+40v. nainen, hävettääkö nyt se, millä asenteella elit parhaat vuotesi Sex and the city -sarjan innoittamana
Kommentit (113)
Mitkä ihmeen parhaat vuodet? Ei minulla ole parhaita vuosia. Elän tätä hetkeä.
40v nainen
Vierailija kirjoitti:
Mitkä ihmeen parhaat vuodet? Ei minulla ole parhaita vuosia. Elän tätä hetkeä.
40v nainen
Kyllä se tähän ikään elämä pitäisi olla jo elettynä.
-AP
Miten joku "parhaat vuodet" määritellään?
Vierailija kirjoitti:
mene töihin pelle
Mene itse, loinen. Olen lomani ansainnut.
Vierailija kirjoitti:
Miten joku "parhaat vuodet" määritellään?
Saa valita kumppaninsa.
-AP
Ap onkin siis mieshuo-ra ja silti pitää naisia dissata. Minä sentään ymmärrän tv-sarjan ja normaalin elämän eron. En elä muiden kuin omien arvojeni mukaan. Sama rakas mies ollut 34 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
70v eläkeläisukko taas mölisee.
150 kumppania.
Olisipa ollut enemmän.
Paras asia elämässäni.
No tuohon ikään mennessä pitäisikin olla tuollainen luku, vaikka olisikin mies. Et pitänyt kovin kovaa tahtia. Itse vasta 40 ja jo samoissa lukemissa.
-AP
Eli sinulle - miehelle, 150 kumppania on ok. Mutta vastaavanikäiselle naiselle ei? Kaksinaismoralismi here we come :D
Itketkö sinä voeläkin sitä, että et ole elänyt etkä ole saanut pildeä ikinä?
No, ei se nyt niin suuri häpeä ole, ap, jos elit.
Se nyt oli sellaista jatkuvaa huumoria omasta aihepiiristään. Käsikirjoittajat ovat varmaan keränneet hassuja ideoita ja kaupunkitarinoita, mikä kaikki voisi mennä vähän hassusti deittailussa, sijoittaneet niitä eri hahmoille. Ihan hauskaa viihdettä tuo joskus oli, muttei sen enempää.
Sitten jotkut katsojat alkavat moralisoida, että miten joku käsikirjoitettu hahmo voi deittailla niin monia ajan saatossa, hui kamala.
No miten tuolla idealla käyvä komediasarja voisi jatkua, jos hahmot löytäisivät elämänsä moraalipoliisin korjaan rakkauden heti ensimmäisessä jaksossa?
Parhaat vuodet oli nuorena. Parhaat vuodet oli kun miehen kanssa yhdessä pyöritettiin lapsiperherumbaa. Parhaat vuodet on nyt kun taas kaksin mieheni kanssa eletään vaurasta ja vapaata keski-ikäisten elämää. Kyllä elämä on ihanaa kun siitä osaa nauttia. Eikä tarvitse edes kulli-pillu-karusellissä pyöriä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koskaan en edes sarjaa katsonut.
Itse katsoin ja luin myös Cosmopolitania. Siten opin manipuloimaan naisia.
-AP
Sinkkuelämää-sarjahan on täynnä nettimiesten kliseitä. Näin naisena koen sarjan paikoitellen ihan hauskaksi, mutta vaikea ymmärtää miten se on uponnut niin moneen ihan tosissaan.
Ei vaan nettimiesten kliseet on täynnä sinkkuelämäässä esitettyjä asioita.
Ei ku mä elän vieläkin niin ja tulen elämään samoin kunnes henki lähtee.
N46
Vierailija kirjoitti:
joo itken ikuisesti nyt etten valinnut sitä naisia vihaavaa inceliä nuorena :-(
Ajattele, miten ihana henkistä ja/tai fyysistä väkivaltaa sisältävä suhde sulla olis voinu olla, ja nyt sulla voisi olla ikioma stalkkeri, kun naisvihaaja ei kestänyt joutua jätetyksi :-(
Vierailija kirjoitti:
Eipä innoittanut mitenkään. Parhaat vuoteni vietin ulkomailla auttamassa norsuja.
No nyt mua kaduttaa, etten mennyt auttamaan norsuja. Kuulostaa tosi siistiltä.
Ne naiset kaikki ovat tuskin les***boilleet, joten myös ne nuoret miehet ovat pn
pan**eskelleet ympäriinsä. Miksi vain naisten tulisi hävetä, Mites ne miehet jotka ovat tehneet samaa???
Mun parhaat vuodet ovat kyllä nyt. Asuntolaina maksettu, lapsi maailmalla, onnellinen pitkä avioliitto, varaa vähentää reilusti työntekoa. En oikein näe, mitä tekemistä tällä on jonkun vanhan hömppäsarjan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koskaan en edes sarjaa katsonut.
Itse katsoin ja luin myös Cosmopolitania. Siten opin manipuloimaan naisia.
-AP
Sinkkuelämää-sarjahan on täynnä nettimiesten kliseitä. Näin naisena koen sarjan paikoitellen ihan hauskaksi, mutta vaikea ymmärtää miten se on uponnut niin moneen ihan tosissaan.
Kyllä se upposi. Sen jälkeen on syntyvyys lähtenyt laskuun.
Syntyvyys lähti laskuun jo vuosikymmeniä aiemmin 70-luvulla eikä siinä ole sittemmin tapahtunut merkittävää muutosta.
Olipa taas vammaiset johtopäätökset.
-AP