+40v. nainen, hävettääkö nyt se, millä asenteella elit parhaat vuotesi Sex and the city -sarjan innoittamana
Kommentit (113)
Vierailija kirjoitti:
"No hävettääkö? Saitko inspiraatiota jostain Hollywood-elokuvista, James Bondeista tai vastaavista? "
Eipä oikeastaan. Jännä miten tämä nyt kääntyilin slut glorifysta slut shamingiksi, kun on mies kyseessä. Sain inspiraation nimenomaan Sex and the city -sarjasta, Cosmopolitanista ja Bridget Jonesin päiväkirjoista. Nuo Hollywoodin ja Bondien naiskuvat on vähän vanhentuneita siten, että niissä nainen on passiivisempi osapuoli.
-AP
Miksi sitten kärvistelet palstalla?
Luuletko että jos katsoo jotain sarjaa, alkaa itse ajatella samalla tavalla kuin sarjassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koskaan en edes sarjaa katsonut.
Itse katsoin ja luin myös Cosmopolitania. Siten opin manipuloimaan naisia.
-AP
Ai mammapalstalla?
"maksullisia ei lasketa."
Ei tietenkään. Niitä on 0 kpk. Maksullinen seksi on oksettava ajatus.
-AP
Mikä siinä sarjassa tarkalleen ottaen on ap:lle ongelma? Että naiset päättävät itse kenen kanssa harrastavat seksiä ja kuinka paljon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-AP
Ai mammapalstalla?
Ei täällä ole montaakaan, joita voisi ulkomuodon tai käytöksen perusteella luulla naiseksi.
-AP
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä sarjassa tarkalleen ottaen on ap:lle ongelma? Että naiset päättävät itse kenen kanssa harrastavat seksiä ja kuinka paljon?
Otaksuttavasti juuri se.
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on sinun päässäsi. Sarjan ansiosta olen pannut kymmeniä naisia. Onko se sinulle ongelma?
-AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otaksuttavasti juuri se.
Tyhmät tekevät tyhmiä oletuksia.
-AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
70v eläkeläisukko taas mölisee.
150 kumppania.
Olisipa ollut enemmän.
Paras asia elämässäni.
No tuohon ikään mennessä pitäisikin olla tuollainen luku, vaikka olisikin mies. Et pitänyt kovin kovaa tahtia. Itse vasta 40 ja jo samoissa lukemissa.
-AP
Eli sinulle - miehelle, 150 kumppania on ok. Mutta vastaavanikäiselle naiselle ei? Kaksinaismoralismi here we come :D
Taidat olla sekaisin. En edes maininnut naisia, vaan vastasin tuolle 70-vuotiaalle miehelle, jolla oli ollut vain 150 kumppania.
-AP
Kerropa, ap, miksi teit näin typerän aloituksen?
Ap teki typerän aloituksen, koska on pannut helvetisti naisia. Asia selvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on sinun päässäsi. Sarjan ansiosta olen pannut kymmeniä naisia. Onko se sinulle ongelma?
-AP
Sinulle itsellesi se tuntuu olevan ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otaksuttavasti juuri se.
-AP
Niin, sinä olet pannut helvetisti naisia, ja se tekee sinusta erinomaisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otaksuttavasti juuri se.
-AP
Taas tyhmä oletus.
-AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-AP
Sinulle itsellesi se tuntuu olevan ongelma.
Taas tyhmä oletus.
-AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otaksuttavasti juuri se.
-AP
Taas tyhmä oletus.
-AP
Olepa sinä fiksu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otaksuttavasti juuri se.
-AP
Taas tyhmä oletus.
-AP
Oletpa sinä FIKSU.
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään hävetä. Oletko itse vähän tärähtänyt kun haaveilet täällä naisten häpeästä. Sietäisit saada pikku pyllynposkillesi piiskaa tällaisesta käytöksestä.
älä kiihota hullua!
Ei me mitään opittu SATC:ista, vaan sarja kuvasti sitä millaista sinkkunaisten elämä jo oli, mutta media ei vielä ollut ehtinyt mukaan kuvioon vaan tarjoili vielä toisenlaista naiskuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-AP
Ai mammapalstalla?
Ei täällä ole montaakaan, joita voisi ulkomuodon tai käytöksen perusteella luulla naiseksi.
-AP
Mistä kuvittelet tietäväsi, miltä kirjoittajat näyttävät?
En minä glorifioi tai sheimaa ketään sen perusteella, monen kanssa ne on pannut. Kysyin vain, että hävettääkö sinua, ihan kuten itsekin kyselet muilta hävettääkö heitä. Loogista kysyä myös sinulta.