Naiystävä ei hyväksy aasian reissuani, jonka olin buukannut ennen suhteemme alkua
Otin töistä vapaata ja oli tarkoituksena matkustaa aasiassa n. 4kk syksy-talvella. Aloin seurustella naisen kanssa keväällä, ja hän on tehnyt kärpäsestä härkäsen ja sanoo, että jos lähden reissuun juttumme on ohi.
Aivan käsittämtäöntä. Kuvittelin naisen olevan fiksu ja avoin, mutta ei. Kai se on löytävä pillit pussiin.
M32
Kommentit (135)
Entä jos tyittöystäväsi olisi vastaavasti varannut Gambian-matkan ennen kuin aloitte seurustella, ja nyt hän loukkaantuu kun sinä loukkaannut?
Voiko sopia, että naisystävä tulisi muutamaksi viikoksi sun kanssa reissuun? 4kk on pitkä aika olla pois.
Ota se naisystäväkin mukaan tutustumaan aasialaiseen kulttuuriin. (Mitähän täällä alettiin jostain viivapinpeistä jauhamaan kun ethän toki sellaisten perässä ole sinne menossa.)
Ei sen tarvitse asiaa hyväksyä, vaihtoon vain.
Usko pois, väistät luodin. Pillunkantotelineitä on 14 tusinassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisille on kova paikka, jos mies on käyttänyt maksullisen naisen palveluita. Tämä tuhoaa illuusion. Lisäksi aasialaiset ovat yleensä hoikkia ja tiukkoja, joten nainen tuntee olonsa sitten epävarmaksi.
Miksi edes seurustelet, jos on työn ja talouden puolesta mahdollista matkustaa aasiassa ja nussia viivapinppejä?
M44
Miksi kuvittelet, että kaikilla suomalaisilla naisilla on lepakonhihat tms. ja kaikilla aasialaisilla viivapillut? Mä olen ihan suomalainen nainen ja viivapillu on mullakin.
Kyllähän se näin on. Mitä useampi eri mies, sen isommat häpyhuulet.
Miten se eri miesten määrä siihen muka vaikuttaa?
Minun puolestani mies saisi vapaasti lähteä ja viedä suhteenalun mennessään. En jäisi 4 kk odottelemaan jos on vasta häävisti pari kuukautta tunnettu.
Vierailija kirjoitti:
Älkää vastako provolle suomalaisten naisten vihaajalle. Tarkoitus oli taas saada vastauksia, että älykkäät ja kauniit suomi-naiset huonoja. Muodottomat, tyhmät pikkupoikkavartaloiset pienisilmäiset thaikut sitten jotain ihmeellsiä viivapilluja😂. Vanha provo.
Olipas rasistinen ja naisvihainen kirjoitus sinulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisille on kova paikka, jos mies on käyttänyt maksullisen naisen palveluita. Tämä tuhoaa illuusion. Lisäksi aasialaiset ovat yleensä hoikkia ja tiukkoja, joten nainen tuntee olonsa sitten epävarmaksi.
Miksi edes seurustelet, jos on työn ja talouden puolesta mahdollista matkustaa aasiassa ja nussia viivapinppejä?
M44
Miksi kuvittelet, että kaikilla suomalaisilla naisilla on lepakonhihat tms. ja kaikilla aasialaisilla viivapillut? Mä olen ihan suomalainen nainen ja viivapillu on mullakin.
Tällä perusteella niillä thaikuilla on aika helvetin isot.
Vierailija kirjoitti:
Aasia kirjoitetaan isolla alkukirjaimella. Ei tarvitse naisystävän hyväksyä sun panoreissua.
Aasiashan ei olekkaan muuta tekemistä tai nähtävää, senkin pervo fasisti.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos tyittöystäväsi olisi vastaavasti varannut Gambian-matkan ennen kuin aloitte seurustella, ja nyt hän loukkaantuu kun sinä loukkaannut?
Gambialaiset ovat EU-passin perässä. Miksi sellainen nainen joka tarjoaa heille passia seukkaisi hänen kanssaan?
Vierailija kirjoitti:
Trolli, 0/5
Miten niin? Itse ei tarvinnut kun lähteä vaeltamaan parin lapsuuden kaverin kanssa Englantia halki niin veti silloinen tapailu kumppani herneet nenään.
Mä sanoisin ukolle, että Bon voyage, ja katellaan sitten kun tuut takaisin mikä tilanne silloin on. Eläisin sinkkuelämää sen 4kk ja jos tapaisin jonkun paremman, niin tietysti alkaisin olemaan sen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M44
Totta. Mullakin on vaimona suomalainen >50 v viivapillu.
Hyväksytkö sinä että naisystäväsi käy säännöllisesti yksin tai tyttöjen kanssa reissussa Turkissa ja Kreikassa ja Espanjassa?
Vierailija kirjoitti:
Ai Gambia on jotenkin verrattavissa Aasiaan...
Ei tuollainen ole mikään naisystävä vaan korkeintaan tapailunainen. Vaihtoon vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M44
Miten se eri miesten määrä siihen muka vaikuttaa?
Näkeehän sen maan laadusta, jos peltoa on kynnetty kovasti.
Anteeksi mitä?