Naiystävä ei hyväksy aasian reissuani, jonka olin buukannut ennen suhteemme alkua
Otin töistä vapaata ja oli tarkoituksena matkustaa aasiassa n. 4kk syksy-talvella. Aloin seurustella naisen kanssa keväällä, ja hän on tehnyt kärpäsestä härkäsen ja sanoo, että jos lähden reissuun juttumme on ohi.
Aivan käsittämtäöntä. Kuvittelin naisen olevan fiksu ja avoin, mutta ei. Kai se on löytävä pillit pussiin.
M32
Kommentit (135)
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miten kukaan voi innostua sellaisesta, jonka pildessä on vieraillu satoja miehiä. Joka hymyilee vain rahasta. Eikä välttämättä ole edes täysi-ikäinen, vaikka toisin väittää.
Mitä hienoa siinä on??
Miten tuo eroaa nykypäivän Suominaisesta?
Minkälaiset ihmiset tänne kirjoittavat jos matka tarkoittaa ensimmäisenä maksullista seksiä ja muuta sekoilua? Olen itsekin matkustellut paljon mutta en ole maksullisten palveluita käyttänyt. Enkä tunne ketään joka niin olisi tehnyt. Vai onko tämä tahallista stereotyyppien vahvistamista? Vai eikö muuta argumenttia ole keksitty?
Vierailija kirjoitti:
Minkälaiset ihmiset tänne kirjoittavat jos matka tarkoittaa ensimmäisenä maksullista seksiä ja muuta sekoilua? Olen itsekin matkustellut paljon mutta en ole maksullisten palveluita käyttänyt. Enkä tunne ketään joka niin olisi tehnyt. Vai onko tämä tahallista stereotyyppien vahvistamista? Vai eikö muuta argumenttia ole keksitty?
No ne on incelien ininää ilman elämänkokemusta. Mutta onhan ketjuun muutama aikuinenkin kommentoinut ihan hyvillä perusteluilla, miehet sekä naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ne on incelien ininää ilman elämänkokemusta. Mutta onhan ketjuun muutama aikuinenkin kommentoinut ihan hyvillä perusteluilla, miehet sekä naiset.
Taitaa enemmänkin mammojen ininää ilman elämänkokemusta.
Vierailija kirjoitti:
Hyväksytkö sinä että naisystäväsi käy säännöllisesti yksin tai tyttöjen kanssa reissussa Turkissa ja Kreikassa ja Espanjassa?
Miksei voisi käydä? Tiedän viiskymppisen perheenäidin, joka käy vuosittain yksin Italiassa. Ai niin, tiedän toisenkin -jo yli kuuskymppisen- perheenäidin joka on käynyt säännöllisesti yksin Italiassa.
Aika naurettavaa täällä olettaa koko Aasia heti joksikin tietyn profiilin PANOLOMAKSI tai jopa prostituoitujen perässä matkustamiseksi! Toki jos AP on joku setääntynyt tai muutoin törppö tyyppi, niin varmaan tekee sit niin. Sitä asiaa ei kuitenkaan yksi Aasian reissu muuta, vaan AP on sitten muutenkin sellainen.
Itsekin olen ollut joskus tilanteessa, jossa mies lähti pidempään reissuun ja lähdin sitten itsekin, ja vielä kauemmas kuin hän. Lähdin itse asiassa juurikin Aasiaan (en Thaimaahan..) ja näin siellä paljon ihmisiä ja miehiä, mutta en prostituutiota tai niiden perässä olevia euro-ukkoja.
En halunnut jäädä Suomeen tylsänä kökkimään kun hänkin nautti elämästä, ja se oli hyvä päätös. Oli hyvä reissu ja nautin täysillä, enkä miettinyt oikeastaan koko miestä siellä!
Suosittelen muillekin samaa, eli ette ala ulisemaaan miesten menoista, vaan menette itsekin. Minä en ikinä ulisisi tuollaisesta, en edes kehtaisi. Jotenkin vähän noloa hommaa.
Vierailija kirjoitti:
Tää ei liity Aasiaan, mutta esim.espanjalaisissa bordelleissa työskentelevistä on arvioitu 80-90 %:n olevan ihmiskaupan uhreja. Esim.Marokosta puoliväkisin tai valheiden avulla sinne raahattuja.
(En muista mikä ihmiskauppaprosentti olikaan Espanjan ruokatuotannossa.)
Siitä vaan suomalaiset Jarmot ja Petrit painamaan muijaa Malagaan suuntautuvalla äijäreissulla. Ne naiset eivät ole siellä omasta tahdostaan.
