Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytättekö aina saman meijerin maitoa, vai ihan mitä sattuu?

Vierailija
03.04.2007 |

Minä käytän yleensä Valion maitoa. Jos joskus ostan Lidlistä (en muista minkä firman se on) tai Maitokolmion maitoa, niin olen niin ennakkoluuloinen, etten melkein uskalla juoda sitä. Olenko pöhkö?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin taidetaan siirtyä " oikeaan maitoon" eli suoraan navetalta tankista..

Vierailija
2/14 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina valitsen edullisimman tuotteen. ei ne suuret tulot - vaan ne pienet menot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla tarkkaa =)

Vierailija
4/14 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


ja tämä sen vuoksi, että asun Jyväskylän mlk:ssa ja täällä myytävä Valion maito valmistetaan ja purkitetaan Jyväskylässä, ei tule siis pitkiä kuljetusmatkoja. Ingmanin maito puolestaan kuljetetaan Suonenjoelta tänne. Haluan siis ostaa lähimaitoa ja olla omalta osaltani tukematta pitkiä kuljetusmatkoja ja turhaa rekkarallia.

Se vain on ihmeellistä, että tuo kauempaa tuotu Ingmannin maito on yleensä muutaman sentin halvempaa kuin läheltä kuskattu Valion maito.

Vierailija
5/14 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

appivanhemmilla on lypsytila ja näin tavallaan tuoen heitä.

En myöskään osta muita maitotuotteita kuin valion, eli voit, jogurtit, juustot, jäätelöt, kaikki on valiolta.

Vierailija
6/14 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua tukea maidon tuotia Suomeen ja siksi suosin kotimaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/14 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta siis aivan sama mulle minkä meijerin se on

Vierailija
8/14 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tämä sen vuoksi, että asun Jyväskylän mlk:ssa ja täällä myytävä Valion maito valmistetaan ja purkitetaan Jyväskylässä, ei tule siis pitkiä kuljetusmatkoja. Ingmanin maito puolestaan kuljetetaan Suonenjoelta tänne. Haluan siis ostaa lähimaitoa ja olla omalta osaltani tukematta pitkiä kuljetusmatkoja ja turhaa rekkarallia.



Se vain on ihmeellistä, että tuo kauempaa tuotu Ingmannin maito on yleensä muutaman sentin halvempaa kuin läheltä kuskattu Valion maito.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/14 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä pk-seudulla s-ryhmän kaupoissa on vain ingmanin maitoa, joten ostan sitä. en sen tarkemmin ole ajatellutkaan asiaa, koska en voi valita. jos voisin, ostaisin ehkä valiota, kun niiden purkeissa on kivat lehmänkuvat :)

Vierailija
10/14 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syynä siihen on että tilaan maidot suoraan tuottajamyynnistä (mies tuo ne töistä tullessa). Toinen syy on että miehen firma kuljettaa kyseisen meijerin tuotteita.

Ap:lle sen verran että Maitokolmion maito on tuoreempaa kuin Valion. Sitä ei kuljeteta ensin tankissa pitkin Suomea ja sen jälkeen vielä purkissa takaisin sinne mistä tankkiauto sen maidon haki. Ja vilkaiseppa huvikseen purkin päiväyksiä. Valion maito säilyy pari päivää pidempään :). käytännössä ei siinä maidossa kyllä taida eroa olla minkä firman purkissa se on. Ainoa on tuo tuoreus. Pikkumeijereillä se kuljetus vähäisempää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/14 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska meillä juodaan luomua, eikä sitä ole muilla. Muissa maitotuotteissa suosin ehdottomasti Maitokolmiota. Aiemmin ostimme myös Maitokolmion homogenoimatonta maitoa, mutta sittemmin siirryimme kokonaan luomuun. Muuta maitoa ostan vain silloin, jos luomua ei ole, mutta usein valitsen kaupankin sen mukaan, että luomua varmasti on. Lidlistä ostan paljon muuta, mutten maitoa (se on Valion, leimasta huomaa).

Vierailija
12/14 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

(sama juttu pätee esim operaattoreissa)

Mutta harmi että Inkun maito ei saa joka kaupasta Turussakaan =(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/14 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä siis Lidlistä Valion maitoa, joka on paljon halvempaa kuin muualla. Jos käyn Citymarketissa, osta Euroshopperia, joka taitaa olla virolaista maitoa. Aina ei viitsi Lidliin pelkän maidon takia mennä.

Vierailija
14/14 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on yleensä Valion luomu kevyt maitoa homogenoimatonta mutta muukin suomalainen homogenoimaton maito käy tai sitten tilalta tankki maito.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan