+40v. nainen, hävettääkö nyt se, millä asenteella elit parhaat vuotesi Sex and the city -sarjan innoittamana
Kommentit (113)
Oi, ap on niin fiksu. Lieneekö miesten aatelia, peräti DI?
Minua yli nelikymppisenä miehenä harmittaa, että menin uskomaan äidin ja opettajien puheita. Olin ihan turhaan kunnollinen ja tunnollinen. Meni parhaat vuodet ihan hukkaan. Nyt sitten vihdoin uskoo, etteisi maailma romahda vaikka joskus ottaisi riskejä ja tekisi mitä oikeasti haluaa, niin muut leikkii perhettä.
Ime paskasta kyrväntynkääs, inkkelihomoturaani
Vierailija kirjoitti:
Ei me mitään opittu SATC:ista, vaan sarja kuvasti sitä millaista sinkkunaisten elämä jo oli, mutta media ei vielä ollut ehtinyt mukaan kuvioon vaan tarjoili vielä toisenlaista naiskuvaa.
Totta. Näin YH:n lapsena kullisirkuksen koko kauheudessaan. Ehkä se sarja teki siitä vain yhteiskunnallisesti hyväksyttävämpää.
Vierailija kirjoitti:
Ime paskasta kyrväntynkääs, inkkelihomoturaani
Nyt taisi incel-emakkoa kouraista syvältä, kun muut pitäneet hauskaa viimeiset 20 vuotta. :DD
Parhaat vuoteni elin lastemme ja ainoan elämäni rakkauden kanssa. Lapset ovat jo aikuisia, elämäni rakkaus edelleen sama. Elämme hyvää elämää edelleen. Yhdessä kohta 40 vuotta. Ei hävetä!
Vierailija kirjoitti:
Oi, ap on niin fiksu. Lieneekö miesten aatelia, peräti DI?
Ei DI:t edes ole kovin fiksuja. Liikaa teoriaa, liian vähän käytännöllisyyttä.
Häh? Mä luulin, että Sex and the city lähinnä parodioi tietyn alueen vapaiden naisten elämää. Ei se ollut mulle mikään oppikirja.
Vierailija kirjoitti:
Luuletko että jos katsoo jotain sarjaa, alkaa itse ajatella samalla tavalla kuin sarjassa?
Tottakai. X-files on kaikkien salaliittohörhöjen lähtökohta.
Millä ihmeen asenteella? Miksi joku TV-sarja aiheuttaisi jotain asennetta?
Jessus miten tyhmä AP.
Aloittaja varmasti itse hakee innoituksensa tv-sarjoista. Mä en. Yhtään yhden illan seksijuttua ei mulla koskaan ole ollut.
Elina parhaan nuoruuteni vanhempien luona illat tilan töitä tehden ja päivät opiskellen ja urheillen. Öisin roikuin tietokoneella. Sex and the city oli kaukana omasta elämästäni. Ei hävetä, oli hyvä että autoin vanhempiani ja hankin koulutuksen. Koneella olisin voinut roikkua öisin vähemmänkin.
ei sun ole pakko lukea - tiedä rajasi