Jep. Espanjalaiset tomaatit usein marokkolaisten naisten poimimia eikä niiden naisten olot ole hyvät.
Säälin thaimaalaisia naisia. Siellä ne notkuvat baarien edustalla iskeäkseen suomalaisen sian. Muutamalla eurolla joutuu mitä raaimman seksin kohteeksi. Mies tulee Suomeen, kehuskelee kavereilleen kuinka monen kymmenen naisen kanssa ollut lomansa aikana. Lomaterveisinä kuppa tai supertippuri, johon ei enää auta antibiootitkaan. Tautivalikoimaan voi kuulua pehmeä sankkerikin, joista voi tulla koko elämän riesa. Mies on hetken onnellinen, mutta hymy hyytyy, kun vaimo ottaa eron ja lähtee. Kuka enää haluaisi tuollaista sukupuolitautista ukon turjaketta.
Riippuu mitä oot tuumannu puuhailla.
Pidätkö siitä kulttuurista,jotenkin erilainen,vahingon iloista esim kun kaupan esimies kaatoi kärryn ni nuori naiskollega kimittäen naureskelee ja osoittelee,tilanteessa mitään hauskaa ja iso tappio kauppiaalle
Vierailija kirjoitti:
Mä sanoisin ukolle, että Bon voyage, ja katellaan sitten kun tuut takaisin mikä tilanne silloin on. Eläisin sinkkuelämää sen 4kk ja jos tapaisin jonkun paremman, niin tietysti alkaisin olemaan sen kanssa.
Eli olisko se parempi sitten joku sohvaperuna jota ei saa lähtemään mihinkään reissuun? Luulin että matkustelu on yksi naisten suosikkijuttu jota he miehissäkin arvostavat, vai onko kyse vaan siitä että mies suostuu raahautumaan naisen määräämille matkoille, mutta itse hän ei saa matkustelua harrastaa. Niin tietysti miehen matkathan on aina vain seksinostoreissuja?
Vierailija kirjoitti:
Pidätkö siitä kulttuurista,jotenkin erilainen,vahingon iloista esim kun kaupan esimies kaatoi kärryn ni nuori naiskollega kimittäen naureskelee ja osoittelee,tilanteessa mitään hauskaa ja iso tappio kauppiaalle
Mitä helvettiä nyt taas😂😂 käy hoidattuttamassa tuo vihasi kuntoon.
Mustasukkainen selvästikin. Muuten sanopa rehellisesti- olisitko käyttänyt paikallista naisväestöä itseesi? Luulen, että houkutus olisi ja lunastat sen. Sopikaa ns avoimesta suhteesta. Se on realismia! Jos vaikka 50 v olisitte yhdessä..
Onko pakko olla 4 kk siellä? Mä lähtisin myös panoreissulle. Jonnekin euroopan maahan.
Oliko pakko alkaa heti seurustelemaan? Parisuhtessa ollessa muita ei panna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa enemmänkin mammojen ininää ilman elämänkokemusta.
Ihmisten itsensä kertomaa tämä, jotka ovat olleet mukana.
Yhtälö: Mies + matka Aasiaan, Leville tai Tallinnaan =paneskelua. Vaikka samalla kotiväelle lähetettäisiin herttaisia kuvia maisemista ja ruokakojusta.
Esim.YK-joukoissa puolisoaan pettää 80 % soltuista.
Kun kotimaa on kaukana, tarjonta on valtaisaa ja kiinnijäämisen riski on olematon. Ei se nainen/tyttö sieltä sivukujalta laita isyystestivaatimusta perään.
Jos on löytänyt oikeanlaisen ihmisen elämäänsä ja uskoo, että tästä voi tulla se loppuelämän suhde niin 4kk ei ole mitään. Heila vaihtoon vaan, jos ei jaksa odottaa. Ja jos nyt joku miettii näitä pettämisiä niin sittenpähän tulee nähtyä, ovatko molemmat tosissaan. Pysyykö hoisut jalassa tuon ajan. Jos ei pysy niin hyvä, kun tuli testattua jo alkusuhteesta.
No, eikait siinä sitten, kurjaa mutta eihän ny kukaan voi noin heti alkaa toista kontrolloimaan, hyvä et näytti heti alussa luonteensa, kyl itteäki harmittais mutta jos olis ns se oikea ni odottelisin
Suhteen alussa kannattaakin kertoa,että etsii vaan kesäheilaa.
Suomalainen löröviddu siinä kääntää asiat suomalaisen löröviddun parhaaksi. Haahhahahahahah