panoreissulle jos hän vaikka sanoo menevänsä Hampuriin? Bordelleja sielläkin. Niin kuin Thaimaassakin on muutakin kuin huo ria ja huumeita.

Absoluuttisesti odotan, että yksin ja poikaporukassa matkustava mies yrittää panna vieraassa maassa. En ole typerys.

Ainoastaan jos mies elää herran kurissa ja nuhteessa uskon, että hänellä saattaa olla MAHDOLLISUUS siveelliseen elämään - iso osa näistäkin tosin kutoo pipulilleen porsaanreiän moraaleihinsa. 

Ylipainoiset mammat menee Gambiaan ottamaan vain aurinkoa.

Vierailija
127/135 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ansaitsee parempaa, joten tee oikein ja lähde. Matkailijana ja elämästä nauttivana seksiä saat kyllä muualtakin, ei tarvitse olla niin syvällistä

Vierailija
128/135 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piirejäkin on kyllä erilaisia. Jos minä tutustuisin nyt johonkin uuteen mieheen, ja sitten kävisi ilmi, että se on lähdössä tammikuusta huhtikuun loppuun reissuun, ja laittaisin sen vuoksi jutun poikki, niin saisin kaveripiiristäni varmaankin lähinnä pelkkää kyseenalaistamista päätöksen järkevyydestä :D

Vierailija
129/135 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä sanoisin ukolle, että Bon voyage, ja katellaan sitten kun tuut takaisin mikä tilanne silloin on. Eläisin sinkkuelämää sen 4kk ja jos tapaisin jonkun paremman, niin tietysti alkaisin olemaan sen kanssa.

Eli olisko se parempi sitten joku sohvaperuna jota ei saa lähtemään mihinkään reissuun? Luulin että matkustelu on yksi naisten suosikkijuttu jota he miehissäkin arvostavat, vai onko kyse vaan siitä että mies suostuu raahautumaan naisen määräämille matkoille, mutta itse hän ei saa matkustelua harrastaa. Niin tietysti miehen matkathan on aina vain seksinostoreissuja?

Kyse on siitä, että en alkaisi jonkun tuoreen suhteen tyyppiä neljää kuukautta odottelemaan, kun ollaan muutenkin vasta tutustumisvaiheessa.

Keltakuumetta poteva mies rakastuu Aasialaiseen? Sairastaako silloin hullun lehmän tautia jos rakastuu Suomalaiseen naiseen?

Vierailija
130/135 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos mies kokee keltakuumetta niin hänelle "se oikea" on joku keltainen nainen. En tuhlaisi aikaani sellaiseen."

Jos keltakuumetta poteva mies rakastuu Aasialaiseen, niin sairastaako mies sitten hullun lehmän tautia jos rakastuu Suomalaiseen naiseen?

Vierailija
131/135 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aasian matkailijat ei ole poikaystävämateriaalia.

Vierailija
132/135 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä me kaikki tiedetää millaista siellä on. Jo lentokentältä hotelliin matkalla on naisia suunnilleen repimässä kädestä. Ja kaikki siellä asuvat länsimaalaiset expat miehet seurustelevat thainaisten kanssa, samalla kun ketään ei kiinnosta länkkärinaiset jotka asuu siellä.

Tsäänssit on että suhteesi kariutuu jollei sun muikkeli ole joku 20vee missimalli joka on mukava eikä tyypillinen nirppanokka jollaisia tuon näköiset suomimuijat yleensä on.

Näyte naisen arvoista parisuhteessa

Vierailija
133/135 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsin pelimiehen, miksi hän ei ole uskollinen perhe-isä?

T: Voi miten järkevä olenkaan!

Vierailija
134/135 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitsin pelimiehen, miksi hän ei ole uskollinen perhe-isä?

T: Voi miten järkevä olenkaan!

T: uliseva vauvapalstanainen, jonka ajanviete nyreillä vauva.fi ja rakentaa maailmankuvaa Iltalehtiä lukemalla 

Vierailija
135/135 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osatko itse olla Gambiassa herran kurissa ja nuhteessa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi